Hypex DS 4 condensatoren defect,welk merk als upgrade?

Started by morca, June 28, 2016, 10:06:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.


theshadow

#76
Als ik een advies mag geven zou ik het zeker niet zo aanpakken. Je versterker valt niet meer onder garantie. Als jij het hard gaat spelen kan dat een verkeerd beeld geven. Ik kan me voorstellen dat zij zich dan in het nauw gedreven voelen en terugvallen op waar je recht op hebt m.a.w. geen garantie.

Ik zou willen adviseren contact met hun op te nemen en te kijken wat de opties zijn. Overal lees ik dat hypex een geweldige service heeft, ik heb dat zelf nu ook ervaren. Bespreek met hun wat de opties zijn, ik kan me niet voorstellen dat ze niet mee willen en zullen denken.

Recht proberen te halen waar je geen recht op hebt, lijkt mij kansloos. Subtiliteit is the key. Naam\merk in een kwaad daglicht te zetten, lijkt mij niet zinvol.

Ik hoop echt dat je eruit komt. Ik blijf het een geweldig product vinden en ja.....het is al duidelijk hoe ik over de service denk.

Succes Marco.

Kjelt

Ik denk niet dat hij nieuwe zou hebben gekregen als ze niet DOA waren geweest na verzending, daardoor zijn ze denk ik in verlegenheid gebracht en hebben ze het zo opgelost.

theshadow