Dit is 7

Started by wil, September 9, 2016, 22:21:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

gsuk

Quote from: Erik on September 14, 2016, 12:37:24
Veel, zo niet alle van de android verhalen hier herken ik echt niet op mijn eigen (kale) android toestel eerlijk gezegd hoor. Jaren terug was android idd ellende maar dat is alweer tijdje terug al is het nog niet perfect. Enige waar ik iphone wel enorm goed op blijf vinden is de veel veel langere accu duur en standaard perfecte foto's daar ben ik wel jaloers op.
Heb nog wel gekeken naar een nieuwe iphone maar ik heb 1 app die voor mij de killer app is en de ios versie loopt helaas 100 jaar achter en is daarom compleet nutteloos anders had ik de iphone nadelen wel op de koop toe willen nemen.
Welk app is dat @Erik ?
Woonkamer: | pioneer 608xd plasma | panasonic DMP BD30 blu-ray | Onkyo TX-NR905 avreceiver | B&W DM602 s3 front | B&W DM303 rear | B&W LCR600s3 center |                                                               | Velodyne CHT-12R subwoofer | sony X55ES  cd | HDI Dune Base 3.0 media player | humax IHDR-5200C hd decoder | sonos 120 | logitech harmony one |
Slaapkamer: | pioneer 428xd plasma | HDI Dune Smart b1 media player | HUMAX IRHD-5100C hd decoder |
kantoor:       | Audio Engine

Erik

#126
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

J.A.F._Doorhof

Heb je Waze al eens geprobeerd ?
Ben daar zelf flink van onder de indruk zeer accuraat qua problemen, files en controles.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

LittleNinja

Quote from: D.E. on October 13, 2016, 20:12:27
Net ook "maar" een 7 besteld om werk/prive beter te scheiden. Bijkomende voordeel dat ik van Android/Samsung S4 af ben.... :baaa:

Ik voel weerstand aankomen... :D
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

VlisChris

Ik zit (nog steeds) te wachten tot mijn 7 binnenkomt.
Stiekem ga ik na jaren en jaren Android mijn Galaxy S4 nog missen denk ik ;) Heb het altijd als een fijne telefoon ervaren.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Erik

Quote from: J.A.F._Doorhof on October 13, 2016, 23:45:30
Heb je Waze al eens geprobeerd ?
Ben daar zelf flink van onder de indruk zeer accuraat qua problemen, files en controles.
OSMAND is offline navigatie bruikbaar prettig in buitenland, geen kosten.
kent per type reiziger wandelaar fiets brommer auto eigen instellingen per scherm en weergave
uber gedetaileerde kaarten
en wat ik superhandig vind zet je auto of hotel als doel en een pijl geeft altijd aan waar hij zich bevind en op hoeveel meter afstand 
1e nav app waarbij ik gevoel had als wandelaar in buitenland dit is perfect (voor mij)
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

blue-eyes

Ik ga toch de 7 halen. Dochter heeft een 4S, daar is de fun wel en beetje van af, en Apple zal zijn handen daar ook van af halen.
Krijgt mijn dochter mijn 5S, 64 Gb.

Levertijd 17 november...... Dan wacht ik nog wel even!

Ik twijfelde nog even over een 5 SE, veel mooier design dan de 6 of 7. Maar Ik weet niet of de 5 SE nog 4 jaar mee gaat. Over 2 jaar haal ik weer een nieuwe en schuift de GSM weer door.....
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

J.A.F._Doorhof

Klinkt goed Erik,
Ik gebruik nu voor het buitenland de tomtom app, ook offline en 19.00 per jaar dus valt nog mee.
Zal deze er ook eens naast zetten, ruimte zat :D
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Erik

Frank jij hebt Apple en die versie komt niet in de buurt van de Android versie helaas. Anders was ik misschien overgstapt. Wordt wel aan gewerkt beweren ze maar zie al anderhalf jaar geen updates voor ios versie helaas
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

diceman

Quote from: Erik on October 14, 2016, 00:50:35
OSMAND is offline navigatie bruikbaar prettig in buitenland, geen kosten.
kent per type reiziger wandelaar fiets brommer auto eigen instellingen per scherm en weergave
uber gedetaileerde kaarten
en wat ik superhandig vind zet je auto of hotel als doel en een pijl geeft altijd aan waar hij zich bevind en op hoeveel meter afstand 
1e nav app waarbij ik gevoel had als wandelaar in buitenland dit is perfect (voor mij)

Here Wego, ook offline en voor alle landen de kaarten zelf te downloaden.
Net terug uit States en Hawai, werkt perfect.

