OPPO UDP 203 weer leverbaar

Started by Toni ( JVB Digital ), December 4, 2016, 18:18:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Toni ( JVB Digital )

OPPO UDP 203 weer uit vooraad leverbaar 
ULTRA HD Blu-ray Disc Player....


De speler is na wat leverings problemen weer ( uit vooraad ) leverbaar
http://www.jvbdigital.nl/jvb.asp?page=oppo203



JVB Team






   

Harry HT

Quote from: Toni ( JVB Digital ) on December  4, 2016, 18:18:23
OPPO UHD 203
ULTRA HD Blu-ray Disc Player....

Nog een paar nachtjes :)



JVB Team
Hi,

Start de powerbuy over een paar nachtjes?  :)

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Ht-toedeboon

Quote from: Toni ( JVB Digital ) on December  4, 2016, 18:18:23
OPPO UHD 203
ULTRA HD Blu-ray Disc Player....

Nog een paar nachtjes :)


Ok maar wat is dan de bedoeling van dit topic, is het een markt- of nieuws item.
Zoals ik het lees is het een aankondiging van een nieuw model, of komt er direct een leuke aanbieding aan?
Intense receiver met dubbele, bovenliggende eindtrapppen en extra dikke eindstekker zonder demper, en dat alles op 4 x 8" lichtmetalen Scanspeaks

abbcdcg

Quote from: Ht-toedeboon on December  4, 2016, 18:39:08
Ok maar wat is dan de bedoeling van dit topic, is het een markt- of nieuws item.
Zoals ik het lees is het een aankondiging van een nieuw model, of komt er direct een leuke aanbieding aan?

Reclame...

R

Voor reclame is er een andere sectie voor sponsoren. Dit is de markt, hier wordt gehandeld. ;)

yorkie13

#5
De Oppo uhd203 is binnenkort volop handel  8)

Wat gaat deze nu kosten ?

Dat is wat men (ik) wel zou willen weten.

Richard70…

Quote from: RA SUBS on December  4, 2016, 20:24:42
De Oppo uhd203 is binnenkort volop handel  8)

Wat gaat deze nu kosten ?

Dat is wat men (ik) wel zou willen weten.

Ik ook. Powerbuy :clapping:
Beeld; JVC NZ7. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

VlisChris

#7
Edit.

Foutje.
Straks pas ik mijn post even aan.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

TopGun2010

Prijs en krijg je bij de nl versie ook gratis 4 uhd br schijven? Net als in Italie
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

master30

Quote from: Toni ( JVB Digital ) on December  4, 2016, 18:18:23
OPPO UHD 203
ULTRA HD Blu-ray Disc Player....

Nog een paar nachtjes :)

JVB Team

Een paar is 2  ;D
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

papaleo


Heb altijd al wel een Oppo hier thuis gehad,ben benieuwd hoe deze zich verhoud tov de Panasonic UB900 welke hier na tevredenheid staat te spelen...
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Da-lite

Inderdaad spijtig dat men zo mysterieus doet over de prijs hier in de Benelux. In de UK weten ze al enkele maanden dat hij 599 pond zal kosten ...en die prijs hanteren ze nog steeds. En hier in de Benelux doen ze dan of ze weten de prijs niet ...tot de dag dat hij uitkomt .
Sony 4K   150"Screen    Oppo UDP-203    Denon X7200    Focal Aria 948    Atmos 7.4.4

Toni ( JVB Digital )

#12


Een prijs, levertijd of specificaties  genoemd in een forum, een gerucht of een website van iemand die OPPO aanbied  betekend niet dat dit per definitie juist.

Pas zodra deze informatie  (In in dit geval ) bij de Europesche distributeur in de UK op de website vermeld word kun je ervan uitgaan dat de prijzen in de rest van Eurpoa volgen.

Dit is helaas nog niet het geval.

Toni ( JVB Digital )

#13
Quote from: TopGun2010 on December  4, 2016, 21:07:54
Prijs en krijg je bij de nl versie ook gratis 4 uhd br schijven? Net als in Italie

Kan het zijn dat je dit niet helemaal goed gelezen hebt ?





TopGun2010

HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

TopGun2010

HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

master30

Dan hoop ik dat ze standaard bij de oppo in de doos zitten  8)
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

FDLARRY

Sonica DAC van OPPO

En hoe lang nog wachten voor deze?
OPPO BDP-95   :::   Monitor Audio GS20   :::   Roksan Caspian M2   :::  Philips 40PFL9705H   :::   Taralabs Prism Helix 8   :::   OPPO Sonica Dac   :::   Synology DS216+II

Toni ( JVB Digital )

Quote from: TopGun2010 on December  5, 2016, 20:47:04
Zie bijlage

Dank je wel hiervoor en dit vermoedde ik al.

