Bowers & Wilkens

Started by Redondo, August 26, 2016, 22:38:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Redondo

Na lange tijd weer actief op dit forum en een vriend van mij is voornemens een nieuwe set van B&W (high-end) te kopen. Alleen ik weet nu even niet waar ik het beste terecht kan (prijs-kwaliteitsverhouding). Kunnen jullie me helpen met het vinden van de beste sponsor op het gebied van B&W? Dank!

RvD

H&C Hifi of Audioexpert kunnen beide B&W leveren en geven mooie kortingen.  :)
Speakers: Quadral Aurum Titan 9 - Base Titan 9 - Phase 9 CM -
Ascendo Passive 6 Wedge 30 CM - MK Sound X15+ (2x)
Pre/amps: Trinnov Altitude 16 - Aurum Electronics M8 (4x) + M10 (3x)
Bronnen: Oppo UDP-203 Final edition CineMike - Apple TV4K 2021 CM - Zappiti Reference CM - PS5 TV: LG OLED77G26LA  Streaming: Silent Angel Rhein Z1 V2 - CineMike Netwerkswitch - Roon Lifetime Diverse: 2 aparte stroomgroepen - Gigawatt PowerPrime DC - Furutech - MFE - Keces P8 CM - Audioquest Dragon 48 CM - Inakustik - M Way 3DW Ref XLR (9x) - CineMike netkabels (14x) DC Kabels (2x) - Artnovion - Sonitus

Rusher

En beide aardige kerels. Recent nog een hele mooie Dynaudio bij Peter (AudioExpert) gekocht. Snelle reactie op vragen (zelfs in zijn vakantie!), mooie winkel, op mijn gemak kunnen luisteren (met airco), ook lekker kunnen kletsen en goede bak koffie!

bert50

Toch niet de confidence c2 mk2 in het wit [emoji849][emoji849]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
devialet 250 expert pro Rega P10 
Luidsprekers Dynaudio Confidence 20.
Furutech 609 NFC stekkerblok met Siltech 880 LS bekabeling. En Siltech 880P

Rusher

Quote from: bert50 on August 28, 2016, 10:24:43
Toch niet de confidence c2 mk2 in het wit [emoji849][emoji849]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Whahahaha [emoji848] Even nadenken... euhhh, bijna... Want ze zijn niet "gewoon" wit...
En volgens Peter was de vorige eigenaar (wie zou dat nu zijn?) super zuinig op zijn spullen en werden de Confidence C2 mkII met fluwelen handschoenen behandeld...

DofN

Kijk je echt alleen naar B&W? Of staan er meer "high-end" merken in je lijstje?
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Rusher

Ik hoop voor die vriend van Redondo meer merken dan alleen B&W... Want de enige B&W die mij deed "kippenvellen", was een 800D1 (of 802D1). En daar moet je helaas serieus geld voor overmaken. Andere merken bieden veel meer muziek in hun volledige range types. De "lagere" range bij B&W, zelfs een monitor als de 805D, vind ik in vergelijking met andere merken in het niets wegvallen. Beetje bot, en uiteraard volledig mijn mening, echter is mij meermalen opgevallen in vergelijking.

Rence

Quote from: Rusher on August 28, 2016, 17:33:52
Ik hoop voor die vriend van Redondo meer merken dan alleen B&W... Want de enige B&W die mij deed "kippenvellen", was een 800D1 (of 802D1). En daar moet je helaas serieus geld voor overmaken. Andere merken bieden veel meer muziek in hun volledige range types. De "lagere" range bij B&W, zelfs een monitor als de 805D, vind ik in vergelijking met andere merken in het niets wegvallen. Beetje bot, en uiteraard volledig mijn mening, echter is mij meermalen opgevallen in vergelijking.

Behoorlijk bot inderdaad, speakertjes die in je profiel foto staat die wil ik nog niet voor niks( ook bot,weet ik, maar respecteer ieders keuze✌)
Mcintosh MA8000,MCD550,MT2
Naim ND5 XS, NAIM XP5 XS , Transparent Cable Reverence
B&W 802D2
Panasonic TX-65GZW954,Yamaha YSP5600,B&W PV1D

bert50

Quote from: Rusher on August 28, 2016, 14:36:58
Whahahaha [emoji848] Even nadenken... euhhh, bijna... Want ze zijn niet "gewoon" wit...
En volgens Peter was de vorige eigenaar (wie zou dat nu zijn?) super zuinig op zijn spullen en werden de Confidence C2 mkII met fluwelen handschoenen behandeld...
Dat klopt die waren van mij [emoji106][emoji106][emoji106][emoji3][emoji3][emoji3][emoji3]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
devialet 250 expert pro Rega P10 
Luidsprekers Dynaudio Confidence 20.
Furutech 609 NFC stekkerblok met Siltech 880 LS bekabeling. En Siltech 880P

Mario D

Quote from: Rence on August 28, 2016, 17:51:28
Behoorlijk bot inderdaad, speakertjes die in je profiel foto staat die wil ik nog niet voor niks( ook bot,weet ik, maar respecteer ieders keuze✌)

:D

Rusher

Quote from: Rence on August 28, 2016, 17:51:28
Behoorlijk bot inderdaad, speakertjes die in je profiel foto staat die wil ik nog niet voor niks( ook bot,weet ik, maar respecteer ieders keuze[emoji111])
[emoji16][emoji23] [emoji2][emoji23][emoji23][emoji23]
Daarom is het forum leuk en divers; elk oor en "audiofiel" geheugen werkt weer anders.

Rusher

Quote from: bert50 on August 28, 2016, 18:58:15
Dat klopt die waren van mij [emoji106][emoji106][emoji106][emoji3][emoji3][emoji3][emoji3]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
I know, bedankt dat je ze zo mooi hebt ingeruild!!!
[emoji1360][emoji1362][emoji443][emoji450][emoji446][emoji447]

En on topic: volgens mij doet iEar ook B&W, maar ken alleen de aankondiging van een show, waar ik wel eens naar toe wil.