T+A nu ook bij AudioExpert

Started by audioexpert, December 10, 2016, 11:45:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

audioexpert

AudioExpert is nu dealer van T+A. We zijn daarmee de derde audiozaak binnen de Benelux die een exclusief dealerschap binnenhaalt.

De HV (High Voltage) serie werkt met een significant hoger voltage, waarmee een extreem lineaire frequentiecurve gekoppeld kan worden aan een lage vervorming. Dit moet resulteren in een enorm dynamische en schone muziekweergave, waar je als luisteraar urenlang van kunt genieten.

Verder wordt er bij de HV Serie gebruik gemaakt van 10 tot 15 mm dikke panelen van massief aluminium voor de behuizing. Deze behuizing zorgt ervoor dat ongewenste magnetische velden niet binnen kunnen dringen. Bovendien wordt ieder model volledig symmetrisch opgebouwd en worden ze met de hand gebouwd in Duitsland.

Voor meer informatie (of een demonstratie) van de T+A producten kunt u contact met ons opnemen.

Rusher


bert50

Een mooi merk heb ze regelmatig op Dynaudio gehoord [emoji106][emoji106]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
devialet 250 expert pro Rega P10 
Luidsprekers Dynaudio Confidence 20.
Furutech 609 NFC stekkerblok met Siltech 880 LS bekabeling. En Siltech 880P

beetle99

Mooie aanvulling van het assortiment!

Joske007

Fijn dat je dit mooie merk hebt binnengehaald  :music:
Showcase: Relaxed Room link!
Showcase: HT verhuisd link

Peerless Monster

Ik heb er een prachtige sub van staan, mijn Velodyne DD15 destijds voor weggedaan. Sindsdien audiofiele subwoofer rust 😄
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler