DIY sonosub 12" SVS PC12-NSD

Started by bullitt, May 8, 2017, 18:10:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dirk

XTI 1002, maar ik heb geen DSP nodig, dus de Dayton zou prima voldoen en is imo qua prijs/kwaliteit een mooie unit
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

bullitt

Quote from: Dynky on July 20, 2017, 23:59:20
XTI 1002, maar ik heb geen DSP nodig, dus de Dayton zou prima voldoen en is imo qua prijs/kwaliteit een mooie unit
Sorry voor het late antwoord. Ik vraag mij altijd af hoe mensen drivers aan een amp hangen van duizenden watts en er in slagen deze te begrenzen zodat hun drivers niet worden doorgeblazen? Het is 1 dingen om het frequentieverloop te begrenzen met filters, maar hoe begrens je het vermogen dat richting de drivers gestuurd wordt..?

Ik heb nog veel te leren precies :D

chansig

Te veel is nooit erg, te weinig wel.

De driver vraagt wat hij nodig heeft.....als er te weinig geboden kan worden dan is dat niet fijn.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

bullitt

Quote from: chansig on August  4, 2017, 17:10:38
Te veel is nooit erg, te weinig wel.

De driver vraagt wat hij nodig heeft.....als er te weinig geboden kan worden dan is dat niet fijn.

Gr. Hans
Ok, bedankt voor je antwoord! Nu ben ik gerust  ;)  ;D

chansig

Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

bullitt

Quote from: chansig on August  4, 2017, 18:03:36
Niet gerust ???

Gr. Hans

Nu wel, Hans ;) project staat even op pauze, maar ik herneem in september. Enkel nog beslissen of ik voor de dayton sa1000 amp + minidsp ga of voor de crown xls 1502 + minidsp

bullitt

Binnenkort een reeks foto's van het project + eindresultaat!

bullitt

Finished!