Hofa baby basstrap

Started by master30, December 15, 2016, 20:58:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

master30

Vandaag binnen gekregen een baby basstrap van Hofa, gekocht via mp.
Had juist de kleine nodig om dat deze achter mijn bank in de hoek op zolder onder de schuine wand tegen het knieschot past.

De kleur was creme wit, even de boven plaat er af om te kijken hoe de stof vast zit, misschien dat ik hem nog zwart wil bekleden.

Waarschijnlijk was hij van binnen uit met een moer geborgd, ik krijg hem nu niet meer vast.
De onder plaat is er dus als laatste opgezet.
De bovenplaat heb ik nu dus niet meer vast gekregen, wel heb ik gezien dat je er makkelijk andere stof om kan doen.

Ik durf de onder plaat er niet af te schroeven, straks wil die ook niet meer vast.
Zelf denk ik dat als je die los haalt, ik er van onder wel in kan komen. (wel even de nietjes los peuteren van bekleding)

Is er ergens een bouwschema te vinden hoe deze in elkaar zit?
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

KayaRahnee

Ik ken dat ding helemaal niet, en je verhaal begrijp ik ook niet helemaal vrees ik, zal wel aan mij liggen.
Maar, bedoel je dat je vreest dat je die borgmoer niet meer vast kan draaien eenmaal eraf gehaald of ...  ?
Goedkope Chinese versterkers: Aiyima a07 / Douk Audio D2 / Externe Power Supply / Audio Switch: Nedis Manual 4 port / Streamer: Bluesound Vault 2i / Tube DAC: Eastern Electric MiniMax Plus / Speakers: Magnepan .7 / Draadjes Speakers:  DNM Solid Core /
Interlinks: Sommer Luna Classique.

master30

Quote from: KayaRahnee on December 17, 2016, 18:48:04
Ik ken dat ding helemaal niet, en je verhaal begrijp ik ook niet helemaal vrees ik, zal wel aan mij liggen.
Maar, bedoel je dat je vreest dat je die borgmoer niet meer vast kan draaien eenmaal eraf gehaald of ...  ?

het is ook wat lastig te omschrijven.

De borgmoer aan de bovenkant lijkt me weg te zijn gevallen toen ik de dekplaat los draaide (hieronder zit weer een plaat waarop de stof is geniet).
Waarschijnlijk kan ik de onder kant dan wel loshalen en zo de ton open maken en de boven kant weer vast zetten, ik moet dan wel alle nieten enz los halen.
Maar voor dat ik dit doe wil ik graag weten of ik die plaat dan wel los kan draaien, straks krijg ik die ook niet meer vast.
Ik zal het is met een foto verduidelijken komende week.
Ben wat druk met testen van de nieuwe Oppo en heb een hoop achterstand in werkzaamheden door wat dagen griep.
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

KayaRahnee

Quote from: master30 on December 17, 2016, 19:14:24
het is ook wat lastig te omschrijven.
De borgmoer aan de bovenkant lijkt me weg te zijn gevallen toen ik de dekplaat los draaide (hieronder zit weer een plaat waarop de stof is geniet).
Waarschijnlijk kan ik de onder kant dan wel loshalen en zo de ton open maken en de boven kant weer vast zetten, ik moet dan wel alle nieten enz los halen.
Maar voor dat ik dit doe wil ik graag weten of ik die plaat dan wel los kan draaien, straks krijg ik die ook niet meer vast.
Ik zal het is met een foto verduidelijken komende week.
Ben wat druk met testen van de nieuwe Oppo en heb een hoop achterstand in werkzaamheden door wat dagen griep.

Zo'n dingen zijn vaak niet via het geschreven woord duidelijk te maken, foto's zijn een beter hulpmiddel.
De borgmoer aan de bovenkant lijkt me weg te zijn gevallen toen ik de dekplaat los draaide schrijf je .... borgmoeren zijn nu net gemaakt om niet zomaar los te kunnen komen / weg te vallen .... enfin ..... foto's.
Goedkope Chinese versterkers: Aiyima a07 / Douk Audio D2 / Externe Power Supply / Audio Switch: Nedis Manual 4 port / Streamer: Bluesound Vault 2i / Tube DAC: Eastern Electric MiniMax Plus / Speakers: Magnepan .7 / Draadjes Speakers:  DNM Solid Core /
Interlinks: Sommer Luna Classique.

KayaRahnee

#4
Beloofde foto's zijn wat onduidelijk ... ;D  ;)
Goedkope Chinese versterkers: Aiyima a07 / Douk Audio D2 / Externe Power Supply / Audio Switch: Nedis Manual 4 port / Streamer: Bluesound Vault 2i / Tube DAC: Eastern Electric MiniMax Plus / Speakers: Magnepan .7 / Draadjes Speakers:  DNM Solid Core /
Interlinks: Sommer Luna Classique.