Alien: Covenant (2017)......

Started by modde239, December 25, 2016, 18:49:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

modde239


Harry HT

Hi,

Zou geweldig zijn, [emoji41][emoji41]

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

master30

Is dit weer een vervolg op de alien reeks dan?
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

Maikel_audionerd

HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

skyfox

Dit is een "vervolg" op Prometheus. En dus weer een deel in de Alien reeks, maar zonder Ripley. Heb er al zin in!
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Erik1977


skyfox

Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

VlisChris

Lekker.
Veel actie en onzin dus :D Dat wordt leuk.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

modde239


henrykb

#10
Quote from: skyfox on December 25, 2016, 23:32:28
Dit is een "vervolg" op Prometheus. En dus weer een deel in de Alien reeks, maar zonder Ripley. Heb er al zin in!
Volgens mij mocht Prometheus officieel nooit een associatie hebben met alien. Dit heeft overduidelijk wel die associatie. En lijkt dus de eigenlijke prequel te zijn, gezien het ruimteschip.
Maar vooral jaaaaaaaaaa, weer een deel uit voor mij de beste films aller tijden (deel 1 en 2).
Zal helaas wel tegenvallen, das meestal met films waar je hoge verwachtingen van hebt, en ontzettend naar uitkijkt. Wat dat betreft kun je beter onbevangen een film opzetten, zonder trailer te kijken of op imdb eens gaan snuffelen voor reviews en een score.. en maar eens kijken waar het allemaal heengaat.

Kjelt

een van de redenen dat ik geen previews meer kijk van films die ik toch wel ga zien.

Sander Sassen

Als ik 't zo zie weer een flinterdunne verhaallijn met vooral veel vuurwerk en actie  >:(
Cute, cuddly and colorful, but beware the nasty bite

evilniek

Ik heb al weer spijt dat ik de trailer gekeken heb, echt veel te spoilery hoor. Heb er wel zin in, een nieuwe Ridley scott film!
Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo

Raymond187

Wil deze echt heel graag zien. Prometeus vodn ik ook ERG gaaf.

Nieuwe trailer, welke niet veel weggeeft.

http://www.imdb.com/list/ls053181649/videoplayer/vi3634936089

Erik

Niemand nog gezien ik hoor alleen negatievbe dingen
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

reza

Hij gaat toch pas donderdag in première?
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Erik

Quote from: reza on May 15, 2017, 20:21:39
Hij gaat toch pas donderdag in première?
Geen idee ik kwam wat meningen tegen dus dacht dat die al draaide...
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

reza

Hij draait hier nog niet en op IMDB krijgt hij tot nu toe een 7.1, toch wel sterk dus!
ik ga er in ieder geval donderdag of vrijdag heen.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

N1v3K

Als het nu 7.1 is op imdb... Gaat het nog wel zakken en komt ie onder Prometheus uit. Maar we gaan het zien  ::)

Fox

Quote from: N1v3K on May 15, 2017, 23:04:35
Als het nu 7.1 is op imdb... Gaat het nog wel zakken en komt ie onder Prometheus uit. Maar we gaan het zien  ::)

Lees dan vooral de reviews niet, want daarin komt de film er slecht uit ....

De WW-opbrengst staat na 1 week op 42mil $

reza

Met de meta score doet hij het niet slecht....
Eerlijk is eerlijk, zoals Alien en Aliens wordt het niet meer, dat zijn parels. De rest is allemaal matig, als je dat kan bedenken kan je volgens mij wel genieten van deze film. (hoop ik :D)
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Kjelt

Quote from: reza on May 16, 2017, 13:07:35
Met de meta score doet hij het niet slecht....
Eerlijk is eerlijk, zoals Alien en Aliens wordt het niet meer, dat zijn parels. De rest is allemaal matig, als je dat kan bedenken kan je volgens mij wel genieten van deze film. (hoop ik :D)
Ik wacht al een tijdje op een goede (betere) remake van Alien, misschien met andere Aliens en een andere planeet/zonnestelsel maar het gegeven van de eerste 10 minuten vind ik nog steeds geniaal en ik kan die scene wel voor de 40e keer zien  :) .

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Maikel_audionerd

Yesssssss gezien.
Eindelijk een echt waardige opvolger (sequal). We hebben m vanavond gezien en ik vond m echt helemaal geweldig. Erg goed acteerwerk, goede cast ook, geen over de top CGI maar ondersteunend aan het verhaal, en dat verhaal was absoluut 'geloofwaardig' (in zoverre een SF dat kan zijn).
Heel erg genoten, en deze moet ik zeker later op blu-ray hebben (heb m in 4K HDR gezien, dat kwam mooi uit de verf).

PS: ik woon in Bangkok dus vandaar
PS2: een van de meest legendarische scenes;
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0