Prijsaanval? Nee hoor

Started by LuPo, February 8, 2017, 11:16:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

LuPo

Mag ik er nog een nieuw oud onderwerp ingooien?

Ik vind de manier van modereren in de Markt niet meer van deze tijd. Je mag niet openbaar posten dat een prijs te hoog is, uiteraard met duidelijke argumenten en onderbouwing. Ik vind dat deze regel versoepeld moet worden zodat één bericht waarbij gesteld wordt dat de prijs te hoog is, vervolgens wordt bewezen waarom dat zo is en ten slotte netjes verwoord toegelaten moet worden.

In PM contact met Bas heb ik het hier ook al over gehad. Hij gaf zelfs aan dat hij ook al een keer bijna een product in de markt voor een te hoge prijs heeft gekocht. Hij werd net op tijd door een andere user hierop gewezen. Nou is de reactie tot nu toe, dat doen we niet omdat het teveel offtopic gaat én het marktwerking argument. Je moet zelf maar uitzoeken dat een bepaalde prijs te hoog is. En het staat je vrij om users te behoeden via PM. Nou, voor dat laatste argument, zoveel tijd heb ik niet en ga ik er ook niet in stoppen. Het moet makkelijker kunnen worden opgelost.

Ik ben het daar dus niet mee eens. Een forum is juist bedoeld om elkaars kennis te versterken en elkaar te helpen. Samen weet je het meest. Imho pas daar anno 2017 één berichtje in een verkooptopic heel goed in. En dat berichtje is dus een berichtje waarin netjes onderbouwd wordt waarom de prijs te hoog is. Als daar dan een hele discussie van komt dan kan dat gewoon worden weg gemodereerd. Dat kunnen jullie in de regels goed opnemen lijkt me.

Ik hoor graag wat jullie hiervan vinden.

En om een pakkend voorbeeld te geven ter illustratie. Vanochtend stond een Klipsch R-115SW te koop voor €469. Deze is nieuw te koop voor minder dan €500 bij een respectabele shop. Jullie kunnen mij PM'en als je wilt weten waar en hoe. Vervolgens meld ik dat heel erg netjes in zijn topic en krijg ik gelijk allemaal PRIJSAANVAL!!!!!! reacties van andere users dan verkoper notabene(!). :notify: Mijns inziens slaan de regels hier dus door. Het neigt dan eerder naar censuur dan naar een forum waar liefhebbers de hobby met elkaar delen en elkaar behoeden voor een te hoge prijs. Het zou de markt een stuk beter maken!

tl;dr Het gaat erom dat mensen als er weinig verschil is tussen tweedehands en nieuwprijs altijd voor nieuw zullen kiezen. Het zou fijn zijn als er in de markt een mogelijkheid wordt toegevoegd dat één bericht is toegestaan met de melding dat de prijs te hoog is, indien dit op argumenten en feiten (prijzen, linkjes etc) wordt berust en niet op emotie. Dan kun je nog steeds heel makkelijk modereren.

Jeroen V

Ik snap je punt, maar waarom zou je je er druk om maken? Het is uiteindelijk aan de koper om te bepalen voor welk bedrag hij afstand zou willen doen van hetgeen hij/zij in de verkoop heeft. Persoonlijk vind ik de prijzen hier op het forum over het algemeen veel te hoog, maar ik ga me er niet druk om maken. Als ik iets zie wat ik interessant vind, dan controleer ik eerst op internet wat de laatste of huidige nieuwprijzen zijn, en dan kijk ik of ik het verschil interessant genoeg vind om het tweedehands te kopen.

Naar mijn mening is een discussie over wat wel of niet redelijke prijzen zijn in dit geval dan ook redelijk vervuilend...

