Welk nieuw spanscherm?

Started by Valkyrie, April 10, 2017, 17:14:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

smokeintheface

Ondertussen al een keus kunnen maken voor het scherm? ;)
Ben wel benieuwd welke het uiteindelijk word / geworden is :)

Valkyrie

Quote from: smokeintheface on May  8, 2017, 12:40:05
Ondertussen al een keus kunnen maken voor het scherm? ;)
Ben wel benieuwd welke het uiteindelijk word / geworden is :)

Ik heb nog geen keuze kunnen maken. Ik twijfel daarbij tussen een niet heel duur scherm (Kingpin/Lumene/etc.) t.o.v. van duurdere schermen (Stewart Filmscreen/Hollywood Screens/etc). Mogelijk kom ik nog een leuke demo en/of tweedehands deal tegen. Het heeft ook nog geen haast, aangezien we pas over een kleine 2 maanden gaan verhuizen. :)
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

Valkyrie

#27
Quote from: Pinda13 on April 28, 2017, 19:11:57
Nou, de esmart germany scherm besteld! XD. Voor het geld kon ik het niet laten en is het risico niet groot. We gaan het zien wat de kwaliteit is! Thnx!

Heb je hem al binnen? En wat vindt je ervan?
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

Pinda13

#28
Quote from: Valkyrie on June  2, 2017, 15:52:40
Heb je hem al binnen? En wat vindt je ervan?

Hallo dan, jazeker! Al maandje ofzo, snel geleverd binnen 2 dagen in huis en verpakt alsof het een oorlog moet doorstaan. Hoge bang for buck product. Echt hele goeie kwaliteit, en zelfs beter dan kingpin vfs screen, die ik in het verleden ook heb gehad. Zou ik een tab tension scherm willen zou ik het ook gewoon proberen. Het scherm is gewoon erg goed en geen poespas, wel even diegene kiezen met zwart achterkant zoals darkrunner ook aangaf. En het fluweel is wat minder stevig, maar 1 x bevestigen, ophangen en klaar. 


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
" no loss of fine detail "

darkrunner

Denk dat Esmart enkel Tension heeft en geen Tab tension, Hivilux heeft wel degelijke Tab tension.
En ja voor die prijs die je bij Esmart betaald ben je verre van gekloot, Esmart, hivilux, Ultraluxx zouden nog niet misstaan op de BE/Nl markt, nu je kan ook gewoon in De bestellen :)