Duson of audio analyse c1000 switch/handleiding?

Started by Peerless Monster, May 24, 2016, 20:10:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Peerless Monster

Heleu,

Long time no see. 😄
Betekent niet dat ik jullie vergeten ben hoor!
Lekker druk met carriere, vrouw en kind en andere hobbies...

Maar eh nough said.

Ik zoek een handleiding voor een Duson C2000 versterker.
Kan iemand me er aan helpen?

Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

advr

zo, inderdaad lang geleden :-)

Klopt de aanduiding? Ik ken vele Duson versterkers maar niet de c2000?

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Peerless Monster

Hey Die Ad!
Je wordt in de gaten gehouden hoor op facebook.

Ik zal het nog eens navragen.

Het is voor een vriend van me, die een stepup mc heeft geleend van me van Mark Levinson.
Maar hij vindt hem iets te schel klinken. Nu schijnt er een dipswitch in te zitten, dus dat is makkelijker te bekijken met de handleiding...

Sorry! Het is de c1000
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

advr

Quote from: Peerless Monster on May 24, 2016, 20:21:04
Hey Die Ad!
Je wordt in de gaten gehouden hoor op facebook.

Ik zal het nog eens navragen.

Het is voor een vriend van me, die een stepup mc heeft geleend van me van Mark Levinson.
Maar hij vindt hem iets te schel klinken. Nu schijnt er een dipswitch in te zitten, dus dat is makkelijker te bekijken met de handleiding...

Sorry! Het is de c1000

Hoi Rens, ik moet dus op m'n tellen passen :-)

Van de C1000 kan ik ook niets vinden. Net zoals Audio Analyse, ook daar is weinig van te vinden. Ik heb een PA60 gehad. Heerlijk ding.
Zoek nog wel even verder.

Goed dat je weer (even?) terug bent  ;D ;D

Ad.


Edit: of is het de c100?
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Peerless Monster

Quote from: advr on May 24, 2016, 20:29:19
Hoi Rens, ik moet dus op m'n tellen passen :-)

Van de C1000 kan ik ook niets vinden. Net zoals Audio Analyse, ook daar is weinig van te vinden. Ik heb een PA60 gehad. Heerlijk ding.
Zoek nog wel even verder.

Goed dat je weer (even?) terug bent  ;D ;D

Ad.


Thanks!

Ik ben heel even terug ook om mijn gezicht te laten zien.
Het is niet de bedoeling om continue weer mijn sociale leven online te hebben.
In real life is er genieg te doen met een temperamentvol kind zeg maar.
Ad het konijn (we noemen hem ook Ad) ligt altijd in het bed van Siem. Die is inmiddels al weer 4 jaar oud.
Tijd gaat snel... Maar eh on topic. 😄

Tsja de c1000 us niet te vinden...
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

xlr8

Pfew! 4 jaar alweer Rens?!  'Khoor het me nog zeggen:  "neuh, ik begin er voorlopig nog niet aan"  ...en heb ondertussen een 3 jarig wervelwindje in huis 😂😂

Audio Analyse is prachtig apparatuur vanuit de beginjaren 90, heb nog zo'n dikke eindbak gehad (meen de B90 ofzoiets) en heb vermoedelijk nog schema's maar zal daar de stoffige archieven voor moeten induiken. Laat je vh weekend iets weten!

Peerless Monster

Ja joh! Waar blijft die tijd 😌 En zelf verouderen we ook, maar dan erg langzaam... 😐
Maar ga je echt die moeite voor mij erin steken? Das echt wel heel tof!!
Thanks! Bij voorbaat.
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

xlr8

No probbie, ik zal vrijdagavond óf zaterdag eens even op zolderexpeditie gaan,  kweenie of ik reeds alles van die stoffige datums heb gedoneerd aan de papierbak maar dat zal moeten uitwijzen na het ploegen & uitmesten :D

xlr8

Nou, gisterenavond onder het genot van een knallend onweer es ff  een hoek vd zolder uitgemest... héél veel leuke dingen tegengekomen maar niets meer van Audio Analyse/Duson aanhangend die periode, vanaf zo'n beetje de vroege jaren 2000 was er nog en alles daarvoor is ooit al eens weggehaald  :(

Langs deze onsympathieke weg dan ook mijn oprechte excuses voor de valse euforie welke eerder werd geopperd  :blush:

Peerless Monster

Nou dank je wel dat je alleen al voor dit topic je complete zolder op zijn kop hebt gezet 😁😄.
We zoeken verder. En anders moeten we luisteren naar wat de beste stand is van de dipswitches die erin staan. Thnx!
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Peerless Monster

Jullie miesten overigens vluchten voor het water daar in het zuiden des lands?
Flinke regenbuien las ik inderdaad.
Vandaag zou ook edn slechte dag zijn, maar vanmorgen van 8 tot 11 in de speeltuin geweest met prachtig weer!
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

xlr8

Het heeft hier idd erg heftig geknald, niet normaal meer! Ben op een gegeven moment naar beneden gevlogen omdat het wel leek dat de woonkamer in vlammen stond  :wow:   


Quote from: Peerless Monster on May 28, 2016, 11:57:41
Nou dank je wel dat je alleen al voor dit topic je complete zolder op zijn kop hebt gezet 😁😄.

Nou nee hoor, 'twas maar een hoekje en had na een half uurtje al door dat er nix meer voor jouw belang lag. Bonus is dat ik nog wat leuke andere dingen heb gevonden, voor het eerste half jaar heb ik weer leuk (papieren)leesvoer   :pompom:




advr

En bedankt Rens, door die post van jou ben ik weer eens in vervlogen tijden gaan duiken...

Aangezien ik een Audio Analyse PA60 kwam ik die 'toevallig' tegen... Mijn eerste echt Sony zullen we maar zeggen.

Ik kom hem dus ook niet laten staan. Nu dus ook op zoek naar wat schema's en uitzoeken welke afstandsbediening ik kan gebruiken.

Voordeel van zo'n gesloten kast is het het allemaal niet stoffig is...
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster