AR Machien

Started by jossie, March 15, 2017, 16:52:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jossie

Mensen met bovengemiddelde angst voor meer dan gemiddelde hoeveelheden torren raad ik deze bak niet aan...

Een kanaal wel te verstaan...

:D
Omni !

martin778

Doet mij denken aan mijn Phase Linear 700, alleen was de mijne 'flame linear' gegaan.


Duck Twacy

Kans dat je nog originele onderdelen kunt kopen (behalve chinese namaak) is nihiel

Kjelt

#28
Quote from: Duck Twacy on June  2, 2017, 23:50:32
Kans dat je nog originele onderdelen kunt kopen (behalve chinese namaak) is nihiel
http://nl.farnell.com/multicomp/mj15004/transistor-pnp-to-3/dp/1165921

Degene op de foto zijn van Onsemi een chinese halfgeleider fabrikant, maken zeker geen slechte spullen.

jossie

#29
Quote from: Duck Twacy on June  2, 2017, 23:50:32
Kans dat je nog originele onderdelen kunt kopen (behalve chinese namaak) is nihiel

Zolang je bij Farnell of Mouser besteld is er geen enkel risico. Bak werkt prima, een kanaal alle (stuur) torren vervangen. Toevallig vanochtend weer opgehaald.

Nieuwe en defecte tor naast elkaar onder de deksel. Identieke chip qua grootte. Daar zit winst voor neppers.
Omni !

jossie

Z'n broer op bezoek!

De (nieuwe) eigenaar zegt dat hij fantastisch klinkt. In ieder geval zonder gestabiliseerde hoogspanning dan  :sleepy:

drie van de vier 1900 uF elcos's zijn lek én (rijtje bovenaan)  .... 0 uF geworden  ::)
Omni !

Teejoo


jossie

Letterlijk en figuurlijk een High End bak ja....

Maar... komt wel goed  ;)
Omni !

Teejoo

Wij gebruikten naast enkele klasse D amps (ben de naam vergeten) ook een toren van die dikke Yamaha eindtrappen om die SA sets aan te drijven. Daar tilde je je echt een breuk aan.

jossie

#34
Nou deze bak doet daar niet voor onder, enorm compact gebouwd, van alles veel, het gewicht verrast je gewoon!

Niettemin... we hebben weer groen licht!



Andere kanaal ook natuurlijk [emoji41]
Omni !