Barst in Samsung smartphone

Started by Rudi64, March 13, 2017, 15:12:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rudi64

Ik ben al een paar maand in het bezit van Samsung A3 2016 smartphone met een originele hoes
en het ding bevalt me wel toe nu toe.
Alleen, een paar weken had ik al een kleine barst geconstateerd in de linker beneden hoek, maar ach misschien wat onvoorzichtig geweest, kan gebeuren en is met moeite zichtbaar.
Deze morgen opgestaan en opnieuw een barst,ditmaal groter zo een 3 cm lang rechts midden.
Zijn er mensen die dit ook al geconstateerd hebben dat hun scherm spontaan barsten begon te vertonen met al dan niet
zelfde type-merk smartphone?
Ik heb Samsung gecontacteerd en dit word gewoon als gebruiksschade aanzien..terwijl ik zeker van ben dat ik met deze
altijd heel voorzichtig heb omgesprongen.
Even gegoogled en daar zijn enkele meldingen van, maar alleen van de S7 en S6 reeks.
Linn MDSM/2 ◼ Linn Majik Exaktbox I Katalyst.◼ Linn M109 speakers-◼ Linn K400 speakerkabels ◼BlueJeans 6a ethernet cables/ Iso Acoustics mini pucks.
.

Multimediaknaller

Garantie claimen bij Samsung....

Sterkte!

Rudi64

Quote from: Bierbraker on March 13, 2017, 16:04:00
Garantie claimen bij Samsung....

Sterkte!

Sowieso proberen..maar vrees ervoor.
Waren daar redelijk duidelijk in aan de telefoon dat de kans gering is dat dit aanvaard word.
Linn MDSM/2 ◼ Linn Majik Exaktbox I Katalyst.◼ Linn M109 speakers-◼ Linn K400 speakerkabels ◼BlueJeans 6a ethernet cables/ Iso Acoustics mini pucks.
.

Multimediaknaller

Probeer eens het consumentenprogramma Kassa, wellicht dat er zich meer mensen melden met hetzelfde probleem

John Wx

Gewoon opgeven bij je verzekering telefoon gleed van de tafel
Versterking: TEAC  /  Bron: Xiaomi tv box - Pro-Ject - HP Elitedesk
Luidsprekers: Chario  /  Kabels: Norstone / Oehlbach / Silent Wire / In-Akustik / Monster
Software: Spotify - YouTube Music - Internet
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Rudi64

#5
Quote from: John Wx on March 14, 2017, 02:53:58
Gewoon opgeven bij je verzekering telefoon gleed van de tafel

Vrees dat dit alleen mogelijk is als je schade toebrengt aan derden, niet je eigen spullen.

QuoteProbeer eens het consumentenprogramma Kassa, wellicht dat er zich meer mensen melden met hetzelfde probleem

Ik woon in België, zo dit is niet op mij van toepassing...sorry, had dit moeten vermelden.
Ga de smartphone morgen even binnen leveren met claim op garantie, maar vrees er voor.
Hij moet in ieder geval gerepareerd worden..Nieuw scherm met montage inbegrepen kost 109€.
Linn MDSM/2 ◼ Linn Majik Exaktbox I Katalyst.◼ Linn M109 speakers-◼ Linn K400 speakerkabels ◼BlueJeans 6a ethernet cables/ Iso Acoustics mini pucks.
.