LuPo

#2
Quote from: Jeroen V on February  8, 2017, 11:23:24
Ik snap je punt, maar waarom zou je je er druk om maken? Het is uiteindelijk aan de koper om te bepalen voor welk bedrag hij afstand zou willen doen van hetgeen hij/zij in de verkoop heeft. Persoonlijk vind ik de prijzen hier op het forum over het algemeen veel te hoog, maar ik ga me er niet druk om maken. Als ik iets zie wat ik interessant vind, dan controleer ik eerst op internet wat de laatste of huidige nieuwprijzen zijn, en dan kijk ik of ik het verschil interessant genoeg vind om het tweedehands te kopen.

Naar mijn mening is een discussie over wat wel of niet redelijke prijzen zijn in dit geval dan ook redelijk vervuilend...

Door één bericht publiekelijk te kunnen plaatsen gaan meer mensen goed zoeken/worden gewaarschuwd. Is dat niet waar het forum voor bedoeld is? Samen weet je meer dan in je eentje?

Je zegt zelf al dat je de Markt veel te duur vindt. Hoe zou dat toch komen? Ik geef je één woord: censuur...

Nahpets

Quote from: LuPo on February  8, 2017, 11:16:12
tl;dr Het gaat erom dat mensen als er weinig verschil is tussen tweedehands en nieuwprijs altijd voor nieuw zullen kiezen.

Onmogelijk te hanteren. Wat is weinig? 10%? Maar was als het 10,1% is? Ook is nieuwprijs een lastig te bepalen bedrag. Laagste prijs online? in NL of EU of in de hele wereld?

Quote from: LuPo on February  8, 2017, 11:16:12
Het zou fijn zijn als er in de markt een mogelijkheid wordt toegevoegd dat één bericht is toegestaan met de melding dat de prijs te hoog is, indien dit op argumenten en feiten (prijzen, linkjes etc) wordt berust en niet op emotie. Dan kun je nog steeds heel makkelijk modereren.

Nog makkelijker is gewoon elke prijsdiscussie uitsluiten. En daar hoort wat mij betreft ook al dat gezeik bij over een mooie prijs, snap niet dat die nog niet weg is, ik heb hem zelluf ook en dit is een goede prijs.

Quote from: LuPo on February  8, 2017, 11:16:12
een forum waar liefhebbers de hobby met elkaar delen en elkaar behoeden voor een te hoge prijs.

Dat eerste stuk klopt, maar dat tweede is toch echt iets wat je zelfverzonnen hebt.

Quote from: LuPo on February  8, 2017, 11:16:12
Het zou de markt een stuk beter maken!

In jouw visie wellicht, in die van mij niet.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Cobraatje

Censuur?
Wat een boude uitspraak.

Dat zijn gewoon de regels die gelden.
Als ik het goed begrijp zijn regels die gelden alleen voor jou van toepassing als je het ermee eens bent, anders is het censuur?
Wie ben jij in vredesnaam dat jij mag bepalen waarvoor iemand anders zijn zaken mag verkopen ;).

Het lijkt mij dat een verkoper zelf mag bepalen wat de verkoopprijs is.
Komt bij er is bijna altijd wel ergens iets in de aanbieding en dan zou iedereen die het artikel verkoopt zijn prijs naar de aanbieding moeten aanpassen?


LuPo

Quote from: Nahpets on February  8, 2017, 11:46:11
Onmogelijk te hanteren. Wat is weinig? 10%? Maar was als het 10,1% is? Ook is nieuwprijs een lastig te bepalen bedrag. Laagste prijs online? in NL of EU of in de hele wereld?

Dat mag je helemaal zelf verzinnen. Nu krijg je echter dat iemand iets koopt en later blijkt dat hij veel te veel heeft betaald. Het is een mooi voorbeeld dat in het eerste berichtje al wordt aangegeven dat de prijzen in de Markt veel te hoog liggen. Dát krijg je als er niet openlijk mag worden gepost. In mijn voorbeeld heeft verkoper namelijk zijn prijs al naar beneden gedaan. Dat had hij nooit en te nimmer gedaan als mijn berichten via PM waren binnengekomen. Zoals het dus volgens jullie zou moeten. :thumbs-up: :thumbs-up: :thumbs-up:

Selectief quoten is ook een vak trouwens. Je begrijpt mijn punt dus helemaal niet? In het grotere geheel? En voel je je toevallig bedreigd dat je je te dure tweedehands waar niet meer kwijt kunt? :D

LuPo

#6
Quote from: Cobraatje on February  8, 2017, 11:54:25
Censuur?
Wat een boude uitspraak.

