Upgrade Marantz PM7000

Started by Marco85, September 6, 2016, 09:45:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Marco85

Na een lange tijd luisteren met mijn Marantz PM7000 ben ik op zoek naar een leuke upgrade. De Marantz is aangesloten op een stel Monitor Audio S8. Ik ben momenteel een audiomeubel aan het maken waarbij de versterker in het zicht komt dus een versterker die er een beetje gelikt uit ziet is mooi meegenomen.
Zo vind ik bijvoorbeeld de Advance Acoustic MAP 305 of 800 gaaf vanwege de VU meters, alleen ik lees wisselende verhalen over de kwaliteit hiervan.
Daarnaast heb ik een Music Hall 25.2 op het oog, ook een fraai apparaat. Is dit ook echt een vooruitgang tov de marantz?
Het budget is max ongeveer € 400,- voor een gebruikte versterker. Iemand nog tips?

Edit: Belangrijke toevoeging, hij dient ook een phono trap te hebben

martin778

#1
Even doorsparen voor een PM15 s1 misschien?

Marco85

Quote from: martin778 on September  6, 2016, 15:59:35
Even doorsparen voor een PM15 s1 misschien?

Dat is inderdaad nog wel even doorsparen.  :) Ik heb de Musi Hall laten schieten. Ik denk dat ik toch eerst eens een Advance Acoustic MAP 308 ga beluisteren, vind dat toch wel een sexy apparaatje.

Kurtje

Heb ooit Advance Acoustic met Monitor Audio GS 10 gehad en vond dat een goeie combi.
Hoor ook wisselende verhalen maar ik vond het in elk geval een goede versterker.

Had toen mijn versterker meegenomen naar iemand met een voor-eindversterker combi van Rega en heeft Rega weggedaan  ;D
Naim SuperUniti - Audio Physic Avanti - E.A.T. Major C

Atoll - Advance Acoustic - Kimber Cable - Supra Cables - Panasonic - ...