JVC najaarspromotie

Started by home@the movies, October 3, 2016, 18:24:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

home@the movies

Hi iedereen,

Bij de start van de herfst kunnen we weer een mooie najaarspromo aanbieden op de hele JVC reeks.

X5000
X7000
X9000

Uiteraard steed met onze ISF calibratieservice inbegrepen, op is op dus er snel bijzijn is de boodschap  ;D ;D

scoc

#1
Ik zie nu reeds 2 posts van sponsors met promo's op de bestaande JVC projector reeks. Ik heb altijd mijn bedenkingen als leveranciers aanzienlijke kortingen geven, meestal wil dit zeggen dat er een upgrade zit aan te komen over een aantal maanden. Maar ik had eerder gelezen dat JVC in 2017 verder ging met de huidige reeks. Ook verder niet echt leuk wat betreft restwaarde als je aan de originele prijs hebt gekocht minder dan een jaar geleden.

En Werner, ik refereer hier naar de wat bedenkelijke actie van JVC hé niet naar jouw shop of service  ;D
Woonkamer (stereo): Aurender N20 | Devialet Expert 220 Pro | TAD ME1 | Purepower+ 1500 | Vicoustic panels
Woonkamer (tv): Apple TV 4K | Panasonic TX-55HZ1000E | Sonos Beam v2
HT: Oppo UDP-203 CineMike mod 2 | OSMC Vero 4K | Apple TV 4K | Lyngdorf MP-60 + MXA-8400 | Marantz MM7055 CineMike | ATC SCM11/C3C/SCM11 | 4 x Monitor Audio CSS230 | 2 x B&W DB3D | JVC DLA-NZ7 | Stewart Studiotek G3 | Propower 1050

scoc

Mijn vorige posting was misschien iets te negatief want voor diegene die nog twijfelde tot aanschaf van een JVC projector is dit natuurlijk een aantrekkelijke deal.
Woonkamer (stereo): Aurender N20 | Devialet Expert 220 Pro | TAD ME1 | Purepower+ 1500 | Vicoustic panels
Woonkamer (tv): Apple TV 4K | Panasonic TX-55HZ1000E | Sonos Beam v2
HT: Oppo UDP-203 CineMike mod 2 | OSMC Vero 4K | Apple TV 4K | Lyngdorf MP-60 + MXA-8400 | Marantz MM7055 CineMike | ATC SCM11/C3C/SCM11 | 4 x Monitor Audio CSS230 | 2 x B&W DB3D | JVC DLA-NZ7 | Stewart Studiotek G3 | Propower 1050

home@the movies

Quote from: scoc on October  7, 2016, 19:42:44
Ik zie nu reeds 2 posts van sponsors met promo's op de bestaande JVC projector reeks. Ik heb altijd mijn bedenkingen als leveranciers aanzienlijke kortingen geven, meestal wil dit zeggen dat er een upgrade zit aan te komen over een aantal maanden. Maar ik had eerder gelezen dat JVC in 2017 verder ging met de huidige reeks. Ook verder niet echt leuk wat betreft restwaarde als je aan de originele prijs hebt gekocht minder dan een jaar geleden.

En Werner, ik refereer hier naar de wat bedenkelijke actie van JVC hé niet naar jouw shop of service  ;D

Tja wat kan ik daar op zeggen, er is ons tot op heden ook nog niet echt bevestigd dat er al dan niet nieuwe modellen aankomen.
Als er een korting wordt aangekondigd kunnen we twee dingen doen,

1) We doen alsof onze neus bloed en steken de extra winst op zak, en dan krijgen we zeer zeker ook opmerkingen.
2) We rekenen deze korting één op één door aan de eindgebruiker, en dat lijkt me gewoon eerlijk.

Dat laatste is wat we doen, dat het niet fijn is om te weten dat je een jaar geleden meer hebt betaald dat begrijp ik best, echter je weet ook dat dit een fenomeen is dat bijna jaar na jaar opnieuw opduikt.
Er nog geen enkele officiële aankondiging van nieuwe toestellen, die was er niet op IFA en ook niet op Cedia, ik denk ook niet dat het een grote upgrade zal zijn mocht er iets nieuws aankomen.

QuoteMijn vorige posting was misschien iets te negatief want voor diegene die nog twijfelde tot aanschaf van een JVC projector is dit natuurlijk een aantrekkelijke deal

laten we dat als zeker bestempelen  ;)

digitalboy

Wat is de prijs voor de x5000?

MechanicalAnimal

Quote from: digitalboy on October 10, 2016, 13:18:33
Wat is de prijs voor de x5000?

kun je beter een PB of mail aan wagen want die prijzen worden hier in de regel niet neergezet.
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis