Ghost in the Shell (2017).....

Started by modde239, November 13, 2016, 15:52:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

modde239


Sjaak_Banaan

Cool, het ziet er wel bekend uit, volgens mij heb ik nog ergens een videoband van het origineel. :D
Klipsch KL-650-THX® Ultra2 • Klipsch RF-83 • Klipsch RB-81 II • Klipsch RS-62 II • 21" DIY sub 18Sound • dual Klipsch SPL-150  •  dual XTZ Cinema 3x12 • Marantz SR7013 • Marantz UD7007 • Sony KDL-55HX850 • JVC X5900BE • 3m DIY screen

Bouw HT in kelder

skyfox

Ziet er héél gaaf uit. Komende week maar eens het origineel kijken.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

CZ79

Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

Erik

gaaf wilde hem net posten maar je was me voor :D
heb de manga versie al gezien nu deze nog
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Maikel_audionerd

Gister in IMAX 3D (met volgens mij Atmos) gezien.
Of t nu door de IMAX, 3D of overweldigende soundmix kwam weet ik niet, maar ik vond m erg gaaf, we zaten echt helemaal in t verhaal en we waren beiden onder de indruk
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

i2Paq

Super film, erg van genoten.

Als ik hem vergelijk met Lucy dan wint Lucy.

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

Harry HT

Vanavond ga ik ook, ben benieuwd of het aansluit op de vorige delen.

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Maikel_audionerd

Quote from: Harry HT on April  3, 2017, 16:45:43
Vanavond ga ik ook, ben benieuwd of het aansluit op de vorige delen.

Gegroet,

Harry
Ik had ergens gelezen dat de die-hard anime fans wel teleurgesteld waren omdat t verhaal matig was.
Ik was niet gehinderd door enige kennis over t verhaal  :D

Quote from: i2Paq on April  3, 2017, 16:17:11
Super film, erg van genoten.

Als ik hem vergelijk met Lucy dan wint Lucy.
Had ie zeker wat van weg, was t eerste wat ik ook dacht. Lucy was qua verhaal beter. Voor de rest geen eerlijk vergelijk van mijn kant, IMAX is in mijn ogen verreweg superieur
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

angelus1969

Quote from: Maikel_audionerd on April  4, 2017, 03:33:04
Ik had ergens gelezen dat de die-hard anime fans wel teleurgesteld waren omdat t verhaal matig was.
Ik was niet gehinderd door enige kennis over t verhaal  :D
Had ie zeker wat van weg, was t eerste wat ik ook dacht. Lucy was qua verhaal beter. Voor de rest geen eerlijk vergelijk van mijn kant, IMAX is in mijn ogen verreweg superieur

In vergelijk tot het origineel is het inderdaad zeer, zeer matig. Helaas geheel in de lijn van mijn verwachtingen.......
MPD  -> Asus Xonar Essence STX II -> van den Hul DigiCoupler -> Pioneer U-05S gebalanceerde hoofdtelefoon-/voorversterker -> HiFiMan HE560 [gebalanceerd]

Raymond187

Gisteren geweest.

Visuals en geluid was wel genieten.

Verhaal..tja... ik kijk veel anime's, en deze ook gezien, maar kan me er niks van herinneren, dus daar stoorde ik me niet aan. Maar het verhaal komt wel traag van de grond.

Heb denk 4 x mijn ogen gesloten in de bios....geen goed teken.