Dat zijn gewoon de regels die gelden.
Als ik het goed begrijp zijn regels die gelden alleen voor jou van toepassing als je het ermee eens bent, anders is het censuur?
Wie ben jij in vredesnaam dat jij mag bepalen waarvoor iemand anders zijn zaken mag verkopen ;).

Het lijkt mij dat een verkoper zelf mag bepalen wat de verkoopprijs is.
Komt bij er is bijna altijd wel ergens iets in de aanbieding en dan zou iedereen die het artikel verkoopt zijn prijs naar de aanbieding moeten aanpassen?

Google.nl: Censuur is simpel gezegd het tegenhouden of verbieden van publicatie van bepaalde informatie. bron: https://www.google.nl/search?sourceid=chrome-psyapi2&ion=1&espv=2&ie=UTF-8&q=censuur&oq=censuur&aqs=chrome..69i57j0l5.1663j0j4

Zo boude uitspraak is het dus niet.

Hoezo zijn de regels die gelden alleen van toepassing op mij als ik het er mee eens ben? Mag ik niet iets aankaarten waar ik het mee oneens ben? Ow wacht dat zou cens.... zijn :baaa:

Ik bepaal helemaal niets. Door een bericht toe te laten bepaal ik niets. Vertel mij maar even haarfijn hoe je met een bericht dat de prijs te hoog is de verkoopprijs van een ander bepaalt. Die mag zijn prijs nog steeds lekker zelf bepalen. Daar verander ik niets aan. Ik voeg alleen wat informatie toe. Dus dat ik de prijs bepaal maak jij er zelf van!

Nee je hoeft je prijs niet aan te passen. Iedereen mag voor zichzelf bepalen wat hij dan doet. Of het tweedehands kopen, of nieuw bijv. Nu ontneem je mensen gewoon willens en wetens informatie die een ander wel heeft en beschikbaar wil stellen. Dat is dus inderdaad censuur.

Dus nogmaals: als je mijn bericht goed leest gaat het om informatie. Jij maakt ervan dat ik een prijs opleg. En met in vredesnaam maakt dat het niet anders.

En over aanbieding. Als jij iets tweedehands verkoopt is het toch logisch dat iemand niet dezelfde prijs gaat betalen als het elders voor dezelfde prijs nieuw te koop is?

Cobraatje

DE FORUMREGELS - De Markt & Commercieel
7.Hou verkooptopics schoon. Bump je topic niet te vaak. Begin geen prijsdiscussie, prijsaanval, of prijsadvies. Hier wordt op gemodereerd.

Je aan afgesproken regels houden(je bent met aanmelden akkoord gegaan met de forumregels) heeft niets met censuur te maken.
Aankaarten dat je het met die regel niet eens bent, zoals in dit topic is iets heel anders als in andermans verkooptopic posten.

Dus aangeven in een verkooptopic dat de prijs te hoog is omdat het nieuw voor een heel scherpe aan te schaffen is, heeft geen invloed op de verkoop?
Weer wat geleerd vandaag :D.

LuPo

#8
Quote from: Cobraatje on February  8, 2017, 12:08:43
DE FORUMREGELS - De Markt & Commercieel
7.Hou verkooptopics schoon. Bump je topic niet te vaak. Begin geen prijsdiscussie, prijsaanval, of prijsadvies. Hier wordt op gemodereerd.

Je aan afgesproken regels houden(je bent met aanmelden akkoord gegaan met de forumregels) heeft niets met censuur te maken.
Aankaarten dat je het met die regel niet eens bent, zoals in dit topic is iets heel anders als in andermans verkooptopic posten.

Dus aangeven in een verkooptopic dat de prijs te hoog is omdat het nieuw voor een heel scherpe aan te schaffen is, heeft geen invloed op de verkoop?
Weer wat geleerd vandaag :D.

