HBO beeld altijd zo slecht

Started by Erik, April 25, 2016, 21:42:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Erik

Vandaag heb ik een aflevering van Game of Thrones gekeken dat kan gratis ik wilde weten of het iets was aangezien ik niet zeker weet of ik na 2 a 3 maanden weer kan opzeggen of dat ik minimaal jaar vast zit bij Ziggo.

Nu kan ik niet voorstellen hoe slecht het beeld was. Ik had iets van HD verwacht maar dit leek wel een slechte HD rip zo slecht had ik het niet verwacht  :o
Korrelig flets en soms ook betere stukken maar wat ik zo zag vond ik echt geen 15 euro PM waard.
Toch zijn veel rips die je kan dloaden beter van kwaliteit dat verbaasd me dan weer.

Anderen ook die ervaring?
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

holco

Ik heb het ook ff gehad maar na 2 maanden weer opgezegd.

Vaak slecht beeld en geluid en verplicht kijken op hun vaste tijden, niet van deze tijd en zeker niet voor €15,00
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

Sjaak_Banaan

Heb je toevallig via HBO GO gekeken? Dat is i.i.g. zeker om te janken ja, dat is ook meer voor tablets en telefoons.

Gisteren gewoon via de Humax gekeken en dat was volgens mij wel aardig, zal het eens in de gaten houden.
Wij hebben nog net gebruik kunnen maken van een 50% korting periode van 4 maanden of zo, dus dan is het wel leuk.
Maar voor 15 euro per maand kunnen ze mij straks ook de boom in!

Het viel me ook al op dat ze vlak voor seizoen 6, seizoen 5 offline hebben gehaald van On Demand.... best een naaistreek.
Ik heb ze ook een boze brief gestuurd, maar nooit een reactie op mogen ontvangen.
Oude HBO series zoals Boardwalk Empire zijn ook niet meer terug te vinden, beetje jammer.

Klipsch KL-650-THX® Ultra2 • Klipsch RF-83 • Klipsch RB-81 II • Klipsch RS-62 II • 21" DIY sub 18Sound • dual Klipsch SPL-150  •  dual XTZ Cinema 3x12 • Marantz SR7013 • Marantz UD7007 • Sony KDL-55HX850 • JVC X5900BE • 3m DIY screen

Bouw HT in kelder

holco

Inderdaad het tactisch weglaten van content was om je haren uit je kop te trekken  >:(
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

Staaled

#4
Ik heb het tot 2maal toe geprobeerd/mij laten aansmeren  ;).
Incompleet, traag , buggy , hopeloze UI ( op mijn Ziggo/UPC box ) en veel te duur. :hmmm:

Netflix was een verademing. :)
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

arjan1978

#5
Die ervaring heb ik ook gehad
Had het beeld geprojecteerd met de beamer.
Maar ik vond het niet om aan te zien.
Heb het ook een jaar gehad voor 50% korting ook ziggo
Maar vind het voor dat bedrag nog te duur.
LG OLED77CX6LA LG OLED65b6v - tw9200 - x7200wa - 7.2.4 atmos -  B&W CM9/CMC2/CM8 S2 - Dual PB13-Ultra - Oppo 203 - Ps4 - Nvidia Shield - Zappiti 4K HDR - Sonos - Hue

rnlaf82

Bij kpn geen problemen. Goed beeld goed geluid. Ook met on demand.