met kodi en jericho app live stream F1 kijken?

Started by morca, July 23, 2016, 17:52:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

morca

Ik probeer in jericho de live stream te vinden vanmiddag.
Maar ik vind veel samnenvattingen,maar de live stream van het verslag met olaf niet.

Iemand die me uit kan leggen hoe ik die vind in jericho.
Want dat moet kunnen heb ik gehoord.
Kan ik morgen naar max kijken .

RalphH

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

morca

Als ik extra betaal
Maar ik was vorige race bij een vriend ,die heeft zo,n kastje wat op kodi draaid.
Jericho erbijop en hij kijkt gewoon naar ziggo.
Maareuh ik kan de live stream niet vinden

Nou geen opmerkingenbvan iedereen maar lid te worden aub.
Er moeten toch wel meer leden zo kijken.
Beeld vd sammenvatting vrije training is fantastisch

RalphH

Ah, niet standaard in Ziggo pakketje? Bummer.

Maaruh...ken Jericho niet, klinkt me dan enkel niet geheel zuiver als je dan toch ziggo kunt kijken en daar was je toch mee gestopt? ;D
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Kwabbernoot

Quote from: morca on July 23, 2016, 18:53:46
Als ik extra betaal
Maar ik was vorige race bij een vriend ,die heeft zo,n kastje wat op kodi draaid.
Jericho erbijop en hij kijkt gewoon naar ziggo.
Maareuh ik kan de live stream niet vinden

Nou geen opmerkingenbvan iedereen maar lid te worden aub.
Er moeten toch wel meer leden zo kijken.
Beeld vd sammenvatting vrije training is fantastisch
Ik zou zeggen: vraag het aan die vriend als hij het wel aan de praat heeft.

Groeten...

morca

Die heeft zo,n android mediakastje wat op kodi draaid.
Ziet er net anders uit bij hem

Quote from: RalphH on July 23, 2016, 20:11:44
Ah, niet standaard in Ziggo pakketje? Bummer.

Maaruh...ken Jericho niet, klinkt me dan enkel niet geheel zuiver als je dan toch ziggo kunt kijken en daar was je toch mee gestopt? ;D
Daar heb je wel een punt idd  ;)
Ik gooi het er weer af ,dit werkt ook niet .
Dan maar geen race kijken morgen

RalphH

Kun je de buurman zn ziggokaartje niet ff lenen? Wellicht heeft die wel het juiste abbo'tje
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer


Kwabbernoot

Staan de live streams niet bij het kopje live sport > sport365 (from zemtv). Daar was zojuist wel de stream van de belgische supercup (dacht ik) op ziggo te zien.

Groeten...

morca

Ik heb de install verwijderd dus kan niet meer kijken nu.
Daarbij als ik in de settings kwam deed de muis elke keer nukkig
Een minuut wachten voordat hij weer  de weg gevonden had.
Kodi 14 werkt zeer nukkig op me comp.

Maar bedankt voor de tip iig.

morca

Quote from: Kwabbernoot on July 23, 2016, 22:32:20
Staan de live streams niet bij het kopje live sport > sport365 (from zemtv). Daar was zojuist wel de stream van de belgische supercup (dacht ik) op ziggo te zien.

Groeten...
Hij doet het zoals je zegt. Maar na een half uur gooit ie me eraf bufferen....en vast.
Daar na ook niet meer aan te zetten .
Kijk nu via de belgen :)

KillerbeeNL

#11
bedankt voor de tip die ik zonet las , jerico addon geïnstalleerd en daar is genoeg voor de sportfan te vinden.

prima beeldkwaliteit welke vergelijkbaar is met ZiggoSport Totaal , alleen mis ik de interactie met de ZST app welke nu op mijn tablet staat en deze naar de Chromecast streamed en kodi welke op mijn telefoon staat en dit niet kan (screentest kan dat natuurlijk wel)
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

morca

Bij mij valt de stream uit na een half uur en doet het dan ook niet meer.
Andere stream ook na een half uur.
Toen heb ik via de belgen zitten kijken.

Maar kodi werkte heel nukkig niet met kijken maar vooral met bedienen of setting bewerken 30 sec of meer nergens meeer op reageren.

Dus ik had hem er gisteren afgegooit,vanmorgen kon windows niet opstarten .
Gelukkig kon ik de optie systeemherstel selecteren ,hij heeft zichzelf gemaakt.

Gisteren avond deed foobar en de app verbinding het ook al slecht.
Hopelijk is dit nu weer helemaal goed.

Geen kodi meer op me comp iig !!!

Kwabbernoot

Ik heb het op mijn Nvidia Shield geïnstalleerd in SPMC (fork van KODI) en daar werkt het best oké. Maar inderdaad, na een half uur of zoiets stopt de stream en begint hij te bufferen. Vanaf dat punt gaat het kijken met horten en stoten, zoals ik dat vroeger ook had met streams via de computer.
Ik laat hem er nog even opstaan. De herhalingen en korte samenvattingen van Ziggo sport zijn nog wel handig.

Groeten...


Kwabbernoot

Ik heb het geprobeerd met een Sky-sports stream van de halve finale World Matchplay (darts dus). Dat ging ongeveer een half uur goed.

Groeten...