USB EXTENDER VIA UTP

Started by holco, August 17, 2016, 22:29:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

holco

Hallo,

Ik heb een MiniDSP DDRC-88A / Dirac Live waarbij ik enkel de settings kan veranderen dmv een actieve USB verlengkabel van 10m door mijn huiskamer te gooien naar mn imac waar de software op draait, werkt verder prima maar zeker nu in het begin erg irritant omdat ik er best wel vaak mee bezig ben.

Nu vroeg ik mij af of het ook mogelijk is om over mijn netwerk met een USB EXTENDER VIA UTP de Imac aan de MiniDSP te koppelen is? ik begrijp dat een printer of USB harddisk prima zal werken maar de Dirac software is aardig dichtgetimmerd qua beveiliging en de software start enkel op na een online code check verificatie die vanuit de MiniDSP gehaald wordt.

Mijn kennis qua netwerk is erg beperkt en hoop dan ook dat hier iemand willig is mij te adviseren in deze.

Gr,  Mario

<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

donron

Ik denk dat het een extender over UTP is. Niet over IP. Dus je kunt het wel over een netwerkkabel sturen, maar dat moet nog steeds 1 stuk kabel zijn zonder switches, routers enz