Advies m.b.t. alimentatie

Started by Sk, March 15, 2017, 11:33:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Siddartha

Quote from: Erik on March 17, 2017, 15:26:43
denk dat ipv Voor er Door had moeten staan ;D

Dat weet je niet, het kind is nog niet geboren, dus het kan allebei [emoji6]
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

Raphie

Was het toch de zak van Sinterklaas.... :D
JBL PRX Power!

Arcenon

Gewoon even doorzoeken op google en het komt er op neer dat je in principe altijd de wormvormig aanhangsel bent mits vrouwlief het maar hard genoeg speelt (gerechtelijke procedure opstarten) als jij er niet zit op te wachten, end of story.
Bluesound Powernode 2I N330 + Dali Rubicon 6

Kingpin

Quote from: Arcenon on March 17, 2017, 20:14:20
Gewoon even doorzoeken op google en het komt er op neer dat je in principe altijd de wormvormig aanhangsel bent mits vrouwlief het maar hard genoeg speelt (gerechtelijke procedure opstarten) als jij er niet zit op te wachten, end of story.
:withstupid:

Hij zal maar een tweeling of drieling krijgen .... dan zit je de komende 21 jaar op bijstandsniveau.
Mag je lekker 40 uur sappelen voor een ander. Het geld gaat dan wel naar je kinderen (als je die al eens in de 2 a 3 weken mag zien) maar die bedragen zijn zo hoog (als je het wettelijk wil regelen omdat zij de kop in de wind steekt) dat dit totaal niet in verhouding staat tot wat een normaal gezin uitgeeft aan hun kinderen.
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

donaldk

Zorgplicht is zelfs tot en met 23. Dus ook na 21ste kan de bijstand verhaald worden.

Mokumer45

Bij mijn weten en als ik me goed herinner wordt de allimentatie vastgesteld aan de hand van de hoogte van je inkomen en je vaste lasten. Maar het is ondertussen al zo'n 30 jaar geleden en weet ik het niet meer precies. Ook kan er natuurlijk van alles en nog wat wettelijk veranderd zijn.
Huiskamer: AVR: Denon AVC-X4700H, Speakers: Teufel T400 Mk2, Teufel Cubycon 5.1 met bijbehorende Subw , Teufel Reflekt, 2e Subw: Sony SA-WMS535, Audio Streamer: Teufel Raumfeld Connector 2, 4K Speler: Sony UBP-X800, DAT Rec: Sony DTC-55ES, Cassette Rec: Sony TC-K630ES, DVD/Video Rec: Sony RDR-VX450, Pick-up: Dual CS-429 met Shure M97XE of Ortofon 2M Red of Audio Technica AT-VM95EN element, Phono Amp: Teufel PhonoStation 1, Media Box: UPC Pace DRC7111, div. Headphones, o.a. Sony MDR-DS6500, TV: Sony 49X8305C.
 Extra: Micro System: Sony CMT-CPX1. Slaapkamer: nog div. apparaten.

Raphie

#56
Ok, ik zal je uit de brand helpen, het is ook zo'n lastige vraag:
http://bfy.tw/Ahl2
JBL PRX Power!

Arcenon

Quote from: Kingpin on March 17, 2017, 20:26:01
:withstupid:

Hij zal maar een tweeling of drieling krijgen .... dan zit je de komende 21 jaar op bijstandsniveau.
Mag je lekker 40 uur sappelen voor een ander. Het geld gaat dan wel naar je kinderen (als je die al eens in de 2 a 3 weken mag zien) maar die bedragen zijn zo hoog (als je het wettelijk wil regelen omdat zij de kop in de wind steekt) dat dit totaal niet in verhouding staat tot wat een normaal gezin uitgeeft aan hun kinderen.

