Verplicht HBO bij Ziggo

Started by HJ, January 10, 2017, 08:10:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HJ

Sinds 1jan bestaan de hbo kanalen bij ziggo niet meer. In plaats daarvan zit het hbo pakket als on demand in het ziggo pakket verwerkt. Je betaald hiet €2 pm voor.
Nu heb ik zitten kijken maar het aanbod vind ik niet geweldig, er staat vrijwel niets voor ons tussen.
Wij kijken eigenlijk uitsluitend nog netflix en sport.
Kan iemand vertellen of het mogelijk is om dit abbo te cancelen?

_ MarcelloW _

Toen je ziggo belde kreeg je iets anders te horen dan wij je kunnen vertellen?
Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

dvd-fan

Zit volgens mij alleen bij duurdere abbo's. Had zelf ook duurder abonnement en mij kost het niets extra.
Robin
Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS

i2Paq


Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

HJ

#4
Quote from: dvd-fan on January 10, 2017, 09:56:35
Zit volgens mij alleen bij duurdere abbo's. Had zelf ook duurder abonnement en mij kost het niets extra.
Robin
Ik heb nog een ouder(budget) abbo omdat ik geen horizon box wil maar moet €2 extra betalen.

HJ

#5
Quote from: i2Paq on January 10, 2017, 10:48:40
Leesvoer
Niets nieuws voor mij. Ik betaalde €9,95 en nu dus €12. (Kost in mijn geval wel extra dus)
Handig is bij hbo wel dat het CC ondersteuning heeft. Bij ziggo films is dat afgeschermd.
Je bent eigenlijk verplicht om abbo met een horizon box te nemen.

CineSmurf

Ik heb TV standaard in een alles-in-een-plus pakket van 57,5 euro. Volgens mij zit daar geen HBO bij.
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

HJ

Quote from: CineSmurf on January 10, 2017, 13:30:54
Ik heb TV standaard in een alles-in-een-plus pakket van 57,5 euro. Volgens mij zit daar geen HBO bij.
Sinds 1 jan zit dat er wel bij voor zover ik weet. Je betaald al extra denk ik. Als je inlogt bij ziggo kun je zien wat je er voor betaald.

CoSo

Helaas geen HBO meer beschikbaar bij KPN, toch jammer.

HJ

Ziggo heeft alle rechten voor NL gekocht en iedereen heeft nu "gratis" HBO[emoji23]

br@m

Volgens Ziggo.nl is HBO alleen bij het duurste abo (internet 300/30) inbegrepen.

Ik ga's even de teevee aanzetten en kijken hoe dat bij mij zit heb een abo van vorig jaar 200/20.
B&W 803N | Classé CA-2200 | Classé CP-800ii | Classé CDP-300 / Denon DP-30Lii / HP T610 Daphile

HJ

Quote from: br@m on January 10, 2017, 21:22:43
Volgens Ziggo.nl is HBO alleen bij het duurste abo (internet 300/30) inbegrepen.

Ik ga's even de teevee aanzetten en kijken hoe dat bij mij zit heb een abo van vorig jaar 200/20.
Kijk maar in de ziggo app. Je kunt dan apart hbo aanklikken en met een CC casten.

Ronald75

Je kunt dat cancellen via mijn-ziggo.. heb ik ook gedaan.

HJ

Quote from: Ronald75 on January 11, 2017, 19:40:51
Je kunt dat cancellen via mijn-ziggo.. heb ik ook gedaan.
Doe je dat door die vinkjes aan/uit te zetten bij je pakket?
Dat gaat bij mij dus niet.

