Over voeding

Started by htjan160756, January 31, 2017, 15:24:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

htjan160756

Hallo,

Ik heb een vraag over voeding die ik heb gekocht.
De voeding die ik heb gekocht is een universele voeding van 5v, 6v, 7.5v, 9v, 12v, 13.5v en 15v en deze is 3000 mA en 36.0 W gestabiliseerd en zitten 8 verloopstekkers bij.
Deze heb ik gekocht voor mijn media player Eminent en werkt prima.
Nu mijn vraag:
Ik heb ook nog andere apparaten waar ik deze voeding zou op kunnen gebruiken maar kan dat?
De stekkers zit erbij dus dat gaat wel maar kan het met zoveel mA, kan deze ook zonder problemen op een draagbare DVD speler gebruikt worden die BV maar 800 mA nodig heeft.

Groetjes J@n
Beamer: DLA-N5B, Film doek: Projecta 108 Inch, Receiver: Pioneer VSX-933 Zwart, Boxen: voor 2 en 2 achter JBL L60, Midden JBL L-center, 2 x JBL Sat20, Subwoofer Mirage BPS-150,  HDMI kabel: ATZEBE HDMI glasvezel 15 meter, Apple TV 4K HDR (2021), Blu-ray Speler: Panasonic DP-UB824 4K, Dune HD Real Vision 4K.

Sopper

Een voeding geeft zoveel als de vraag is, kan dus prima, zolang de vraag niet over de max gaat.
# Lejonklou Källa - Streamer # Lejonklou Sagatun Mono 1.7 - Voorversterker x2
# Lejonklou Tundra Mono 3.0 - Eindversterker x2
# Graham LS8/1F - Luidsprekers
# Bekabeling - Trivium Audio Cables

Kjelt

#2
Het gaat om de spanning die moet goed staan en de polariteit (dus of + op het hart van de stekker zit en de - aan de buitenkant of andersom).

Mocht de spanning van de apparaten en of de polariteit anders zijn dan moet je wel heel goed opletten dat je niet per ongeluk vergeet het goed te zetten, dan zou ik het afraden, een foutje zit in een klein hoekje.

htjan160756

Hallo,

Bedankt.
Hoe de stekkers en de voltage moet zitten/staan dat lukt wel alleen wist niet of het zomaar kan.

Groetjes J@n
Beamer: DLA-N5B, Film doek: Projecta 108 Inch, Receiver: Pioneer VSX-933 Zwart, Boxen: voor 2 en 2 achter JBL L60, Midden JBL L-center, 2 x JBL Sat20, Subwoofer Mirage BPS-150,  HDMI kabel: ATZEBE HDMI glasvezel 15 meter, Apple TV 4K HDR (2021), Blu-ray Speler: Panasonic DP-UB824 4K, Dune HD Real Vision 4K.