Vervangen van caps van Threshold SA/30s

Started by derbraadwurst, March 17, 2017, 08:52:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

derbraadwurst

Hallo,

Ik heb een Threshold SA/ 30s (ofwel een SA 3.9e). Ik bemerk dat mijn klasse A versterker iets wat minder warm is dan voorheen en de laatste servicebeurt door de originele eigenaar uitgevoerd in de jaren '90. Kortom, het is tijd om de caps te gaan vervangen.

Zijn er mensen die dit zelf hebben gedaan en mij kunnen helpen voor een forum prijsje?




dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Kwabbernoot

Een forumprijsje omdat je wel één post hebt gedaan?  :laugh:

Groeten...

chansig

Ik wil je wel naar een bedrijf doorverwijzen (zit in Soest)....ws geen forumprijs maar wel betrouwbaar, kundig etc.

Quote from: Kwabbernoot on March 17, 2017, 09:14:22
Een forumprijsje omdat je wel één post hebt gedaan?  :laugh:

Groeten...

Ach...wel een goede binnenkomer.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

derbraadwurst

Thanks iedereen!

Jah ik denk idd dat het aan de bias ligt.


Welk bedrijf in soest had je in gedachten Chansig?

chansig

Ik stuur je later vandaag wel even een pm. Maar zoeken op audioreparatie Soest gaat je ws ook helpen.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.