KillerbeeNL

Quote from: hans. on January 11, 2017, 09:59:55
Kijk maar in de ziggo app. Je kunt dan apart hbo aanklikken en met een CC casten.

klopt , zelfde abbo en via Ziggo app casten naar de CC
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

pameijer

#15
Quote from: KillerbeeNL on January 12, 2017, 07:38:42
klopt , zelfde abbo en via Ziggo app casten naar de CC
Dat geeft bij jullie geen lipsync problemen? Ook niet na een half uur casten?
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

KillerbeeNL

Quote from: pameijer on January 12, 2017, 09:58:39
Dat geeft bij jullie geen lipsync problemen? Ook niet na een half uur casten?

eerlijk gezegd heb ik de app alleen even gestart om te kijken of het werkt maar niet langer uitgeprobeerd.
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

htandre

Quote from: br@m on January 10, 2017, 21:22:43
Volgens Ziggo.nl is HBO alleen bij het duurste abo (internet 300/30) inbegrepen.


Ik heb het bij Tv, het pakket movies and series xl, wel HBO dus.
Hangt niet van je internet af.
HT-ruimte: Yamaha RX-A780, Dune H4K Pro, Sony UBP X800M2, JVC D-ILA X7900BE, 4 x Totem Kin mini, 4 x Atacama Duo 7,Totem Kin mini Flex (Centre), Sub SVS PB1000
Wooonkamer: Yamaha N603, Totem Kin Mini, Rel Quake II, LG55B7.
Keuken: Yamaha BAR400, Sony KD 43X8307C

HJ

Quote from: pameijer on January 12, 2017, 09:58:39
Dat geeft bij jullie geen lipsync problemen? Ook niet na een half uur casten?
Alleen hbo werkt met casten, ziggo movies zijn afgeschermd. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd.

Ronald75

Quote from: hans. on January 11, 2017, 20:04:46
Doe je dat door die vinkjes aan/uit te zetten bij je pakket?
Dat gaat bij mij dus niet.
Ja, bij "producten - beheer je televisiediensten". MovieXl pakket opzeggen. Kreeg netjes een mail dat het opgezegd was..

HJ

Quote from: Ronald75 on January 12, 2017, 23:29:14
Ja, bij "producten - beheer je televisiediensten". MovieXl pakket opzeggen. Kreeg netjes een mail dat het opgezegd was..
Ik zal het nog eens proberen op de pc want bij lukte het niet. Mssckan het pas na 3mnd oid.

KillerbeeNL

het casten van HBO met mobiel of ipad naar de Chromecast werkt niet meer , alleen live tv werkt nog maar.....ziggo wilt natuurlijk dat ik een mediabox neem i.p.v. een Ci+ kaart die ik nu gebruik......

een of ander rechten kwestie verschuilen zich nu achter. Bah hier baal ik flink van.

tijd voor een "speciale" versie van de ziggo of horizon app.
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

HJ

Quote from: KillerbeeNL on January 18, 2017, 23:09:20
het casten van HBO met mobiel of ipad naar de Chromecast werkt niet meer , alleen live tv werkt nog maar.....ziggo wilt natuurlijk dat ik een mediabox neem i.p.v. een Ci+ kaart die ik nu gebruik......

een of ander rechten kwestie verschuilen zich nu achter. Bah hier baal ik flink van.

tijd voor een "speciale" versie van de ziggo of horizon app.
Kijk je wel goed? Bij werkt het nog wel maar ALLEEN bij hbo dus niet bij ziggo on demand, die is afgeschermd voor ziggo on demand.

KillerbeeNL

#23
Quote from: hans. on January 19, 2017, 16:56:51
Kijk je wel goed? Bij werkt het nog wel maar ALLEEN bij hbo dus niet bij ziggo on demand, die is afgeschermd voor ziggo on demand.

Bij HBO krijg ik de melding dat ik deze niet mag streamen naar de chromecast...

heb jij misschien een horizonbox?
ik niet , ik heb een CI+ kaart
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

HJ

Quote from: KillerbeeNL on January 19, 2017, 23:39:34
Bij HBO krijg ik de melding dat ik deze niet mag streamen naar de chromecast...

heb jij misschien een horizonbox?
ik niet , ik heb een CI+ kaart
Ik ook anders is casten niet nodig [emoji6]
Ik cast wel naar een CC dmv android app.