Ah, dank voor de huidige regels. Daar kan dus mooi een zinnetje aan worden toegevoegd. :clapping: :D

Nee, nu  moet je niet je woorden verdraaien in een andere richting. Jij zei dat ik met één post een ander zijn verkoopprijs bepaal. Dus ik post iets en een ander zijn verkoopprijs wordt gelijk door mij ge-edit. Dat is dus niet wat ik bedoel. :pompom:

Speciaal voor jou nog even je woorden: "Wie ben jij in vredesnaam dat jij mag bepalen waarvoor iemand anders zijn zaken mag verkopen ;).

Het lijkt mij dat een verkoper zelf mag bepalen wat de verkoopprijs is."

negotiata

Ach ben zo druk in real life. Hier maak ik totaal geen zorgen om.
Als iemand hoog inzet verkoopt hij meestal ook niet. En een bod via pm kan je ook altijd sturen.
Vaak kom je er dan wel uit.

Vaak de mensen die gelijk bijv een versterker kopen als die uitkomt betalen de hoofdprijs.
Als hij dan wat meer vraagt wie ben ik om daar commentaar op te hebben.

Ligt helemaal bij de koper om informatie op te vragen of uit te zoeken.

En dit is een ht forum en de markt is een extraatje met regels.

Nodeloze discussie dus hier . Laten we ons druk maken om dingen die belangrijk zijn.
- To be or not to be, thats the question -

Raymond187

Vervelende is dat als je aangeeft dat bv de nieuwprijs 10% hoger ligt, je de verkoper dwingt om zijn vraagprijs te verdedigen.

Ik zg ook een x een vraagprijs staan, terwijl de nieuwprijs 5% hoger lag. Ik heb de verkoper maar een PM gestuurd, maar dan niet dat hij zijn prijs perce moet aanpassen, maar als hij het product wilt verkopen, nog even een x naar de prijs moet gaan kijken :)

Ik zou me als verkoper niet aan storen, want ik bepaal zelf wat ik voor het product wil hebben. Wil je dat er niet voor geven dan zoek je fijn verder.

In mijn laatste verkoop topic, had ik de sub vrij scherp aangeboden, en toch verzoeken via MP of hier met een lager bod. Antwoord is dan gewoon nee, en zou ook zo in mijn topic zijn nee.  :thumbs-up:


LuPo

Quote from: Raymond187 on February  8, 2017, 12:17:32
Vervelende is dat als je aangeeft dat bv de nieuwprijs 10% hoger ligt, je de verkoper dwingt om zijn vraagprijs te verdedigen.

Ik zg ook een x een vraagprijs staan, terwijl de nieuwprijs 5% hoger lag. Ik heb de verkoper maar een PM gestuurd, maar dan niet dat hij zijn prijs perce moet aanpassen, maar als hij het product wilt verkopen, nog even een x naar de prijs moet gaan kijken :)

Ik zou me als verkoper niet aan storen, want ik bepaal zelf wat ik voor het product wil hebben. Wil je dat er niet voor geven dan zoek je fijn verder.

In mijn laatste verkoop topic, had ik de sub vrij scherp aangeboden, en toch verzoeken via MP of hier met een lager bod. Antwoord is dan gewoon nee, en zou ook zo in mijn topic zijn nee.  :thumbs-up:

Is niets vervelends aan. Als jij het wilt verdedigen mag dat, maar hoeft toch niet? En zoals je zelf al zegt kun je ook gewoon nee zeggen. ;D

Feit is wel dat blijkbaar dan de prijs te hoog is als je het vervelend vindt en moet reageren toch?

blue-eyes

Waar maak je druk om..... De koper bepaald ZELF de prijs. De koper bepaald zelf of hij het item wil kopen. Maw, acceptabele prijs.
Verantwoordelijkheid van de koper.

