Tannoy Legacy

Started by Xander32, February 22, 2017, 20:45:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Xander32

... in September dan maar eens een rit richting Venray plannen.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

botsen

Quote from: HcHifi.nl on August 22, 2017, 22:40:37
Met een beetje geluk staan ze alle 3 binnen nu en 2- 3 weken in onze showroom.

We zijn dan de 1e  legacy dealer in de BeNeLux  8)

Heb je al een idee wanneer je ze in de showroom kunt hebben?

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

twani

Wat een keigeil spul is dat Tannoy toch Robert :)

Xander32

 :thumbs-up:

Niet alles van Tannoy spreekt mij aan, maar hun Prestige serie en deze Legacy serie zeker wel.

Quote from: twani on October  9, 2017, 20:48:25
Wat een keigeil spul is dat Tannoy toch Robert :)
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

twani

Quote from: Xander32 on October 10, 2017, 21:51:16
:thumbs-up:

Niet alles van Tannoy spreekt mij aan, maar hun Prestige serie en deze Legacy serie zeker wel.

Ik bedoelde ook sec de Prestige lijn :)


Dura

Wat een schoonheid, die Eaton.

Ik kende iemand die de Tannoy little Red Monitors had al 30 jaar geleden. Heb die in de decennia erna vaak gehoord. Heel apart en fascinerend geluid, alsof er een grote bol van geluid in de ruimte schuin boven voor je hing.

Als ik niet zo van mijn P3ESRs hield en ervan overtuigd ben dat dat in mijn moeilijke ruimte echt de beste keuze is....
Harbeth P3ESR, Powernode N330, LG G3 55' less is more.

Pjotr27

ja prachtig, heb hier in Indonesia al twee keer een verkoper een mail gestuurd over Tannoy Prestige die ze verkopen, ze reageren alleen niet... valt me op dat dit vaak gebeurd. Blijkbaar hebben veel verkopers hun mail niet echt op orde...
Afwachten maar, blijft een stille wens
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

solitaire

het kwijl loopt me uit de mond van deze Tannoy Prestige spulletjes :inlove:

maar d'r is me geleerd dat hebberigheid geen goede eigenschap is ... :angel:
Hinterm Horizont geht's weiter.

Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Dura

#38
'Affordable',  'modest proportions' en  'for the smaller homes' vertelt ons wellicht iets over het leven van reviewers in Engeland, maar verder begrijp ik het -zeer positieve- beeld dat wordt geschetst van hoe deze speakers klinken  :inlove: :inlove:
Harbeth P3ESR, Powernode N330, LG G3 55' less is more.

Xander32

Op m'n wishlist; ik ga de 12" iig een keer uitgebreid aan de tand voelen 😏.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

H&C Hifi

De Arden (15inch) staat deze week in de winkel  :)

Xander32

Alleen deze werk?

Quote from: HcHifi.nl on December  7, 2017, 11:38:33
De Arden (15inch) staat deze week in de winkel  :)
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

H&C Hifi

Quote from: Xander32 on December  7, 2017, 13:50:14
Alleen deze werk?

zolang ze niet verkocht zijn staan ze er  ;)

Xander32

Ik ben wel benieuwd wat jouw indruk is van de Arden ls.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT