Onkyo retour hdmi poort kapot

Started by Dennistattoo, April 11, 2017, 13:47:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dennistattoo

Hey,

Ik heb een Onkyo tx-nr809 die helaas hdmi poort problemen heeft, heb met Jacco gesproken en die zei dat er een terug roepactie was. Dit heb ik meteen bekeken en idd, mijn 809 valt er onder.

Vanmorgen een mooie doos incl papieren gehad van Onkyo, maar hij moet naar Duitsland. Geen probleem natuurlijk, maar wie weet hoelang dit gaat duren?

Las over 5 dagen en 21 dagen, he net operatie achter de rug aan me hand. Dus werken zit er 2a3 weken niet meer in.

Iemand zijn Onkyo opgestuurd naar Duitsland den wat is jullie ervaring qua retour enz
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

RalphH

Waarom niet naar audioservice in elst? Daar heb ik die van mij destijds heengebracht.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Nahpets

Het lijkt mij niet dat dit topic in het Recht gedeelte thuis hoort. aan de andere kant, ik heb de nodige moeite om te volgen wat je schrijft dus wellicht heb ik het mis.

Misschien een idee om contact op te nemen met Audio Service in Elst. Zo te zien (volgense de site van Onkyo) zijn hun 1 van de 3 service points in NL. Wellicht kunnen zij je verder helpen.

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Dennistattoo

ik schrijfie eene beetie raar hahaha, ik ga erheen bellen.
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

Dennistattoo

Gaat naar Kebe in Eindhoven, onderdeel word besteld. Kan binnen 1 dag gemaakt worden. Kan op slot, sorry voor het posten in verkeerde topic ;)
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

JBnl

Kost je wel extra geld bij Kebe als je er op wilt wachten, terwijl het volledig door Onkyo betaald wordt.

Dennistattoo

Quote from: JBnl on April 18, 2017, 20:33:54
Kost je wel extra geld bij Kebe als je er op wilt wachten, terwijl het volledig door Onkyo betaald wordt.

Onkyo Duitsland is gratis 4 tm 6 weken kwijt. In Amsterdam zit er 1 daar ben je hem 2 tm 4 weken kwijt. En dat is gratis, Kebe is 35 euro 1 dag / 20 min kwijt....  Hmmmm wat zal ik kiezen  :clapping: :clapping: :clapping:
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD