Fox sports 1 standaard in basispakket Vodafone Thuis

Started by Siddartha, July 28, 2016, 12:50:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Siddartha

Kreeg vandaag een mail dat vanaf 1-8 Fox Sports 1 HD standaard in het basispakket komt van Vodafone Thuis. De prijs van het basis TV pakket gaat dan met 1,50 omhoog.
Nu ben ik een voetbalfan, dus mij maakt het niet al te veel uit. Maar er zijn ook klanten die dat niet kijken en worden dus een beetje genaaid.

Fox schijnt TV aanbieders te dwingen dit te doen en daar 2 Euro per huishouden voor te vragen, dit kennelijk om de verliezen op te vangen binnen het bedrijf. KPN heeft een rechtszaak aangespannen hiertegen....

Wordt ongetwijfeld nog vervolgd, want lijkt me een vreemde zaak..
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

Richi

Sterker nog, de verhoging bedraagt 2,50 per maand. Ik was tot enkele maanden geleden heel tevreden over Vodafone Thuis, maar mede hierdoor overweeg ik toch om over te stappen. De laatste tijd valt de internet verbinding regelmatig weg voor 30 seconden tot 1 minuut. De Vodafone router verliest dan de verbinding met het glasvezel netwerk. En sinds enkele maanden is er iets gewijzigd in de vaste telefonie, want tegenwoordig komen de oproepen anders binnen (de nummers worden anders weergegeven) en elke oproep die we opnemen, wordt ook geregistreerd als een gemiste oproep. Dat was voorheen niet het geval. We overwegen nu om over te stappen, maar overal is er wel iets dat tot problemen leidt...  :unhappy:
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

Martinus

dan hoop ik dat je voor een van de top clubs bent, daar ze vaak die "ene" club uitzenden op 1.
............

jasjenl

Te bizar voor woorden... Alsof iedereen een sport liefhebber is. Als Ziggo dit zou flikken zou ik er meteen weg zijn.
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5

Siddartha

Quote from: Richi on July 28, 2016, 13:12:18
Sterker nog, de verhoging bedraagt 2,50 per maand. Ik was tot enkele maanden geleden heel tevreden over Vodafone Thuis, maar mede hierdoor overweeg ik toch om over te stappen. De laatste tijd valt de internet verbinding regelmatig weg voor 30 seconden tot 1 minuut. De Vodafone router verliest dan de verbinding met het glasvezel netwerk. En sinds enkele maanden is er iets gewijzigd in de vaste telefonie, want tegenwoordig komen de oproepen anders binnen (de nummers worden anders weergegeven) en elke oproep die we opnemen, wordt ook geregistreerd als een gemiste oproep. Dat was voorheen niet het geval. We overwegen nu om over te stappen, maar overal is er wel iets dat tot problemen leidt...  :unhappy:

hangt er vanaf wanneer je abonnee bent geworden, in mijn geval is het wel 1,50 extra.

Quote from: Martinus on July 28, 2016, 13:16:38
dan hoop ik dat je voor een van de top clubs bent, daar ze vaak die "ene" club uitzenden op 1.

Gelukkig wel... maar heb ook een seizoenskaart, dus gaat em meer om de uitwedstrijden.
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

koosnaampje-audiofiel

Quote from: jasjenl on July 28, 2016, 13:48:50
Te bizar voor woorden... Alsof iedereen een sport liefhebber is. Als Ziggo dit zou flikken zou ik er meteen weg zijn.
wat is het verschil dan op dit moment betaal je ook voor allemaal troep en dat wisselt nog wel eens, alsof je daar wel invloed op hebt?
Klipsch, Denon.

Richi

Ja, dat is ook weer waar. We kijken niet voor niets zo veel Netflix.  :devil:
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

jasjenl

Quote from: koosnaampje-audiofiel on July 28, 2016, 15:18:25
wat is het verschil dan op dit moment betaal je ook voor allemaal troep en dat wisselt nog wel eens, alsof je daar wel invloed op hebt?
Het verschil is dat je nu voor 1 zender ineens een verhoging krijgt, dat is iets anders dan een pakket wat af en toe wisselt.
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5

koosnaampje-audiofiel

Quote from: jasjenl on July 28, 2016, 19:26:04
Het verschil is dat je nu voor 1 zender ineens een verhoging krijgt, dat is iets anders dan een pakket wat af en toe wisselt.
dat begrijp ik maar toch....
Klipsch, Denon.

Spijkie

Ik zat ook bij Vodafone , blij dat ik kon opzeggen. Ik vind het opnemen helemaal niks om een kastje aan te moeten laten staan. Nu weer naar Telfort glasvezel en daar blijft het ook even bij.
Lumin,audioquest,Lyngdorf 2170, Cardas,Piega,Supra,Essential Audio Tools.

Siddartha

ik heb geen opneem mogelijkheid, en dat is mooi, want dan heb je een mooi klein kastje!
Daarnaast kun je via de verschillende gemist apps ook alles wel terugkijken... dus ik mis het niet echt
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2