Gebruikt iemand Dragonfly met iPad?

Started by PorscheHD, December 28, 2016, 15:30:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

PorscheHD

Beste

Ik zat te denken aan een dragonfly red vior de ipad maar kan er niet helemaal uitkomen of dit kan zonder voeding aan te sluiten.

Iemand die mij dit kan vertellen?

Roksan

KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

PorscheHD


Siddartha

grote verbetering tov direct op de iPad?
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

PorscheHD

Zeker weten was niet slecht maar meer power meer controle betere strakkere bassen en gewoon ja klinkt lekker  :headbanging:

PorscheHD

Wel even een andere hoofdtelefoon gescoord Nighthawk Carbon  O0

rasman

Mooi ding en daardoor had je wat anders over zeker  :tounge:
Samsung / Oppo / Emotiva / Denon X4500h / Bluesound / B&W / Velodyne / WBT / Chord Company / AudioQuest / Lapp / Wattgate / PS Audio / Furutech / Spectral / Epson / Celexon / Synology / Auralex / Intel NUC / Roon / Tidal / 

PorscheHD


H&C Hifi

Quote from: PorscheHD on January 28, 2017, 15:54:27
Wel even een andere hoofdtelefoon gescoord Nighthawk Carbon  O0

Veel plezier ermee  ;)
Bevalt beter dan de B&W P7 neem ik aan  ::)

TopGun2010

Quote from: PorscheHD on January 28, 2017, 15:54:27
Wel even een andere hoofdtelefoon gescoord Nighthawk Carbon  O0

Deze is 2x zo duur als de p7, kun je het verschil in geluid omschrijven?
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

H&C Hifi

Quote from: TopGun2010 on February  1, 2017, 18:50:13
Deze is 2x zo duur als de p7, kun je het verschil in geluid omschrijven?

dat ligt eraan waar je hem koopt  8)
de carbon is een rustig / laidback klinkende hoofdtelefoon, nooit opdringerig (ook niet in het laag)

PorscheHD

#11
Quote from: TopGun2010 on February  1, 2017, 18:50:13
Deze is 2x zo duur als de p7, kun je het verschil in geluid omschrijven?

Lastig..... is niet tevergelijken wat de P7 niet slecht maakt. Het is meer naar mijn smaak minder scherp rustiger meer open wel wat gevoeliger voor een goeie opname.....

Laag is idd niet boomy ofzo meer zoals het hoort denk ik maar voor sommige wellicht niet dreunerig genoeg. Wat ik dan mooi vind is dat als de muziek een keer echt diep gaat zoals bepaalde stukjes in Pink Floyd dat je dat verschil dan ook echt hoort  :headbanging:

Ik ben er dik tevreden over al twijfel ik nog steeds of ik niet liever mijn dikke stereo terug heb Haha

Misschien een keer Tidal proberen mis bij Spotify soms een beetje kwaliteit. Flacs en troep begin ik niet meer aan teveel gedoe streaming rules  :clapping:

Roksan

Wat gaat de eventuele opvolger worden van de Audioquest?

Quote from: PorscheHD on February  3, 2017, 08:16:02
Beide 1 week oud inc dozen facturen etc.

Gaat EVENTUEEL weg mits ik de vraagprijs er voor krijg.

Eventueel ook een iPAD Air 2 erbij van 4 weken oud samen voor 1000,-

Ben er zelf dik tevreden mee maar heb een leuke aanbieding gekregen. Het hoeft niet weg overigens dus minder bieden heeft geen zin.
KEF LS 50 Meta
NAD M10 V2
SVS 2000 PRO

PorscheHD

Mijn droom blijft stereo terug maar dat blijft een droom denk ik voorlopig of misschien erbij Haha weet nog niet zo goed wat ik wil. Dus dacht ff kijken of er interesse is....

Mijn droom is LS50 en heb een mooi setje op het oog  :inlove:

H&C Hifi

Quote from: PorscheHD on February  3, 2017, 10:23:02
Mijn droom blijft stereo terug maar dat blijft een droom denk ik voorlopig of misschien erbij Haha weet nog niet zo goed wat ik wil. Dus dacht ff kijken of er interesse is....

Mijn droom is LS50 en heb een mooi setje op het oog  :inlove:

in deze prijsklasse zijn er meer mini monitors die erg goed (wellicht zelfs beter) presteren  ;)

PorscheHD

Haha als het zover is krijg jij als eerste een berichtje 😉

PorscheHD

Wow gouden combi gevonden nu denk ik...


De boel is nu lekker ingespeeld en voor het eerst in mijn leven wil ik blijven luisteren..... mega dik Tidal Nighthawk Carbon en Dragonfly Red via iPhone  :clapping:

eric_audio

Ik heb onlangs ook de Dragonfly Red gekocht, en gebruik hem met mijn iPhone. Ik kan niet anders zeggen dan dat het een mega verbetering is. Voor de prijs echt een top product.
NAS: LaCie Cloudbox
Streaming bridge: Auralic Aries
DAC/Amplifier: Devialet 200
Speakers: Magico S1
Digital cables: Audioquest Cinnamon
Loudspeaker cables: Vertere Pulse-X Mini

H&C Hifi

Quote from: eric_audio on March 17, 2017, 10:28:10
Ik heb onlangs ook de Dragonfly Red gekocht, en gebruik hem met mijn iPhone. Ik kan niet anders zeggen dan dat het een mega verbetering is. Voor de prijs echt een top product.

Top, voor die 169,00 euro is het een erg tof apparaatje ja !

eric_audio

#19
.
NAS: LaCie Cloudbox
Streaming bridge: Auralic Aries
DAC/Amplifier: Devialet 200
Speakers: Magico S1
Digital cables: Audioquest Cinnamon
Loudspeaker cables: Vertere Pulse-X Mini

eric_audio

Quote from: PorscheHD on February 11, 2017, 19:38:31
Wow gouden combi gevonden nu denk ik...


De boel is nu lekker ingespeeld en voor het eerst in mijn leven wil ik blijven luisteren..... mega dik Tidal Nighthawk Carbon en Dragonfly Red via iPhone  :clapping:

Ik zie dat je hem alweer te koop hebt gezet. Beviel toch niet? Wat heb je op het oog ter vervanging?
NAS: LaCie Cloudbox
Streaming bridge: Auralic Aries
DAC/Amplifier: Devialet 200
Speakers: Magico S1
Digital cables: Audioquest Cinnamon
Loudspeaker cables: Vertere Pulse-X Mini

PorscheHD

Neuh dacht even dat ik wat anders wou maar het is gewoon ideaal zo Dragonfly in laptop voor thuis en als ik weg ga mee en kan ie op de iPhone!

Altijd kwaliteit op zak dus!

Kwabbernoot

Voor de laptop kan ik je dan ook nog een Jitterbug aanraden. Dat heb ik op het werk ook (laptop (HP ProBook) - Jitterbug - Dragonfly Red) en het verschil is niet gering. Voor dat geld een prima aanschaf.

Groeten...

PorscheHD

Dragonfly verkocht, NAD D1050 gekocht zodat ik ook PS4 kan aansluiten en Tidal gaat via laptop nu ivm verkregen van en Masters.