eerste 4K UHD Blu ray speler voor de pc

Started by home@the movies, February 3, 2017, 16:03:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

home@the movies

Ik hoef jullie niet te vertellen wat onderstaande bericht gaat betekenen he ;)


Pioneer lanceert allereerste 4K blu-ray drives voor pc's
Pioneer brengt twee 4K blu-ray drives op de markt. Het merk is de eerste die 4K blu-ray beschikbaar maakt voor pc's. De BDR-S11-BJK en BDR-S11-JX zijn de eerste twee disk drives voor 4K blu-ray. Pioneer introduceert beiden modellen nu op de markt waardoor we onze UHD-collectie ook op de pc kunnen bekijken.


Erik66

#1
..moet eerst nog de beveiliging omzeild worden.. het gaat net zoals met blu ray denk ik.

Major_Ton

Tja, met het huidige distributie beleid zal piraterij nog wel een tijdje blijven bestaan ben ik bang... Ik vind een dergelijke drive vooral interessant om in een eigen HTPC toe te passen. Met software als Kodi en madVR kan je toch een heel erg serieuze output creƫren.
Set 1: BlueSound Node N130 - Topping E30-II - Lyngdorf TDAI 1120 - PrimaLuna EVO-200i - JBL 4309 - Supra PLY 3.4S - LG 77G2 - Sony PS5

Set 2: Werk PC - Topping D10s - Wadia PowerDAC Mini - Tannoy S6LCR - VdH CS122 - Sony KD 75XF9005

hillie

Eindelijk, maar het gaat nog wel even duren.

Komt eind februari alleen uit op de Japanse markt. Werkt alleen met een Japanse Windows 10.
De drive werkt alleen met de nieuwste chipsets. Voorlopig alleen nog met Intel's SkyLake chipset.
Voorlopig geschikt om te branden voor backuppen. De huidige GPU drivers ondersteunen de vereiste standaard nog niet.
PowerDVD 17 zal deze drive waarschijnlijk ondersteunen.

Afwachten dus...

road rebel

Quote from: home@the movies on February  3, 2017, 16:03:26
Ik hoef jullie niet te vertellen wat onderstaande bericht gaat betekenen he ;)

Dat je binnenkort een upgrade krijgt van Telenet voor jouw Upload-profiel?  ;D