Erik

Bij mij en zo te lezen vele anderen crasht die binnen paar minuten app ziet er redelijk uit
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

royal d

Quote from: LittleNinja on October 14, 2016, 00:04:35
Ik voel weerstand aankomen... :D

Toch wel bijzonder hoe snel het IOS vertrouwd aanvoelt na een poos ge'Android te hebben. Nu al zeer tevreden met de Iphone O0

Valkyrie

Inmiddels ben ik ook voorzien van de 7! Afgelopen zaterdag besteld (T-mobile verlenging) en sinds gisteren in mijn bezit. De verkoper keek raar op dat ik hem in 5 dagen had. ;D
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

VlisChris

Ik zit al bijna 3 weken te wachten :D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Erik

Hoe is dat tegenwoordig geregeld kan elke app bv YT nog steeds de geluidsetting van je iPhone overrulen zelfs al heb je geluid uitgezet net schakelaar. Dat vond ik altijd super irritant aan de iPhone zat je om zeven uur s morgens in een stilte coupé
Begon een site automatisch een filmpje af te spelen en zette geluid spontaan op.max. Iedereen naar mij kijken.
Of apps die geluidjes afspelen met opstarten zoals CNV ook erg leuk. Ik zet niet voor niets geluid uit. Hoe is dat nu?
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

roland p

Ja je weet nooit wat dat ding doet. Ik doe altijd m'n duim op die gaatjes van het speakertje als ik er zeker van wil zijn dat ie stil is :D
JVC DLA-HD350 - Tag Mclaren AV32R DP 100x5r - Polkaudio®

VlisChris

Kan eender willekeurige Bluetooth koptelefoon op de 7 worden gekoppeld?
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

ppeter

#142
Na mijn eerste smartphone HTC Touch, dan een Nokia E72 en een HTC Legend met Android, ben ik overgestapt naar Apple. Ik was gek van de legend met zijn unieke look en aluminium body, maar Android vond ik niet zo geweldig, maar de HTC Sense maakte veel goed. Mijn eerste iPhone was de 3G, daarna de 4 - 5 en nu de 6. Deze 6 is gewoon geweldig en mijn beste phone ever!
De 7 laat ik aan mij voorbij gaan en kijk uit naar de 8. Verwacht wel iets van dit model met het 10jarig bestaan van de iPhone?
JVC DLA-N5 * iVision TabTensioned 4K Cinema Screen 230 * Panasonic OLED TX-55GZ1500 * Panasonic DMP-UB900/UHD/4K * Marantz Cinema 40 - 5.1.2 * Focal Chora 826 - Chora Center - Chora 806 + Cambridge Minx 22 ATMOS Rear High + Sub Klipsch R-112SW * Nvidia Shield TV Pro 2019 * Apple TV 4K 2022 *
 ** iPad Pro 11-inch 2020 * iPhone 12 Pro 2020 * MacBook Pro ** Apple Watch Ultra **

VlisChris

Quote from: Christiaan S on December  7, 2016, 00:51:05
Kan eender willekeurige Bluetooth koptelefoon op de 7 worden gekoppeld?


Ja dat kan.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Spijkie

Vandaag maar n 7 gekocht ter vervanging van de 5s, nog getwijfeld over een se maar ik kan de 7 ook met 1 hand bedienen. Scherm is gewoon mooi en de camera een tikje beter dan de se. Dit gaf de doorslag .

Hij is wel veel sneller met alles dan de 5s. M'n vrouw heeft de se en die is ook n stuk sneller dan de 5s en maakt ook erg mooie foto's .

De 8 vind ik net wat te duur.

Gr Spijkie.
Lumin,audioquest,Lyngdorf 2170, Cardas,Piega,Supra,Essential Audio Tools.

VlisChris

Kort geleden een update naar 11 gedaan.
Komend weekend direct terug naar 10. Wat is ios11 een nachtmerrie :(
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

BJF

#146
Volgens mij kan dat sinds 5 oktover oktober niet meer... link

Edit ivm typo.
NAD M10 V2
Elac FS247

blue-eyes

Quote from: VlisChris on October 13, 2017, 00:18:01
Kort geleden een update naar 11 gedaan.
Komend weekend direct terug naar 10. Wat is ios11 een nachtmerrie :(

Want? Ik doe weinig meer als Whatsapp en bellen, wat standaard appjes van de bank, verzekering en mail. Ik ondervind geen issues.
Wat zijn jouw issues na de update?
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

bert de melker

Hier ook geen problemen met de 7plus en de iPads werkt prima


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

VlisChris

De typebalk in whatsapp staat op de meest onmogelijke plekken behalve de goede.
Facebook slaat vast als je een foto bekeken hebt.
De wekker werkt niet.

Uiteraard maar af en toe. Op de wekker na. Maar vaak genoeg om het zeer storend te vinden.

Maar ook ontworpen zaken die me storen
Het knopje om gesproken tekst in te voeren op de plek waar ik de enter verwacht.
Ik moet handmatig schermafbeeldingen uit het beeld wegvegen wat ik een onnodige extra handeling vind omdat ik ze vrijwel altijd pas later nodig heb.
Het toetsenbord überhaupt bevalt me niet.
En nog wel een aantal zaken.   

Mijn conclusie over iOS 11 is tot nu toe matig in mijn meest positieve uitvoering.

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.