Grado koptelefoon pads

Started by fasteddie, July 17, 2016, 20:57:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

fasteddie

Heeft iemand ervaring met de G pad voor een Grado koptelefoon?

Wellicht heeft iemand ook ervaring met een "look alike" zoals deze worden aangeboden door Chinese aanbieders.

Het origineel is ca 65 euro en vanuit China zijn ze $6....

Hoor het graag.

Dank en groet

Fasteddie

Ejorne

Ik moet ook dringend een nieuw setje, de huidige vergaan helemaal.
Dus ik lift graag ff mee op dit topic.

Deleted User

Zijn dat geen Fukimuki pads uit China? Alle opladers uit China zijn ook een miskoop blijkt...

Even kijken... je geeft veel geld uit voor een Grado en die ga je afmonteren met Fukimuki pads.... vreemd..

fasteddie

Daar heb je wel een punt, echter gewoon 65 euro vragen voor een stuk schuimrubber is ook een dingetje toch?

En ik vraag gewoon ervaringen...toch?

Of zijn de Grado pads heel bijzonder?

Fasteddie

martin778

#4
Zijn de G-cushions niet gewoon standaard bowls maar dan groter? Ik vind de bowls niet fijn zitten, de platte zijn veel comfortabeler:



65e voor twee stukken schuim is natuurlijk waanzin, kun je evengoed 10-15 verschillende soorten pads van e-bay nemen ;)
Voor mijn HD600's heb ik ook nieuwe oorkussens en hoofdband besteld, in de EU zijn ze hard op de hoofd gevallen met de prijzen - €50 voor de set terwijl ik ze voor €15 incl. verzending uit China heb, namaak of niet gewoon prima kwaliteit  :embarassed:

Siddartha

En al helemaal als ze toch naar verloop van tijd uit elkaar vallen...
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

fasteddie

Martin,

Waar heb jij je pads besteld voor je Sennheisser?

Zie soms een levertijd van > 6 weken.....

Fasteddie

martin778

#7
Gewoon via Ebay uit China. Duurt inderdaad een paar weken.

+
Je kunt ze ook vanuit Engeland bestellen:
http://www.ebay.nl/sch/i.html?_odkw=grado&_osacat=0&_from=R40&_trksid=m570.l1313&_nkw=grado+pads&_sacat=0

+2
Oh wauw, ik heb ze 12 juli besteld en de oorkussens en hoofdband zijn al binnen, uit Guangdong. Da's snel!!  :crazy:

fasteddie

Nou G-pads besteld....ben benieuwd.....zal jullie op de hoogte houden van ontvangst en kwaliteit/geluid op de Grado....

Fasteddie

fasteddie

Pads eergisteren reeds ontvangen; derhalve snelle levering!

Echter heb de Grado al weer verkocht; ben zeker niet tevreden met het draagcomfort.

Helaas want het geluid is zeker goed, maat om na een halfuurtje te denken wat klemt er nou op mijn kop dag gaat hem niet worden.....

Nieuwe eigenaar heeft er dus een extra setje pads bij....