Nintendo Switch

Started by sam1909, January 10, 2017, 20:13:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Word dit een succes?

Ja
Nee

Kwabbernoot

Ik weet het niet. Die presentatie is nu een paar dagen achter de rug en het begint allemaal een beetje in te zinken en ik moet zeggen dat ik steeds meer zin krijg om dat ding op te pakken. Ik zie een aantal leuke JRPG's aan de horizon en daar is zo'n semi-handheld natuurlijk helemaal ideaal voor.

Als Nintendo dat ding nu eens als een "coole gadget" weet te positioneren, dan zie ik het nog een succes worden ook. Maar ja, hoe groot is de kans dat Nintendo de marketing goed voor elkaar krijgt.

@Erik: zoals jij er tegenaan kijkt is inderdaad het probleem van Nintendo: de marketing

Groeten...

Snutchz

#26
Quote from: Erik on January 16, 2017, 18:51:16
Nintendo blijft in mijn ogen toch een kiddie computer leuk voor kinderen van 4 tot 12 en enkele ouderen die zich 4 voelen :D
Daar doe je de grote N titels toch ernstig mee tekort. Aangezien deze altijd meedingen bij GOTY nominaties ;)

Ze zullen op de E3 met 'n hoop nieuwe titels moeten gaan vlammen. Anders redden ze het niet.

Het apparaat had voor €299,- packed met BOTW aangeboden moeten worden.. hadden ze er zo 5 miljoen kunnen verschepen.
En deze had er gwn standaard in moeten zitten >



(Inbegrepen Grip niet in staat om Joy-Cons op te laden)

Maar wat heb ik er 'n zin in  :pompom:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

jurgman

#27
Quote from: Snutchz on January 17, 2017, 15:05:52
En deze had er gwn standaard in moeten zitten >



(Inbegrepen Grip niet in staat om Joy-Cons op te laden)

Maar wat heb ik er 'n zin in  :pompom:


Ik kan mij niet voorstellen dat je langer dan 20 uur gamed. Zo lang kunnen de Joy Cons zonder laden namelijk. Na het gamen kunnen ze prima laden aan de switch zelf. Die charging grip lijkt mij alleen handig als je een paar extra controllers hebt.
JVC N5 *  Kauber Peak Contrast-S 2.35:1* Anthem AVM70 * IOTAVX AVXP1 * AppleTv 4K* Bluesound Node 2 * BK XXLS400 * M&K MP150 LCR * Audio Physic Step Surround

Snutchz

Ik laad m'n controllers pas op wanneer deze (bijna) helemaal leeg zijn. Dan hang ik ze aan de laptop  ;)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Raymond187

Quote from: Snutchz on January 12, 2017, 16:20:35
SMG (en sequel) zijn anders ondanks de lage reso, qua visuals 'n lust voor het oog. Nooit aan gestoord. Dat eeuwige gezanik over specs en graphics.
En dat zegt iemand die een vast lid van dit HTforum is  :clapping:

Quote from: road rebel on January 12, 2017, 16:49:47
Meer mening dan feit ;-)
Correcte correctie  :thumbs-up:

Ik ben altijd een console gamer geweest. Ik had geluk dat me beste maat, in een zeer select groepje zat die elke week de nieuwste super famicom games kreeg. Alle spellen op de Xerox disks, en de 16MB spellen op 2 disks.


Dreamcast vond ik wel erg leuke games hebben. Shemue was zijn tijd ver vooruit  :worship:

Denk dat ik de Swtch wel ga kopen. Mijn oudste is bijna 4.5 jaar.

Snutchz

Quote from: Raymond187 on January 17, 2017, 17:56:33
En dat zegt iemand die een vast lid van dit HTforum is  :clapping:
Voor specs en gfx moet je niet bij een console zijn.. daar is de PC voor ;)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Kwabbernoot

Zo, nog twee weken en hij is er.

Heeft nog iemand hem ge-preordered? Ik dus wel.
En hoe denken we er nu over?

Groeten...

Snutchz

Heb de maand maart vrij genomen om Hyrule volledig uit te kunnen kammen :colgate:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Kwabbernoot

#33
 :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Yep, dat is ook de eerste die ik ga spelen en daarna I am Setsuna. Daarna zie ik wel verder. Ik heb er zin in.

Groeten...

PS: ik wil trouwens graag mijn "Nee" in de poll omzetten naar een "Ja". Ik heb het idee dat Nintendo de marketing redelijk tot goed voor elkaar heeft, alhoewel ik in de laatste video's weer jonge kinderen zie opdraven. Grrr. Ik heb wel vertrouwen in de Switch.

Multimediaknaller

Quote from: Kwabbernoot on February 17, 2017, 14:03:23
Zo, nog twee weken en hij is er.

Heeft nog iemand hem ge-preordered? Ik dus wel.
En hoe denken we er nu over?

Groeten...

Sommigen hebben hem nu al...


Kwabbernoot

Tja, en dan heb je zo'n ding twee weken in huis zonder een spel. Ook leuk.

Groeten...

Erik

109 voor een controller las ik, koopje!
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Erik

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Kwabbernoot

Quote from: Erik on February 17, 2017, 16:50:22
109 voor een controller las ik, koopje!

Nee hoor, slechts *kuch* 70 euro voor de pro controller.
Voor 109 koop je twee joy-cons en een charging grip. Goedkoop is anders maar effectief koop je dan twee controllers en een back up batterij. Zo bezien kan ik mij wel wat voorstellen bij die prijs.

Groeten...

road rebel

Ik heb het geld opzij gehouden, mezelf gemotiveerd, alle leuke switch verschijningen bekeken op youtube en ben helemaal overtuigd van de ARM platform die ze gaan gebruiken. Ik heb zelf een dag vrij genomen en mijn sociale contacten ingelicht dat ze volgend weekend niet op mij moeten rekenen. :pompom: :clapping: :pompom:

Ik kan mezelf jammer genoeg niet overtuigen waarom ik vrijdag naar de winkel zou lopen en 420€ zou uiteven voor de console, een pro controller en Zelda game. Ik hoopte om alsnog overtuigd te geraken in de line-up voor 2017, maar behalve Street fighter II: the new challengers (die ik al 25 jaar van buiten ken op Sega Mega Drive) en Mario voor kerst zie ik niets staan.  :nopompom: Mis ik iets? Kan iemand me overtuigen?

Kwabbernoot

Nou?.. Nee. Ik niet. Voor mij is Zelda wel genoeg voor de eerste weken. En daarna...

Ik koop I am Setsuna en waarschijnlijk Fast RMX en verder zie ik wel. Ik ben wel benieuwd naar de E3 in juni van dit jaar.

Heb je een Wii-U gehad? Zo niet is Mario Kart 8 een erg goed spel (28 april) en Splatoon schijnt ook wel oké te zijn (niet echt mijn ding).

Groeten...

Snutchz

Toch maar de -Pro Controller- aangeschaft .. reviewers waren het er unaniem over eens dat langere sessies met de -Grip- op den duur toch wat oncomfortabel werd .. bij de MM zelfs 'n tientje goedkoper  :smile:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini