Leiden krijgt grote Bios!

Started by HJ, January 25, 2017, 14:49:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HJ

Ik hoor net dat er in de directe nabijheid van het CS een grote bios gebouwd gaat worden.
Goed nieuws want in leiden is het niet veel soeps[emoji41]
Weet iemand meer?

TornadoGo

#1
http://www.omroepwest.nl/nieuws/3336024/Leiden-krijgt-megabioscoop

Zoals ik het lees heeft eigenaar van Lido en Trianon een investeerder gevonden. Laten we hopen dat hij ook goede adviseurs en voldoende vermogen inschakelt m.b.t. de AV techniek.
Sonos Arc, One SL's & Sub | LG OLED55GX

skyfox

Het gaat goed met de investeringen in nieuwe bioscopen. Eerst een nieuwe bioscoop bij station Den Haag Ypenburg én bij Leidsehage. Ik ben erg benieuwd wat dit gaat betekenen voor de bestaande bioscopen.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Erik

Quote from: skyfox on January 25, 2017, 15:16:41
Het gaat goed met de investeringen in nieuwe bioscopen. Eerst een nieuwe bioscoop bij station Den Haag Ypenburg én bij Leidsehage. Ik ben erg benieuwd wat dit gaat betekenen voor de bestaande bioscopen.
Den haag zou ik toch niet meer zo snel een film gaan zien :D
Voor hetzelfde geld loopt die amsterdammer al weer vrij rond
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Martijnst1990

En net naast CS Utrecht is net een Kinepolis gekomen.
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

skyfox

Wel fijn dat Pathé serieuze concurrentie erbij krijgt. Hopelijk leidt dat tot meer investeringen in de nieuwste technieken en hopelijk ook tot meer kwaliteit ipv alleen maar een hoger volume.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Mediasluis

Meer Dolby Vision theaters zou wel leuk zijn.
Mediasluis levert alle projectors inclusief volledige ISF-Kalibratie Service, waarbij je projector vooraf eerst wordt nagekeken en gecheckt op dooie pixels, waarbij meteen ook de panelen worden uitgelijnd alvorens deze zijn ISF-kalibratie ondergaat voor 2K SDR, ook in 3D en 4K HDR BT2020 (in DCI P3), dit met meerdere gratis her-kalibraties.

Neem gerust contact op met jouw persoonlijke ISF-servicedealer Matthieu,  of maak een afspraak voor een demonstratie bij Mediasluis via +31-180-853391 / +31-645650925 of zend een e-Mail naar info@mediasluis.nl of kijk voor meer informatie op www.mediasluis.nl/webshop  op  www.mediasluis.nl/reviews  voor de zeer uitgebreide review van allerlei videoprojectors en toebehoren  of ga naar  https://www.facebook.com/mediasluis

skyfox

Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9