Hoe krijg ik het geluid bij netflix over de stereo?

Started by Bama, May 12, 2016, 14:09:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bmateijsen

Quote from: Bama on May 12, 2016, 20:18:05
Andere manier.
De antenne kabel zit alleen in de horizonbox en die zit met een hdmi kabel op de ingang van de anthem, hdmi out op de tv op de arc aansluiting.

Heb je andere app's op de TV die wel via Audio Return geluid geven?
Staat in de Anthem HDMI CEC aan (volgens de gebruiksaanwijzing moet dit...) Die heb je toch wel gelezen? ;)

Bama

Quote from: bmateijsen on May 12, 2016, 21:02:38
Heb je andere app's op de TV die wel via Audio Return geluid geven?
Staat in de Anthem HDMI CEC aan (volgens de gebruiksaanwijzing moet dit...) Die heb je toch wel gelezen? ;)

gebruiksaanwijzing? ;D
Term sec nooit gezien dus ga even kijken waar dat zit.

bmateijsen

Quote from: Bama on May 12, 2016, 21:07:02
gebruiksaanwijzing? ;D
RTFM!!

QuoteTerm sec nooit gezien dus ga even kijken waar dat zit.

HDMI CEC staat in de Anthem bij overige instellingen uit mijn hoofd. Maar dit staat echt perfect uitgelegd in de manual!

Bama

Staat nu aan op de juiste hdmi en werkt nog niet.

Bama

En als ik nu een optische kabel neem gaat die dan in de anthem of in de linn en waarom zou ik dan geen geluid van de tv zender krijgen maar wel van netflix?

RobertVanWoerden

#30
Wanneer je de Horizon box uitzet, krijg je dan wel geluid van Netflix via de Anthem?

modde239

Via de optische kabel krijg je het geluid dat van je tv komt....nu krijg je via de hdmi het geluid van de Horizonbox...dat is het verschil....

Bama

Optische kabel gehaald en het werkt nu.
iedereen bedankt voor de hulp en het geduld :clapping:

modde239

#33
Top veel kijk en luister plezier..... ;D

Bama

Na de gebruiksaanwijzing van de anthem helemaal te hebben doorgelezen zag ik iets van de hdmi kabel er een keer uithalen en weer terugsteken na de aanpassing. Toen ik dat had gedaan werkte arc dus ook. Optische kabel en nieuwe hdmi waren dus niet nodig geweest.
Zoals Bjorn zegt, rtfm helpt dus wel  ;)

Wil nog wel een keer met bb&g een afspraak maken om de anthem en de linn weer een keer goed te laten instellen.

bmateijsen

Quote from: Bama on May 13, 2016, 21:11:33
Na de gebruiksaanwijzing van de anthem helemaal te hebben doorgelezen zag ik iets van de hdmi kabel er een keer uithalen en weer terugsteken na de aanpassing. Toen ik dat had gedaan werkte arc dus ook. Optische kabel en nieuwe cdmi waren dus niet nodig geweest.
Zoals Bjorn zegt, rtfm helpt dus wel  ;)

;)

QuoteWil nog wel een keer met bb&g een afspraak maken om de anthem en de linn weer een keer goed te laten instellen.

Geen probleem! Gewoon mailen ;)