Denon AH-MM200

Started by Siddartha, June 23, 2016, 11:27:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Siddartha

Heeft iemand ervaring met deze on ear hoofdtelefoon? Ben op zoek naar een on-ear model, omdat mijn over ear te veel af sluit en ik, als ik in bed luister, wel de kleine nog wil horen als zij huilt. Kwam deze tegen online voor een goede prijs (99,00). Of is de Sennheiser momentum 2 de extra 39,00 meer dan waard?
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

Siddartha

#1
Ben maar even voor de gok gegaan en toch de momentum besteld. Komt als het goed is straks aan. Mocht het niets zijn stuur ik em gewoon terug.
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

Kwabbernoot

Ik heb zelf de momentum wireless 2 over-ear gehad (pracht design) en die binnen vier dagen weer terug gestuurd (prut geluid). Dat wil natuurlijk niet zoveel zeggen over de on-ear. Ik miste toch wel heel erg veel aan de bovenkant van het spectrum, ook bedraad. Ook de bas was nu niet direct je van het. Hij was een beetje bas-heavy, vond ik. En dus ben ik nog steeds op zoek naar een draadloze koptelefoon. Binnenkort de nieuwe Bose QC35 maar eens testen.
Ik ben benieuwd hoe die Momentum 2 on-ear gaat bevallen.

Groeten...

Siddartha

#3
Pakket ligt klaar zie ik net, straks maar eens testen... Die denon schijnt overigens een zo goed als vlakke frequentiekarakterestiek te hebben, maar niet draadloos te krijgen volgens mij.
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2