GRUNDIG Lenaro 32 LXW 82-7635 zonder AB,onder welk merk is dit scherm gemaakt?

Started by morca, January 31, 2017, 15:19:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

morca

Hallo
Ik heb een GRUNDIG Lenaro 32 LXW 82-7635 uit 2006 gehad voor op de slaapkamer,maar er zit geen werkende AB meer bij.
Nou heb ik geprobeerd dit type in me logitech te laden maar hij vind maar een paar types,waarbij meeste functie,s lukraak over de knoppen worden verdeeld.
Ik kan de tv bedienen,alleen het AV input knopje is niet te vinden om scart /hdmi ed te selecteren.

Nou is Grundig ook van Philips geweest ,dus ik heb een vergelijkbare Philips uit 2006 opgezocht maar daar werkt geeneen knop van.
Heeft er iemand een idee onder welk merk deze grundig viel in die tijd zodat ik dat merk eens kan proberen te laden in de logitech.
Of misschien een oude AB van grundig over heeft liggen uit die tijd?

BVD Marco


jantje112

Handig om de oplossing te delen, dan weet een volgende het tzt ook ;)

morca

Paar verschillende types ingevoerd in de harmony.
Knoppen zitten dan lukraak doorelkaar.
Maar de harmony is voor beneden en boven heb ik een sunwave ab die je niet aan het. Net kan hangen,maar wel lerend is.

Dus opgeschreven welke knoppen vd harmony wat bedienden.
En die daarna in de sunwave ingelezen via ir,met de knoppen  op de juiste positie,s.

Je moet dus wel toevallig een 2e lerende ab hebben.

En 2 verschillende types tvs ingevoerd ik de harmony want ik miste een functie,de inputs schakelen was even zoeken in een heel ander type Erres.
De helft vd functies kwamen uit een lenaro type van erres,de input uit een amira typevan erres.

Was wel even puzzelen.

spike155

Deze tv is gemaakt door Indtek voor een turkse handelsmaatschappij die Grundig als merknaam in hun bezit had/heeft.  Zit dezelfde techniek in als de Indtek Viewpia.
Living Room:
HEOS AVR,  LG OLED65C25LB, Eminent EM7680, Apple TV. Acoustic Energy AE-100.2 fronts, KEF KHT 3001SE Center, HEOS SUB, HEOS 1 HS2 rears.
Rec Room:Marantz SR6010, Panasonic TX-58GXW804, PS2, PS3, PS4, Nintendo Switch, Panasonic DMP-BD60, KEF KHT 3001SE Front, Canton AV700 center KEF Kube2 Sub, KEF KHT 3001SE rears.

morca

Quote from: spike155 on February  2, 2017, 22:06:42
Deze tv is gemaakt door Indtek voor een turkse handelsmaatschappij die Grundig als merknaam in hun bezit had/heeft.  Zit dezelfde techniek in als de Indtek Viewpia.
Ok die info zocht ik dus :thumbs-up:
Ik zal morgen eens kijken of die in de logitech datadase staat.