Koopsom huis na "vergissing" verhoogd

Started by Perfectionist, October 22, 2016, 22:14:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

SV..S

Quote from: Jinsu on October 25, 2016, 13:25:22
25K voor een garage van 6 x 3 m is sowieso behoorlijk aan de prijs, een dergelijke garage kost tussen de 10k en 15k max.

dat is kort door de bocht, alleen op m2 kun je dat niet benoemen. je moet dan minimaal ook de m3 weten en de gebruikte materialen enz.




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

SV..S

Quote from: Perfectionist on October 30, 2016, 21:54:20
In ieder geval ermee gestopt. Het voelde sowieso niet meer goed. Ik heb op advies van Raphie inderdaad buren gesproken en die hebben 50k minder betaald en dan 1 jaar geleden, voor hetzelfde huis.

Bij de gemiddelde marktverhoging van 5-6% is dat veel te veel. Conclusie is dat de vertraging van het project reden is geweest, in een weer verhitte markt, om de marge op dit huis flink te verhogen.
Met dat idee zou ik er nooit meer "prettig" in wonen .....  :(
inderdaad zuur, maar ik denk dat ik hetzelfde gedaan had.




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

Hanky Panky

Quote from: SV..S on November  2, 2016, 12:01:34
dat is kort door de bocht, alleen op m2 kun je dat niet benoemen. je moet dan minimaal ook de m3 weten en de gebruikte materialen enz.

Inderdaad. Is het een gepotdekseld houten wandje, is het halfsteens muur of volledig in spouw gebouwd met een geïsoleerde vloer en verwarming. Plat dak of nog een zolder erboven? etc etc
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Fox

#28
beste .....,  :worship:

In de onderstaande link wat m2 gemiddeld kost voor een volledige wonig - dus geen garage - in diverse kwaliteiten.
http://www.itx-bouwconsult.nl/diensten-particulier/gemiddelde-bouwkosten-per-m2 

Je kan ook zoeken op prefab garages ter vergelijking
https://www.discount-garage.nl/soorten-garagebox/investor/enkelegaragebox-investor/enkele-investor.html 2.210,54 euro

Quote from: SV..S on November  2, 2016, 12:01:34
dat is kort door de bocht, alleen op m2 kun je dat niet benoemen. je moet dan minimaal ook de m3 weten en de gebruikte materialen enz.