Ervaringen met John van Gent kabels?

Started by fietser, September 26, 2016, 19:41:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

fietser

Heb dit weekend lang stil gestaan bij John van Gent. Zijn kabels zagen er in ieder geval prachtig afgewerkt uit. Ieman hier luister- ervaringen. En vormt eventueel terugsturen een probleem als ze niet bevallen?
Manger P1, Dan D'Agostino Progression Integrated, Audio Anologue AA phono, Crystal Cable Micro Diamond speakercable, SME 12A 309 arm, Ortofon Cadenza Red, Crystal Cable Micro Diamond 2 interlink. Bonn N8, Cristal Connect netwerkkabel, Forester F1, Audioquest Monsoon, Audioquest Niagara 1200.

knubbe

QuoteVeelgestelde vragen

Ik wil de kabels graag thuis beluisteren?
De kabels van John van Gent zijn thuis te beluisteren en te testen tegen betaling van een borg bedrag. Neem hiervoor contact op met John van Gent hifi kabels.

Aldus de website van John van Gent..
-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

abbcdcg


Sodejuu

Je had ff de kabels op de stand naast die van John van Gent moeten bekijken (die voor de platenborstels lagen). Dat zijn echt unieke kabels.

Ik heb ook ervaring met de John van Gent kabels. Ze zijn goed. Ik mer echter weinig verschil tussen de puur zilveren en de zilver/goud kabel uit de standaard lijn (het is echter wel al lang geleden dat ik die gehoord heb. Toen was John net bezig met het maken van kabels). Uitblinkers zijn de kabels uit de Magic Link Reference lijn. Echter halen ze niet het niveau van de Levin Design kabels die op de stand ernaast lagen. Zo ver ik John ken, doet hij niet moeilijk als je de kabels binnen 2 weken weer retourneert, als ze de kabels en verpakking tenminste nog in nieuwstaat verkeren.
Greetz,
Sodejuu

- I think it's better to have ideas. You can change an idea. Changing a belief is trickier. - Logic is a systematic method of coming to the wrong conclusion with confidence - It is impossible to make anything foolproof because fools are so ingenious