Om dit misverstand de wereld uit te helpen staat hier helemaal niet dat de films er gratis bij zitten !
er staat hier een speler met daarop 4 UHD titels meer niet.

Wat er WEL gestaan heeft:
Is een Epson 9300 projector icm een OPPO UHD 203 als bundel waarbij de 4 discs door EPSON ter beschikking zijn gesteld !

Er kan op dit moment niemand een aanbieding doen of een UHD als Pre-order aannemen totdat  OPPO wereldwijd officieeel de prijzen vrijgeeft.
de enige betrouwbare bronnen hiervoor zijn :
OPPODIGITAL.com
OPPODIGITAL.CO.UK
OPPODIGITAL.com.AU


Ik hoop dat hier de verwarring mee is opgelost

JVB Team



Toni ( JVB Digital )

#19
Quote from: FDLARRY on December  6, 2016, 14:59:34
Sonica DAC van OPPO

En hoe lang nog wachten voor deze?

OPPO staat op het punt dit jaar nog 4 fantastische nieuwe produkten te Lanceren.
De introduktie-data zijn uitsluitend bij de OPPO fabriek bekend !

Sonica
http://www.jvbdigital.nl/jvb.asp?page=stockSonica


OPPO UHD-203 ( voor degene die de Banners over het hoofd zien )
http://www.jvbdigital.nl/jvb.asp?page=stock203

Nog even geduld ... Geloof me het is het wachten meer dan waard!

JVB Team





TopGun2010

Ok, jammer dan! Was leuk geweest.
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

CineSmurf

Quote from: Toni ( JVB Digital ) on December  6, 2016, 15:25:35
OPPO staat op het punt dit jaar nog 4 fantastische nieuwe produkten te Lanceren.
De introduktie-data zijn uitsluitend bij de OPPO fabriek bekend !

Maar de producten zelf al wel? Welke zijn dat, buiten de UHD speler en Sonica Dac?
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

Da-lite

Dan lees ik toch iets anders in de Franse pers ,... dat de prijs is vast gelegd op 775, euro. ( Dit is op 1 december gebeurd , en dit lees je in verschillende Franse pers berichten ,  ook Franse winkels hebben hun prijzen al aangepast naar 775, euro) En dat hij tussen 15 - 30 december beschikbaar zal zijn in de winkels. Of dit ook de prijs wordt voor de Benelux , daar spreek ik me niet over uit ...maar ver zal de prijs niet af liggen van de Franse prijs.
Sony 4K   150"Screen    Oppo UDP-203    Denon X7200    Focal Aria 948    Atmos 7.4.4

RobertVanWoerden

#23
Quote from: Toni ( JVB Digital ) on December  6, 2016, 15:25:35
OPPO staat op het punt dit jaar nog 4 fantastische nieuwe produkten te Lanceren.
De introduktie-data zijn uitsluitend bij de OPPO fabriek bekend !

Sonica
http://www.jvbdigital.nl/jvb.asp?page=stockSonica


OPPO UHD-203 ( voor degene die de Banners over het hoofd zien )
http://www.jvbdigital.nl/jvb.asp?page=stock203

Nog even geduld ... Geloof me het is het wachten meer dan waard!

JVB Team





nog 4 producten? Ben benieuwd, jaar is niet zo lang meer dus we zullen het snel weten.

Toni ( JVB Digital )

Quote from: Da-lite on December  6, 2016, 15:52:42
Dan lees ik toch iets anders in de Franse pers ,... dat de prijs is vast gelegd op 775, euro. ( Dit is op 1 december gebeurd , en dit lees je in verschillende Franse pers berichten ,  ook Franse winkels hebben hun prijzen al aangepast naar 775, euro) En dat hij tussen 15 - 30 december beschikbaar zal zijn in de winkels. Of dit ook de prijs wordt voor de Benelux , daar spreek ik me niet over uit ...maar ver zal de prijs niet af liggen van de Franse prijs.

Wij vertegenwoordigen OPPO in Nederland.
Voor de juiste uitleg mbt de Europesche markt verwijzen wij u graag naar onze eerdere uitleg in dit topic.

Uiteraard kunt u bij twijfel onze uitleg verifiëren met de Europesche Distributeur
http://www.oppodigital.co.uk

Met vriendelijke groeten

JVB Team