Christopher Nolan´s "Dunkirk"

Started by vik, August 11, 2016, 22:36:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

patsijb

vond m ook goed..
anders als andere oorlogsfilms..
band met de mensen vond ik juist wel, zeker door de intensiteit..
(veel dichterbij kan je niet als iemand vecht om zijn leven denk ik)

Erik

#26
Film gekeken in IMAX den Haag, Extreem groot beeld, mooi scherp gestoken beeld en de bassen veel zwaarder dan ik gewend ben. Stoelen trilden mee. Zitplaats vrij dichtbij maakt het nog overweldigender
Denk niet dat 70MM dit gaat overtreffen eigenlijk wel van overtuigd.

Heftige film die meteen vanaf de eerste minuut losbarst en je bijna kan voelen wat er gebeurd. Het is net alsof je erbij bent.
Dit gaat de heel film wel door. Moeilijk te beschrijven zonder de film te verklappen dus dat doe ik dan ook maar niet.
Maar de film heeft me vanaf het begin tot eind geraakt en laten meevoelen met de hoofdrolspelers in de boten, de vliegtuigen, de soldaten op het strand, etc.

Zeer geslaagde film/docu wat mij betreft ik geef hem een 8+

Scheelt ook dat de BIOS top was en het dichtbij doek zitten
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

SV..S

afgelopen weekend deze film gezien;

http://www.imdb.com/title/tt6836772/?ref_=nv_sr_1

met verbazing zitten kijken, mijn zoon was al snel aan het klagen en noemde het ''een schoolproject met de steun van het lokale museum''. >:D
toen ook de vrouw ging klagen kon ik mijn twijfel niet meer onderdrukken, toen had mijn zoon de film al opgezocht en bleek dat we naar een heel andere film aan het kijken was dan wij dachten ;D




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

Kjelt

En dat had je niet op de hoes gezien ?

SV..S





Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

jantje112

Quote from: Erik on August  4, 2017, 01:31:16
Film gekeken in IMAX den Haag, Extreem groot beeld, mooi scherp gestoken beeld en de bassen veel zwaarder dan ik gewend ben. Stoelen trilden mee. Zitplaats vrij dichtbij maakt het nog overweldigender
Denk niet dat 70MM dit gaat overtreffen eigenlijk wel van overtuigd.

Heftige film die meteen vanaf de eerste minuut losbarst en je bijna kan voelen wat er gebeurd. Het is net alsof je erbij bent.
Dit gaat de heel film wel door. Moeilijk te beschrijven zonder de film te verklappen dus dat doe ik dan ook maar niet.
Maar de film heeft me vanaf het begin tot eind geraakt en laten meevoelen met de hoofdrolspelers in de boten, de vliegtuigen, de soldaten op het strand, etc.

Zeer geslaagde film/docu wat mij betreft ik geef hem een 8+

Scheelt ook dat de BIOS top was en het dichtbij doek zitten

Ik heb de film wel in 70mm gekeken. Die is echt subliem. De print was nog in perfecte staat en zeker niet minder dan de 4K release. Andersom, ik betwijfel of het publiek het verschil ziet..