Klipsch WA-2 wireless subwoofer kit

Started by Valderrama, May 14, 2017, 18:54:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Valderrama

Sta op het punt om te beslissen of ik de Klipsch WA-2 ga kopen, als ik het ergens kan vinden..., om de SW115 draadloos z'n werk te gaan laten doen.

Ik lees er echter vrij weinig over op internet... een paar topics tegen gekomen waarin wordt gesteld dat het niet voor bedraad onder doet, een enkeling die aangeeft dat ze een negatief verschil waarnamen.

Iemand hier met ervaring met deze of een soortgelijke kit?
Receiver: Denon X1300 | TV: LG 55UH850V| Gaming: Xbox One | 5.1 speakerset: Tannoy Revolution DC6T, Tannoy Revolution LCR4 Signature, Tannoy Revolution DC4, Klipsch SW-115 | Digital TV: CI+| Media player: Apple TV4 (Infuse)

N1v3K


Valderrama

Aangezien ze standaard op de 2.4 werken kun je inderdaad problemen krijgen met je eigen WiFi. Ik ga er echter van uit dat mijn AirPorts in dat geval vanzelf op het beste kanaal over zullen gaan. Zo staan ze ook ingesteld.

Zo'n Marmitek is een stuk goedkoper dan de eigen Klipsch kit, ik vraag me af of er een nadeel aan verbonden zit. Voor zover ik nu heb gezien zou die Marmitek zowel aan receiver als aan subwoofer kant aan het stopcontact moeten terwijl de Klipsch kit enkel aan receiver kant aan de stroom zou moeten.
Receiver: Denon X1300 | TV: LG 55UH850V| Gaming: Xbox One | 5.1 speakerset: Tannoy Revolution DC6T, Tannoy Revolution LCR4 Signature, Tannoy Revolution DC4, Klipsch SW-115 | Digital TV: CI+| Media player: Apple TV4 (Infuse)

bluetiger

Ik heb de marmitek set een paar weken gebruikt maar inmiddels is hij gestopt met werken. Waarschijnlijk door nieuwe wifi netwerken die als paddestoelen uit de grond komen in onze nieuwbouwwijk. Heb nu de teufel set besteld, is iets prijziger maar die zit in een iets andere band als het goed is.

Mokumer45

Ben benieuwd naar het resultaat, laat het svp even weten.
Huiskamer: AVR: Denon AVC-X4700H, Speakers: Teufel T400 Mk2, Teufel Cubycon 5.1 met bijbehorende Subw , Teufel Reflekt, 2e Subw: Sony SA-WMS535, Audio Streamer: Teufel Raumfeld Connector 2, 4K Speler: Sony UBP-X800, DAT Rec: Sony DTC-55ES, Cassette Rec: Sony TC-K630ES, DVD/Video Rec: Sony RDR-VX450, Pick-up: Dual CS-429 met Shure M97XE of Ortofon 2M Red of Audio Technica AT-VM95EN element, Phono Amp: Teufel PhonoStation 1, Media Box: UPC Pace DRC7111, div. Headphones, o.a. Sony MDR-DS6500, TV: Sony 49X8305C.
 Extra: Micro System: Sony CMT-CPX1. Slaapkamer: nog div. apparaten.

bluetiger

Vandaag de teufel set binnen gehad. Hij is wel duurder dan de Marmitek maar ik zou hem zo aanraden. Hij werkt prima en heeft geen last van de wifi netwerken.