Al de bet-wetertjes, prijs te hoog, bij X veel goedkoper voegt niets toe aan het topic. Het is geen discussie, het is een verkooptopic.
Filtert zich zelf uit.
We kennen onszelf. Van elk topic vind iedereen er wel wat van en er is weer een discussie geboren. Maar wacht eens... Dit was toch een verkooptopic?!?!?!
Wat is er moeilijk aan een regel? Problemen met autoriteit?

Kortom: niet druk om maken. Iets wat te duur is wordt toch niet verkocht. Alles wat verkocht raakt heeft de juiste prijs voor de koper. Regels zijn helder, prijsaanval niet toegestaan. En wat voegt het toe?




Andere discussie, ook eerder aangezwengeld. Als ik iets met waarde van 100 euro koop voor 10 euro mag ik dat volgens sommigen hier dit niet voor 100 euro doorverkopen, maar heb ik de morele verplichting dat voor 10 euro aan te bieden. Hoor je me al lachen :D :D

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

chansig

Gewoon te koop topics dicht gooien voor reacties van anderen. Ben je al die onzin kwijt. Een koper meldt zich wel via pm.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

chansig

Ik wil dat mandje met snuisterijen wel hebben.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

LuPo

#16
Quote from: Blue-Eyes on February  8, 2017, 12:21:22
Waar maak je druk om..... De koper bepaald ZELF de prijs. De koper bepaald zelf of hij het item wil kopen. Maw, acceptabele prijs.
Verantwoordelijkheid van de koper.

Het is gewoon onzin dat een stukje informatie wordt gezien als directe prijsaanpassing. Dat is gewoon niet waar.

Alleen in het geval de vraagprijs te hoog is zal die informatie leiden tot een lagere prijs. Maar dan was blijkbaar dus de prijs te hoog. Hebben we het cirkeltje weer rond.

En op de man spelen dat ik geen autoriteit kan weerstaan. Wat een onzin. :withstupid:
Kom nu is met argumenten. edit: ow dat is er dus uit gehaald zie ik?

Hanky Panky

Die regel is er om te voorkomen dat mensen elkaar in de haren vliegen en elkaar digitaal met hun handtasjes gaan slaan.

Zo simpel is het want als je aan iemands centen komt ontstaan er rellen. Als je twijfelt over een aanschaf of een vraagprijs open je toch een apart topic: wat is een redelijke prijs voor Versterker X bouwjaar 2012.
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

blue-eyes

#18
Jij leest het als op de man, ik schreef het generiek. Lees "je"; "jij", etc. als een ieder die het leest.


Maar oprecht, waar maakt men ( :D :P ) zich druk om..... Vraagprijs is vrij! Waarom moet men andere leden zo nodig "waarschuwen" dat de prijs te hoog is? Daarmee helpt de melder de koper, maar helpt men de verkoper juist niet....
Laat het in het midden. Te hoge prijs verkoopt gewoon niet.
Wat is er mis, als men wil "helpen" om dan even de verkoper een PM te sturen? Heeft men toch het zegje kunnen doen, en binnen de afspraken. Zo simpel :)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Hanky Panky

Quote from: Blue-Eyes on February  8, 2017, 12:21:22

Andere discussie, ook eerder aangezwengeld. Als ik iets met waarde van 100 euro koop voor 10 euro mag ik dat volgens sommigen hier dit niet voor 100 euro doorverkopen, maar heb ik de morele verplichting dat voor 10 euro aan te bieden. Hoor je me al lachen :D :D

Jij nare @%$#$!$handelaar  :D :D :D
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

LuPo

Ik merk het al. Er zijn op HT forum teveel mensen die zich bedreigd voelen dat zij, als iedereen wordt voorzien van wat meer transparantie, hun te duur geprijsde tweedehands goederen niet meer kunnen verkopen voor de prijs die ze ... ja daar komt 'ie.. zelf bepaald hebben en zelf bepaald mogen houden. :D :D :D :D

Dus bij deze mijn nederige excuses dat ik in mijn jeugdige onbezonnenheid dacht iets voor te stellen. Zo gaat dat dus in de mooie wereld die HTforum heet, waarbij cens... blijkbaar met de mantel der liefde wordt bedekt. Ik ga snel weer verder met belangrijke zaken in mijn eigen leven. Want ja, waar maak ik me druk om eigenlijk?

