Sonos 3.0 of een betere soundbar

Started by zenostad, April 26, 2017, 14:06:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

zenostad

Ik ben in het bezit van 2 Sonos 1 speakertjes.
Aangezien door gezinsuitbreiding de grote b&w 5.1 set en bijbehorende apparatuur de kamer (tijdelijk) uit moet sta ik voor de keuze een Sonos play bar erbij kopen en dan de 2 1's als rear of de 1's verkopen en een wat betere sound bar kopen.

Wie kan wat ervaringen en of meningen over geven

H&C Hifi

surround en streaming is een must voor de soundbar ?

Wil de sonos een beetje overtuigen zul je de sub eigenlijk ook moeten aanschaffen..
Geef je dergelijk geld uit zou ik eerder kijken naar de Heos BAR + SUB of de Yamaha 5600 met sub

Dura

Harbeth P3ESR, Powernode N330, LG G3 55"

zenostad

Nee Surround is geen must, streaming heb ik ook niet echt nodig, dat kan ik ook via mijn tv doen. Maar als ik de prijzen even vergelijk, de heos home cinema bar staat nu voor 350 pond bij amazon. Vergeleken met de andere systemen is dit misschien wel een onverwachtse meevaller.

HJ

Quote from: zenostad on April 26, 2017, 14:06:02
Ik ben in het bezit van 2 Sonos 1 speakertjes.
Aangezien door gezinsuitbreiding de grote b&w 5.1 set en bijbehorende apparatuur de kamer (tijdelijk) uit moet sta ik voor de keuze een Sonos play bar erbij kopen en dan de 2 1's als rear of de 1's verkopen en een wat betere sound bar kopen.

Wie kan wat ervaringen en of meningen over geven
Mijn ervaring is dat die sonos bar niet geweldig is om stereo weer te geven.  Het zal mss beter zijn dan de speakers van de gemiddelde platte tv maar voor goed stereo zou ik persoonlijk iets anders zoeken.

Verstuurd vanaf mijn telefoon.