Dealer van RHA In-Ear

Started by audioexpert, March 22, 2017, 10:10:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

audioexpert

AudioExpert is dealer van RHA in-ear hoofdtelefoon.
Kom luisteren naar de nieuwste RHA in-ear hoofdtelefoons.
De Schotten van RHA Audio timmeren de laatste jaren aardig aan de weg. Met in-ears die veel bieden voor een betaalbare prijs.
RHA – de naam staat voor Read Heath Acoustics – is niet bepaald de grootste naam uit de hoofdtelefoonwereld, maar heeft zich in enkele jaren de tijd aardig weten te profileren. Het aangename is dat ze dat niet doen met steeds ultiemere high-endmodellen, maar producten die zeer betaalbaar blijven. Zonder daarbij de kwaliteit uit het oog te verliezen.
https://www.audioexpert.nl/catalogsearch/result/?q=rha

Arcenon

Ik gebruik inmiddels alweer ruim een half jaar RHA T20i als oortjes bij het trainen (krachtsport), tot nu toe zeer tevreden over zowel de geluidskwaliteit als de bouwkwaliteit. De meeste oortjes hebben binnen een paar maanden toch al wel een kabelbreuk opgelopen maar so far so good (afkloppen). Ook het flexibele ijzerdraadje rondom je oorschelp is ideaal zodat de oortjes goed in de oren blijven zitten. Accessoires zijn tevens prima in orde, veel verschillende soorten plugjes en de mogelijkheid om je geluid te ''tunen''

Wel een vraagje aan ''Audioexpert'', ik gebruik momenteel een simpele sansa clip sport, zou ik er meer (ook volume) uit kunnen halen met een andere speler, zo ja waar moet ik dan aan denken (betaalbaar)?
Bluesound Powernode 2I N330 + Dali Rubicon 6

audioexpert