Ik lees jullie berichtjes met alle plezier... de volgende keer... :worship:

blue-eyes

Nee hoor, ik ben vaak veel te goedkoop. Teveel PM's met biedingen hoger dan de vraagprijs :P :D



Nog wat.

Feitelijk haalt men een stukje omzet bij de verkoper vandaan, dat is wat het melden van een prijs doet. Laat de onderhandeling aan de koper. Dwing niet koper zijn prijs naar beneden te halen. Verkopen is een spel. Item raakt verkocht als beide partijen een overeenkomst hebben.
De melder van een prijs is GEEN partij in dat spel! Vonden we juist niet, in andere discussies, dat iemand die daar niet thuis hoort daar weg moet blijven?

Ik haal gewoon een stukje omzet, aanschaf van mijn spullen uit de verkoop. Dan zit ik niet te wachten op een wijsneus (wie de klomp past :P) die even in mijn topic meldt dat ik te duur ben, dat elders, etc. Wat geeft je dat recht mijn handel te verstoren? Nogmaals, als de prijs niet goed is blijf ik er mee zitten. De koper moet zijn huiswerk doen! De verkoper ook.

Ook, positief gedacht, helpt men de gebruiker een een prijs waarbij het item meer kans heeft om verkocht te worden.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

chansig

Quote from: LuPo on February  8, 2017, 12:34:22
Ik merk het al. Er zijn op HT forum teveel mensen die zich bedreigd voelen dat zij, als iedereen wordt voorzien van wat meer transparantie, hun te duur geprijsde tweedehands goederen niet meer kunnen verkopen voor de prijs die ze ... ja daar komt 'ie.. zelf bepaald hebben en zelf bepaald mogen houden. :D :D :D :D

Dus bij deze mijn nederige excuses dat ik in mijn jeugdige onbezonnenheid dacht iets voor te stellen. Zo gaat dat dus in de mooie wereld die HTforum heet, waarbij cens... blijkbaar met de mantel der liefde wordt bedekt. Ik ga snel weer verder met belangrijke zaken in mijn eigen leven. Want ja, waar maak ik me druk om eigenlijk?

Ik lees jullie berichtjes met alle plezier... de volgende keer... :worship:

Pfffff.......ik zou niet zo snel afhaken. Er zijn vast nog wel mensen die je bij gaan staan in deze.

Tot die tijd zet ik nog even snel een item in de marktplaats voor een schandalig hoge vraagprijs.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

blue-eyes

Nu al twee melige reacties, en ik denk in beelden en vaak krom :D

Ik zie bepaalde personen nu bij de ingang van de zaterdag markt staan met waarschuwingen, de aardbeien zijn bij kraam X veel goedkoper dan de kraam bij de ingang :P :D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

Quote from: LuPo on February  8, 2017, 12:34:22
Ik merk het al. Er zijn op HT forum teveel mensen die zich bedreigd voelen dat zij, als iedereen wordt voorzien van wat meer transparantie, hun te duur geprijsde tweedehands goederen niet meer kunnen verkopen voor de prijs die ze ... ja daar komt 'ie.. zelf bepaald hebben en zelf bepaald mogen houden. :D :D :D :D

Dus bij deze mijn nederige excuses dat ik in mijn jeugdige onbezonnenheid dacht iets voor te stellen. Zo gaat dat dus in de mooie wereld die HTforum heet, waarbij cens... blijkbaar met de mantel der liefde wordt bedekt. Ik ga snel weer verder met belangrijke zaken in mijn eigen leven. Want ja, waar maak ik me druk om eigenlijk?

Ik lees jullie berichtjes met alle plezier... de volgende keer... :worship:

1 Dingetje.... de verkoper is OOK HTFORUM. Moet je hem dan niet beschermen? Het is de MARKTsectie, dus HANDEL, dus GELD, dus BELANG!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey