Gydotron High End show 2017

Started by Bama, January 5, 2017, 16:18:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bama

Ben hier al een paar keer geweest en best een leuke (kleinschalige) show al hebben de meeste kamers netjes gezegd een niet al te beste akoestiek.

Op zaterdag 14 en zondag 15 januari 2017 is de pastorij in Malle het podium voor de High End show van Gydotron.

Gydotron Audio verwelkomt u op onze show in de Sint Martinuspastorij, Berckhovenstraat 11 in het Belgische Malle.
Tijdens het nuttigen van een drankje (uiteraard is er Trippel en Trappist van Westmalle) en hapje, kan u in één van onze 6 ruimtes genieten van een mooi stukje muziek op dito sets.
Dit jaar zal de show ook in het teken staan van ons 10 jarig bestaan, vandaar dat we een mooie prijs verloten onder de bezoekers.

Ook dit jaar presenteert Gydotron de nodige primeurs, zoals de nieuwe Dac van Analog Domain Audio, de Marten Mingus Quintet, de PSU voeding van Jeff Rowland, Controller van Kii Audio, ...
De volgende merken kan u terugvinden tijdens de show:  Analog Domain Audio, ASR Emitter, Harbeth, Jeff Rowland, Jocavi, Jorma, Kii Audio, Lindeman, Luxman, Marten, Quad, Scansonic, Stillpoints, Töntraeger, Transrotor & Trinnov.
Angel Despatov, de ontwerper van Analog Domain Audio, en Bruno Putzeys, van Kii Audio, zijn aanwezig tijdens deze show.


Gydotron Show:

14 en 15 Januari van 10 tot 18 h, gratis inkom.
Sint Martinus Pastorij
Berckhovenstraat 11
2390 Malle
Belgie

Bama


katwax

Na de vorige show heb ik mijn hele set verkocht, hoop dat het dit jaar wat minder impact gaat hebben  ;D
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Dirk

en daarom ga ik dus morgen niet, heb nu al genoeg plannen met de kamer & set...wil me eerst daarop concentreren alvorens ik weer inspiratie ga opdoen  ;D
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

katwax

Vandaag hadden we even tijd om te gaan luisteren.

Harbreth zowel HL5Plus als de M30 waren opgesteld in 2 verschillende kamers. Had tot nu toe enkel de kleintje horen spelen en ik begrijp volledig waarom deze vaak in de smaak vallen, ze klinken gewoon goed. Qua design zijn ze "simpel", maar de klank is hetgeen dat telt :)
Leuk weetje is dat men normaal de 40.2 ging opstellen, maar aangezien de ruimte deze luidsprekers niet tot hun recht liet komen, heeft men besloten voor de HL5Plus te gaan. Dit toont duidelijk dat de organisatie wil zorgen dat mensen kunnen genieten en niet kiezen voor groter/mooier/duurder :)

Marten Quintet (denk ik toch), deze mochten de zolderruimte gebruiken en konden in deze ruimte duidelijk laten horen tot wat ze in staat zijn. Tevens ook zeer mooi om naar te kijken.

Quad ESL 2812, niet al te lang naar aan het luisteren geweest, maar de klank is wat je verwacht van een electrostaat. De omvang van de luidspreker is niet klein/elegant te noemen.

Natuurlijk was ook de Kii Three aanwezig, geen enkele andere ruimte gaf je zo'n beleving als deze. Voor mij was vooral de eerste keer de controller live "horen" en zien zeer leuk en ook het nieuws dat hij binnen enkele weken geleverd zal kunnen worden. De controller zal mijn setup compleet maken :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543