Alternatief voor Epson 3D bril

Started by Michiel213, May 19, 2016, 14:11:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Michiel213

Ik heb een Epson EH-TW6600 gekocht. Daar wil ik graag wat extra 3D brillen bij, maar voor heel af en toe een avondje met vrienden vind ik 90 euro per bril een tikkie duur.
weet iemand misschien een goedkoper alternatief dat ook met de Epson 3D rf werkt?

Alvast bedankt!


squeek

Kijk eens naar de samsung brillen. Die hebben goedkope met een batterijtje dat je niet kan heropladen maar die doen het wel op de epson. Zo'n batterijtje gaat wel ff mee dus voor af en toe kom je er wel een eind mee
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Michiel213

Dank je wel voor je antwoord! Maakt het dan nog uit welk model ik neem? Ik ben hier eerlijk gezegd nog helemaal niet in thuis, het is mijn eerste 3D beamer.

squeek

Je moet hier op het forum eens ff in de search functie zoeken naar oudere topics. Ik weet dat hier al over gediscussieerd is geweest
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

hdnoob

Quote from: squeek on May 20, 2016, 19:24:48
Je moet hier op het forum eens ff in de search functie zoeken naar oudere topics. Ik weet dat hier al over gediscussieerd is geweest

Al? een paar keer wel ;) Daarom was ik blij dat jij reageerde


@OP. Deze bijvoorbeeld http://www.samsung.com/nl/consumer/tv-audio-video/tv-audio-accessories/tv-accessoires/SSG-5100GB/XC?subsubtype=3d-glasses

darkrunner

#5
Heb die van samsung gehad voor men tw5900,en ik was eens zo blij toen ik de originele van Epson geleverd kreeg,ware in mijn ogen toch een heel stuk beter.
Heb er btw nog 2 die weg mogen maar eentje moet ik nog terug sturen inv met 2 zwarte vlekjes is nog in garantie.
Dingen zijn wel goed opgeslagen had heb voor 2 € 148,35 betaald.