Onterecht Naheffingsaanslag Parkeerbelasting !

Started by Lucky.L, February 16, 2017, 13:24:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lucky.L

Ik kreeg gisteren dus een aanslag van 62,70 euro binnen dat ik afgelopen donderdag mijn auto in de verkeerde zone had geparkeerd [bij ons zijn bijna alle wijken parkeer zone's] !
Het is mij idd 1x gebeurd dat ik hem per vergissing in de verkeerde zone had gezet [bij mij schuin aan de overkant] en daar heb ik een aanslag voor gekregen en betaald.
Deze keer weet ik 100% zeker dat ik hem niet op de plaats heb geparkeerd wat hun aangeven,dat is 250 meter van mijn huis en mijn auto stond die avond gewoon 20 meter van mijn huis in de goede zone.
Ik moet als ik bezwaar indien natuurlijk met bewijzen komen,maar ik ga geen foto nemen als ik mijn auto parkeer.
Is er iemand die wel eens een onterechte naheffingsaanslag parkeerbelasting heeft gehad en wat kan je doen buiten een bezwaar indienen ? En worden die parkeeraanslagen handmatig ingevoerd of worden er ook foto's gemaakt?
Om nou 62,70 euro voor de kat z'n k*t te betalen zie ik ook niet zitten.

Gr. Michel
Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Mede8er med600x3d,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A

Lucky.L

Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Mede8er med600x3d,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A

dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Cobraatje

- eerst betalen moet je altijd;
- bewaar maken en vragen om aanvullende verklaring van de verbaliseerder;
- foto maken waar de auto stond;
- getuigen(geen familie) vinden die willen verklaren waar jouw auto op het moment van verbaliseren stond;
- als de bon met zo'n terminal is uitgeschreven, zit er ook vaak een plaatsbepaling waar de verbaliseerder zich bevind op. Werkte deze wel goed?;
- eventueel voor laten komen en naar de beroeps- en bezwaarcommissie van de gemeente;

Lucky.L

Quote from: Cobraatje on February 18, 2017, 07:50:23
- eerst betalen moet je altijd;
- bewaar maken en vragen om aanvullende verklaring van de verbaliseerder;
- foto maken waar de auto stond;
- getuigen(geen familie) vinden die willen verklaren waar jouw auto op het moment van verbaliseren stond;
- als de bon met zo'n terminal is uitgeschreven, zit er ook vaak een plaatsbepaling waar de verbaliseerder zich bevind op. Werkte deze wel goed?;
- eventueel voor laten komen en naar de beroeps- en bezwaarcommissie van de gemeente;
Thanks,ik ga morgen bezwaar maken en zal wat van deze punten gebruiken.

Gr. Michel
Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Mede8er med600x3d,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A

jrnholt

Inderdaad, ik ben op de manier ook twee keer aan een parkeerboete ontkomen. Gewoon proberen. Niet geschoten is altijd mis.

Multimediaknaller

Gewoon er een sport van maken om je 'recht' te halen, dus gewoon voet bij stuk houden!

Lucky.L

Heb afgelopen vrijdag bericht gehad dat het bezwaarschrift is afgewezen  :devil:.
Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Mede8er med600x3d,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A