Maya expert gezocht...

Started by pi, January 19, 2017, 00:42:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pi

Misschien niet de meest logische plek om deze vraag op het HT-Forum te stellen, maar ik heb het idee dat hier zich best veel "grafisch-georienteerden" ophouden, dus ik ga het gewoon proberen  :)

Mijn broer is redelijk bedreven in Autodesk Maya, hij kan er bijzonder leuke dingen mee maken (voor mij is het een zeer ingewikkeld uitziend pakket, ik kan er niet zo'n wijs uit  ;D  ) .
Hij zou graag met een expert ik contact komen die verstand heeft van Mental Ray Materials (textures die je aan objecten mee kunt geven) in combinatie met het extern renderen (vanuit de command prompt/terminal, dus buiten het programma om). Het lukt hem maar niet om creaties met Mental Ray materiaal goed te renderen buiten Maya om. Binnen het programma gaat het wel goed, maar het doel is er grote afdrukken van te kunnen maken. Om dan niet uit het geheugen te lopen moet je in blokken extern renderen, zo heb ik begrepen...

Wie o wie kan ons helpen en/of in de juiste richting wijzen?

Als dit beter op een andere plek in het forum past (ik heb getwijfeld over "Video/Film software en hardware"): feel free to move...