Zoek goede frontspeakers voor bij mijn kef KHT-3005se

Started by Wvanduijn, April 19, 2017, 12:17:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Wvanduijn

Goedemiddag,

Zelf heb ik op dit moment een 5.1 set van Kef de KHT 3005se met een Denon 3312 AVR. Ik luister veel muziek en kijk veel film. Ik zoek een paar mooie speakers die ik kan gebruiken als ik muziek luister en een toevoeging is als front speakers voor als ik mijn kef set integreer en er een 7.1 opstelling van maak. Ik ben zeer tevreden over mijn huidige set, maar zoek toch nog naar een upgrade/uitbreiding. hopelijk hebben jullie goede tips.

H&C Hifi

Wat is je budget, nog bepaalde eisen mbt de luidsprekers ? (afwerking, formaat, etc)


Wvanduijn

Afhankelijk van kwaliteit zat ik te denken aan zo'n 500-750 euro per stuk, maar ze mogen rustig vloerstaanders zijn. als ze qua geluid passen bij de combinatie kef en Denon. ik zat zelfs te denken om alle speakers te vervangen en te gaan voor inbouw, maar geniet nog teveel van mij huidige set.

yorkie13

Kijk ook eens naar de Kef LS50, hele fijne luidsprekers voor muziek.

edgnoj

Eventueel heb ik hier nog een mooi setje Kef XQ20 staan voor je. Volgens mij passen die prima bij jouw 3005-se
Woonkamer: JVC DLA X5000; Sony KD-65XE9005; Denon AVR-4311; Dune HD Solo 4k; Ken Kreisel DXD-12012 subwoofer; Cabasse Bora luidsprekers.

Slaapkamer: Philips 55PFS8109; Dune HD-Max; Ken Kreisel DXD-808 subwoofer; Avi ADM 9.1T actieve luidsprekers.

H&C Hifi

Voor rond de 1100 per set doen de q acoustic concept 40 het ook erg goed.