Interlink met minijack voor 12V trigger.

Started by Mrwhoopie, May 12, 2017, 19:19:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mrwhoopie

Ik wil mss met 2 monoblokken gaan werken en wil dan van de pre-amp dus met cinch naar eindrappen gaan maar ik gebruik nu Jack Jack kabels.bestaat er een mooie interlink die beide integreerd?

Dirk

ik heb je vraag al 4 keer gelezen maar snap hem (vooral icm de titel) echt niet. :dontgetit:

zoek je nu een interlink voor je audiosignaal of een triggerkabel om je eindtrappen aan te zetten?
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Mrwhoopie

Beide,

Maar het lijkt me toch perfect mogelijk dat beide gecombineerd zijn?Anders loop je met aparte kabels naar de eindtrap toe en dat is niet zo mooi.
Voor links zou het dus een kabel moeten zijn met aan elke kant een CINCH aansluiting (cinch-cinch dus) + een draad met aan elke kant mini jack (jack-jack) voor de trigger optie.Vermits er meerdere met losse eindtrappen werken lijkt het mij maar normaal dat dat moet bestaan.

Sopper

# Lejonklou Källa - Streamer # Lejonklou Sagatun Mono 1.7 - Voorversterker x2
# Lejonklou Tundra Mono 3.0 - Eindversterker x2
# Graham LS8/1F - Luidsprekers
# Bekabeling - Trivium Audio Cables

Mrwhoopie

Kan natuurlijk maar zou er niets bestaan dat al klaar is?Kan toch niet de eerste zijn die dat nodig heeft  :tongue2:
Wat ik ook kan doen is gewoon cinch-cinch dubbel naar elke eindtrap brengen en dan volgende overgang gebruiken:


knubbe

Je ziet dit sowieso bij signaal kabels voor in de wagen, alleen dan zonder connector maar bare wire.
-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

knubbe

-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

Siddartha

Quote from: knubbe on May 12, 2017, 21:42:46
Je ziet dit sowieso bij signaal kabels voor in de wagen, alleen dan zonder connector maar bare wire.

precies, minijackje eraan solderen en klaar!
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

Dirk

de gelinkte kabel heeft één extra geleider (als aarding voor een draaitafel), maar heb je'r voor een 12V trigger (buiten I.C.E.) niet altijd 2 nodig?
de al door Sopper gesuggereerde oplossing lijkt me eerlijk gezegd 't eenvoudigst  :)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Mrwhoopie

Idd de trigger heeft een + en een - nodig.Maar bedankt om mee te denken.