I'm with stupid? Ik geef in tegenstelling tot alle moraalridders hier wel antwoord op z'n vraag zonder de rest van zijn leven te willen bepalen.  :baaa:
Bluesound Powernode 2I N330 + Dali Rubicon 6

pietjepc

Betekent toch gewoon dat ie het met je eens is...!?

Kingpin

Quote from: pietjepc on March 18, 2017, 21:21:37
Betekent toch gewoon dat ie het met je eens is...!?
Tja, dat zegt het icoontje toch. Wordt wel eens vaker verward.
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

HJ

Quote from: Raphie on March 18, 2017, 08:48:55
Ok, ik zal je uit de brand helpen, het is ook zo'n lastige vraag:
http://bfy.tw/Ahl2
[emoji23] [emoji1]

Sk

Mannen, Hartelijk dank voor de informatie zover. Wegens allerlei prive omstandigheden niet eerder in staat geweest om te reageren. Ik heb niet alle berichten nog gelezen maar kom daar vandaag op terug. Groet, Sk
Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9

rayman007

Met vandaag bedoelde je 2 weken? :wacko:

Sk

Quote from: donaldk on March 17, 2017, 13:07:16
Tjeetje Michael, meer dan je halve leven al samen en dan komt het tot een eind voor de geboorte van een kindje, wat verdrietig, sterkte.

Dag Donald,

Ik stuur je even een PM!

Groet,
Michaƫl
Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9

Sk

Quote from: Raymond187 on March 17, 2017, 13:21:56
OM op de vraag va Miek terug te komen.

Mijn advies, want dat wordt gevraagd.

Je kind erkennen, en meteen zorgen voor gedeelde voogdij. Voor de voogdij zal de moeder van jullie kind ok moeten tekenen. Kan met je DigiD.

Het gaat niet om je plicht of recht, maar je kind, en daar de zorg van.

Je wilt niet dat je kind iets tekort komt of dat je op latere leeftijd spijt krigt van een verkeerde beslissing....Spijt komt altijd te laat.

Medezeggenschap over een school klinkt misschien niet boeiend nu, maar straks wel, want een goeie basicschool is gewoon erg belangrijk voor de verdere ontwikeling.

Voor mij persoonlijk zijn mijn 2 kleine mannen 4 en 0 het mooiste in mijn leven ( ondanks de nachten het eerste jaar :P ).

Suc6 en sterkte.

Dag Raymond,

Hartelijk dank voor je bijdrage! Ik wil de afspraken goed vastleggen zodat er geen toekomstige misverstanden gaan komen. Ik heb hier inmiddels een contactpersoon voor.

Belangrijkste is inderdaad dat de kleine nergens de dupe van mag zijn en goede afspraken dus onontbeerlijk zijn.

Groet,
Sk
Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9

Sk

Quote from: rayman007 on April  5, 2017, 00:22:24
Met vandaag bedoelde je 2 weken? :wacko:

Mijn reactie heeft even op zich laten wachten, excuus.

Ik neem de gegeven tips en adviezen ter harte en bespreek dit vandaag verder met ex en jurist.

Groet,
Sk
Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9

Raymond187

Quote from: Sk on May 24, 2017, 07:17:53
Dag Raymond,

Hartelijk dank voor je bijdrage! Ik wil de afspraken goed vastleggen zodat er geen toekomstige misverstanden gaan komen. Ik heb hier inmiddels een contactpersoon voor.

Belangrijkste is inderdaad dat de kleine nergens de dupe van mag zijn en goede afspraken dus onontbeerlijk zijn.

Groet,
Sk
U r welcome.

Het zal ook voor jou erg lastig en verdrietig zijn. Vergeet dus ook jezelf niet.

Sterkte gewenst!!

Sk

Quote from: Raymond187 on May 24, 2017, 10:18:11
U r welcome.

Het zal ook voor jou erg lastig en verdrietig zijn. Vergeet dus ook jezelf niet.

Sterkte gewenst!!

Geen fijne situatie nee zonder daar al teveel over los te laten.

Bedankt Raymond!
Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9