Oriënteren: inbouwscherm? en zo ja welke?

Started by André_84, May 12, 2017, 08:45:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

André_84

Hey lui,

Ik ben voorzichtig aan het oriënteren. Per 1 augustus krijgen we de sleutel van ons nieuwe huisje en daar zou ik graag een beamer + scherm willen hebben, als de misses daar mee kan instemmen :').

De woonkamer is van muur tot muur 3.80m diep en +- 4,8m breed, kijkafstand is dus 3.80m. De beamer zelf is niet zo'n probleem, maar de beamer is WAF technisch gezien wat lastiger. Ik zou zelf ook een inbouwscherm het mooist vinden. Als totale leek: Kan dat zomaar in een betonnen plafond? of zit je dan vast aan een koof oid?

En als het wel kan, welke schermen zijn aan te raden? Ik doe het liever meteen goed en zou voor een tabtensioned scherm willen gaan, maar een elektrisch inbouw tabtensioned scherm is denk ik zo ook ongeveer de allerduurste optie?
Marantz sr6010 -> KEF IQ7se, KEF IQ1, KEF IQ2c, DIY Peerless 10" PR sub

Mediasluis

Ik zou zeggen, kom eens langs om te kijken.Je kunt bij mij verscheidene projectors bezichtigen van instapper tot zeer luxe
De schermen zijn hier tevens ingebouwd.
Nu heeft Projecta de Descender inbouw schermen, maar zelf heb ik gewoon de Concept serie ingebouwd en het scherm komt dan via een smalle gleuf uit het plafond.
Vond ik zelf mooier zo.
http://www.mediasluis.nl/webshop/2/Projectieschermen/6/Projecta

Het HD Progressive materiaal is 100% structuurvrij wat straks voor 4K en 8K een must is. Tevens is het kleur-neutraal en heeft het een zeer brede kijkhoek.
Zie de review hier:
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=145815.new#new
Mediasluis levert alle projectors inclusief volledige ISF-Kalibratie Service, waarbij je projector vooraf eerst wordt nagekeken en gecheckt op dooie pixels, waarbij meteen ook de panelen worden uitgelijnd alvorens deze zijn ISF-kalibratie ondergaat voor 2K SDR, ook in 3D en 4K HDR BT2020 (in DCI P3), dit met meerdere gratis her-kalibraties.

Neem gerust contact op met jouw persoonlijke ISF-servicedealer Matthieu,  of maak een afspraak voor een demonstratie bij Mediasluis via +31-180-853391 / +31-645650925 of zend een e-Mail naar [email protected] of kijk voor meer informatie op www.mediasluis.nl/webshop  op  www.mediasluis.nl/reviews  voor de zeer uitgebreide review van allerlei videoprojectors en toebehoren  of ga naar  https://www.facebook.com/mediasluis

André_84

Bedankt voor de reactie, Barendrecht is me net even te ver weg vanaf Groningen om even langs te wippen  :-\

Vandaag toevallig in Arnhem. Zit daar nog iets dergelijks toevallig?
Marantz sr6010 -> KEF IQ7se, KEF IQ1, KEF IQ2c, DIY Peerless 10" PR sub

Mediasluis

Ach, ik krijg zelfs klanten op bezoek die bij de grens van Frankrijk vandaan komen hahaha, dus Groningen valt wel mee.
Mediasluis levert alle projectors inclusief volledige ISF-Kalibratie Service, waarbij je projector vooraf eerst wordt nagekeken en gecheckt op dooie pixels, waarbij meteen ook de panelen worden uitgelijnd alvorens deze zijn ISF-kalibratie ondergaat voor 2K SDR, ook in 3D en 4K HDR BT2020 (in DCI P3), dit met meerdere gratis her-kalibraties.

Neem gerust contact op met jouw persoonlijke ISF-servicedealer Matthieu,  of maak een afspraak voor een demonstratie bij Mediasluis via +31-180-853391 / +31-645650925 of zend een e-Mail naar [email protected] of kijk voor meer informatie op www.mediasluis.nl/webshop  op  www.mediasluis.nl/reviews  voor de zeer uitgebreide review van allerlei videoprojectors en toebehoren  of ga naar  https://www.facebook.com/mediasluis

André_84

Wie weet kom ik binnenkort eens langs. Ik vind op de site niet echt prijzen ofwel? Ben wel heel benieuwd :)
Marantz sr6010 -> KEF IQ7se, KEF IQ1, KEF IQ2c, DIY Peerless 10" PR sub

André_84

btw, als ik een budget heb van € 1000,-. Is dat realistisch? is het daarmee te doen als je niet top of the bill wil voor in een relatief kleine woonkamer?
Marantz sr6010 -> KEF IQ7se, KEF IQ1, KEF IQ2c, DIY Peerless 10" PR sub

Mediasluis

Voor onder de €1000 kun je wel HD Progressive materiaal hebben hangen, maar dan wel als Fixed Frame scherm.
Als inbouw via een TabTensioned Electrisch Descender scherm zeker niet.
Voor prijzen en maten kun je beter contact opnemen via: [email protected]
Mediasluis levert alle projectors inclusief volledige ISF-Kalibratie Service, waarbij je projector vooraf eerst wordt nagekeken en gecheckt op dooie pixels, waarbij meteen ook de panelen worden uitgelijnd alvorens deze zijn ISF-kalibratie ondergaat voor 2K SDR, ook in 3D en 4K HDR BT2020 (in DCI P3), dit met meerdere gratis her-kalibraties.

Neem gerust contact op met jouw persoonlijke ISF-servicedealer Matthieu,  of maak een afspraak voor een demonstratie bij Mediasluis via +31-180-853391 / +31-645650925 of zend een e-Mail naar [email protected] of kijk voor meer informatie op www.mediasluis.nl/webshop  op  www.mediasluis.nl/reviews  voor de zeer uitgebreide review van allerlei videoprojectors en toebehoren  of ga naar  https://www.facebook.com/mediasluis

André_84

Marantz sr6010 -> KEF IQ7se, KEF IQ1, KEF IQ2c, DIY Peerless 10" PR sub