Buffer elco's Denon pma 1500r

Started by Erik44, November 20, 2016, 15:28:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Erik44

Beste mensen,

Wie weet of kan mij helpen waar ik 2 elco's voor mijn Denon pma 1500r kan vinden/kopen?

Origineel: 71V 8200 uF 85 graden.

Vervangers mogen zijn: 80V 10000 uF 105 graden.

Bij voorbaat dank!


Thanatos

Ik heb je in het andere topic al een voorzet gegeven.

Conrad.nl of anders met KvK bij RS, farnell, mouser etc..

Misschien he je een electronica boer in de buurt zitten anders daar even heen.

Erik44

Nogmaals dank voor je voorzet!
Ik heb geen KvK, dus kan niet terecht bij RS, Farnell of Mouser
Bij Conrad heb ik de juiste nog niet kunnen vinden!

flakkees

Philips pus7805 ambilight 65''/ Panasonic DMP-BDT310
Denon avc X4700H / Onkyo PA-MC 5500 / Emotiva XPA 5
Klipsch / RF-83 / RC-64 / RS-52 / RB-61 / RB-15 / RB-51
dual Monoprice Monolth 12'' V2 Thx

Thanatos

#4
https://www.conrad.nl/nl/elektrolytische-condensator-snap-in-225-mm-10000-f-80-v-20-35-mm-panasonic-ece-t1kp103ea-1-stuks-1471759.html

Als de maatvoering klopt zou je deze kunnen nemen.

Edit : iets teveel aansluit leads ;-) je zou de overbodige kort kunnen afknippen, maar ik zou voor een beter passende gaan indien te bestellen.

Edit 2: misschien dit : http://www.okaphone.com/artikel.asp?id=484002

Erik44

De maatvoering klopt niet, die is 22.5 mm. Daarnaast zou het dus geen optie zijn de andere overbodige leads kort af te knippen. :-(

Die van Okaphone matched wel! Thnxx!  ;D



Kjelt

71V nog nooit gezien, kun je eens een foto plaatsen?
Verder kan iedereen bij Farnell kopen alleen moet het minimaal 50€ kosten en vooraf betalen want ze berekenen geen verzendkosten en hebben meestal een dure een dags bezorging per dhl of zo.
Ook digikey in the states werkt snel, wel met beperkte verz kosten.
Wat zijn de afmetingen vd pootjes en wat de max dikte en hoogte?

Erik44

Bij deze een foto...
Ze komen uit een Denon pma 1500r.


Kjelt

Speciale serie zo te zien, ik zou even de datasheet proberen te vinden en kijken wat de ESR is voor je zomaar een andere elco kiest  ;)

dexter98

Hoezo wil je deze vervangen?

Farnell heeft beste assortiment. By far. Bestel dan desnoods nog wat andere meuk mee, bv wat kabeltjes. Als audio hobbyist is we altijd wel iets dat je mist.

Net ff wat fotootjes van binnenwerk van deze amp bekeken. Zit allemaal dicht op elkaar. Dus formfactor is wel wat lastig.

Wat zijn er de fysieke afmetingen van de elco's? En de steek? Afstand tussen de pinnen en evt foto.

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk


Erik44

Hallo Dexter,
Bedankt voor je reply!
Ik heb het inmiddels gefixt, en zal binnenkort verslag uitbrengen hier. :-)

Kingpin

Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack