keuze versterker

Started by kevin1234, December 8, 2016, 22:00:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kevin1234

Goedeavond,
Ik heb mijn HT versterker verkocht en ben nu op zoek naar een Stereo versterker om mijn B&W CM5S2 +sub aan te sturen. Nu ben ik aan het kijken in de 2e hands markt. Ik zit nu te twijfelen tussen een NAD C375BEE of een Cambridge audio CXA80. wie heeft er ervaring met 1 van beide versterkers. en wat is jullie mening over deze versterkers. mijn budget is rond de 1000 euro met in het achterhoofd een eventuele upgrade in de toekomst van de speakers.
Ik hoor graag jullie mening. 

Deleted User

Mijn mening is: Ga na of je de versterkers kunt beluisteren in je eigen ruimte op je eigen luidsprekers en vorm dan je EIGEN mening.

Ik heb helemaal niets met NAD of Cambridge Audio, en dat is MIJN mening ;D Als je op mijn mening af gaat mag dit topic gelijk gesloten worden.  :pompom:

Hoop dat de boodschap overkomt... Ik heb echt niet aan meerdere mannen gevraagd of ze ervaring met mijn vrouw hadden, voordat ik ermee trouwde  :P Ik ben er zeer gelukkig mee :D


mijkie

onze mening is niet interessant idd. je eigen oren, ruimte en smaak bepalen grotendeels je keuze, budget ook niet vergeten  ;D

ik zou je totaal iets anders aansmeren namelijk, een Nuprime IDA-8 bijvoorbeeld  ;D
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

kevin1234

hallo,
Bedankt maar vragen kost niks, en luisteren ga ik zeker nog wel. Ik bedoelde eigenlijk meer de kwaliteit van beide versterkers.
gr kevin :P

patsijb

zeker beluisteren voor je beslist, qua looks zou ik zeggen NAD maar dat is natuurlijk ook persoonlijk.

mijkie

aan de kwaliteit zal niet liggen, beide zeer gerenommeerde merken en over bugs/storingen etc. kom je als dat zo is, genoeg tegen op het WWW
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Zweitse

Misschien is dit iets voor je, lijkt mij een leuke combinatie.
CA 851D

kroetie1

Of een mooie Naim unitiqute. Klinkt zeer mooi.
Ik heb zelf de cm5 en ook nog een NAP100 eindversterker op de qute aangesloten.
Dit was echter niet nodig.
Naim unitiqute 2-Naim nap100- Pioneer KRP-600M-B&W CM5-B&W CMC-B&W PV1-B&W M1-Marantz SR6004-Dune prime-Xbox360-Lg oled 65E6

kevin1234

ok bedankt, ik ga morgen maar eens luisteren naar een Arcam A32 ben benieuwd.
gr kevin

Roeru117

Quote from: kevin1234 on December  8, 2016, 22:00:48
Goedeavond,
Ik zit nu te twijfelen tussen een NAD C375BEE of een ...

Ik zou zelf niet meer kijken naar dit model maar naar de nieuwe c388. Dat is een erg mooie versterker en je kunt er twee extra modules in plaatsen. Zo kun je bijvoorbeeld een Bluesound (streamer) en/of een HDMI module integreren. Zeker de moeite waard om eens naar te kijken/luisteren.
ROON - NAD M33 - Monitor Audio Platinum 100 3G - Rythmik E15HP - Nvidia Shield TV Pro - LG OLED65G1 - LHY Audio SW6-SFP - Audioquest - Isotek - Tellurium Q

Cyreg

@Kevin: en... hoe is de Arcam FMJ A32 je bevallen?
setup:    Michell TecnoDec/RB250/TecnoW > MP110 > GramAmp2C/PSU1; Cyrus CD8SE; Cyrus FM7 >> DNM V3 Interlinks >> 
             Exposure 3510 INT >> Exposure DMF-two LSkabel >> Harbeth C7ES-3 '35th Anniversary' op Ikea Oddvar stool 
netspul: huiswcd > M-WaY 2DW+ Gold  > Furutech e-TP60E > AH! KB10 (3510), AH! KB10 (PSU1), AH! KB10 (8SE), AH! KB10 (FM7)

kevin1234

arcam gekocht, even wennen aan het geluid. Wel bi-wire aangesloten, miste een beetje laag dus als extra mijn subwoofer erbij gezet via de pre out. Voorlopig zo maar laten.