Review van de JVC DLA-RS400 / DLA-X5000 Zeer uitgebreid met foto's en metingen

Started by Mediasluis, April 25, 2016, 20:21:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

luuk123456

Een kleine opmerking tussen de 'zwaargewichten'.
Er zijn volgens mij drie dingen die mensen vals maakt:
Geld, macht en ego`s. Ik heb het idee dat alle drie hier in meer of mindere mate `n rol spelen.
En het forum is van ITC, really? dat niveau? Nou, mijn vader is de baas van de hele wereld :nopompom:

Fijne dag een ieder!

Groet,
Luuk
JVC X500 - Kingpin VFS240 104' - 21:9 DIY masking -7.2 Surround - Fronts: Mission 752 Freedom - Center: Mission 753 - Surround: Mission 752 Freedom - Surround Back: Mission 760I - Denon 4520 -Dual  Klipsch r-115SW - HTPC - Domotica X10 lights
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143724.0

xynyx

Hopelijk zijn jullie er nu uit wie de langste heeft..... Wordt een redelijk beschamend topic!

J.A.F._Doorhof

Luuk,
Ik bedoelde het meer in de trend van dat ik absoluut niet een topic hoef te gebruiken om "reklame" te maken, aangezien we daarvoor meer dan genoeg opties hebben.

Wat begon als een normale discussie met een kritische noot word jammer genoeg volledig uit zijn verband gerukt.

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Ubuntu

En dan gaan we maar posts wissen. De waarheid is hard en mag blijkbaar niet vermeld worden hier. Vooral zo doorgaan.

J.A.F._Doorhof

Zou je daar net een PM over sturen, dat ging per ongeluk, mobiele telefoon :D
ik heb nog NOOIT zomaar posts verwijderd, meestal doen andere dit, ik kan erg veel hebben maak je geen zorgen.

Ik wil je best antwoord geven daarop hoor.
Je gaf aan dat ik minder tour deed, en dat is 100% waar.
Veel van de calibraties zijn verschoven naar Emmeloord ivm het feit dat mensen simpelweg de besparing interessant vinden, daarnaast is ook op ander gebied ENORM veel veranderd.

In 2013 hebben we ITC Computer Systems verkocht om ons volledig te richten op het home theater en de fotografie. Voor de fotografie ben ik enorm veel in het buitenland en moet ik dus dingen meer verspreiden vandaar dat er in bepaalde periodes simpelweg minder tijd is voor tours, ik kan mezelf niet in 2e splitsen. Home Theater gebeurt allemaal op afspraak en kan ik dus perfect combineren met de fotografie, maar als je gevlogen hebt of lang gereden hebt in het weekend dan heb je weinig zin om op dinsdag nog een keer de weg op te gaan, dus de tours hebben we op een iets lager pitje gezet, en zoals aangegeven helpt de economie er ook niet in mee, mensen kunnen hun geld maar 1x uitgeven en dus komen ze liever langs in Emmeloord en besparen zo 120.00 PLUS ze kunnen zelf hun tijdstip bepalen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Richard70…

Het lijkt me handig dat dit hele topic wordt opgeschoond, dit is het review topic van mediasluis.
Daar lijkt het op deze manier totaal niet meer op, (geld ook, misschien in iets mindere mate voor het topic van Marcel betreffende de verkoop van de x5000)
Vind overigens alle drie de sponsoren prima bedrijven, met alle drie zaken gedaan. Maar lijkt een beetje op; Wie heeft de langste
Beeld; JVC NZ7. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

H&C Hifi

Na alles gelezen te hebben kon ik het niet laten toch nog een laatste reply te geven ik stoor me namelijk aan bepaalde opmerkingen



Quote from: Mediasluis on April 29, 2016, 00:13:46


Ondertussen weten we wel dat jij de verkoop van de DLA-X serie via een dozenschuiver hier wel prettig vind, om zo alsnog aan die losse ISF-kalibraties te kunnen verdienen.


Uhhm bedoel je mij hiermee ?? als je mij een beetje zou kennen zou je weten dat ik zo niet ben, je moet conclusies niet trekken uit enkel de aanbiedingen die ik maak.


Ja ik schakel 3e in zoals Frank voor het kalibreren.. ik geef gewoon toe dat ik minder ervaring heb en daarnaast gewoon te druk ben met het runnen van een zaak (ik werk ook alleen) en projectie is bij mij maar een klein deel van het geheel, uitbesteden is ontzettend handig daar het door kundige personen word gedaan die veel sneller kunnen werken dan ik wat toch weer kosten bespaart.

Wat maakt een ISF kalibrateur trouwens een ''echte'' ?

Zijn hier cursussen voor waarbij je een echt diploma krijgt (officieel erkend) ?
of speld je jezelf gewoon dat speldje op als je denkt dat je heel goed bent en de juiste apparatuur hebt aangeschaft ?

Wat mij stoort is dat je doet blijken ofdat er een heel groot verschil is in wat jij aanbied en wij.... geloof me dat is er niet.

home@the movies

QuoteZijn hier cursussen voor waarbij je een echt diploma krijgt (officieel erkend)

euh ja dus  ;) ;)

raindog

Quote from: Mediasluis on April 28, 2016, 21:24:13
Hallo Raindog.
Nee geen trucjes.
Het is duidelijk dat je mij totaal nog niet kent.
Mijn klanten weten dat ik het beste met ze voorheb en met ze meedenk en zelf ook heel blij wordt van hun reactie als ze erg tevreden bellen en mailen. [...]

Dank voor je reactie. Wij kennen elkaar inderdaad niet, dat pretendeer ik ook niet, en ik geloof best dat jou bedoeling anders was dan het op mij over kwam maar communicatie is en blijft soms een lastig dingetje.
Overigens wil ik je oprecht nog de complimenten geven voor je review, die uitermate compleet en duidelijk geschreven is. Dat is eigenlijk waar dit topic over gaat en daar had ik mijn eerdere post ook mee moeten beginnen.

Aangaande wel of niet kalibreren ben je heel stellig omdat je overtuigd bent dat een niet gekalibreerde projector 'inferieur' is, zoals jij dat noemt. Ik weet dat ook Frank en Werner heel sterk voorstander zijn van kalibreren. En ik ben het met jullie allen eens dat een gekalibreerde projector een NOG mooier plaatje neer kan zetten. Maar besef wel dat er veel mensen zijn die minder perfectionistisch zijn dan jullie 'videofielen' en die verschillen ook wel zien maar ze als minder belangrijk ervaren. Die ook zonder kalibratie van een prachtig beeld kunnen genieten zonder op de urenteller te hoeven letten of 'het' weer nodig.

Ik heb zelf een jaar lang met volle teugen genoten van een ongekalibreerde JVC X500, goed beseffend dat het gekalibreerd nog mooier kon. Net zoals ik jaren lang van een dikke buizenversterker kon genieten heb met standaard buisjes erin, wetend dat NOS buisjes misschien waarschijnlijk nog net even mooier zouden klinken.

Het mooie is dat we allemaal, ten allen tijde, de optie hebben om te kalibreren, of er nu een X voor staat of RS.

Moraal van het verhaal: Perfectie nastreven is mooi, maar relativeringsvermogen ook  ;)
Woonkamer: Linn Majik DSM/2 || Dynaudio Excite X18 || BK PB300SB-PR || LG 65C8
Home Theater 5.2.4: JVC N7 || Screen Excellence Enlightor Neo 115" || Arcam AVR-850 + Arcam P-429 || Sony UBP-800M2 'CM' || Apple TV 4K || Dynaudio Evoke 20 (5x) + Dynaudio P4-C65 (4x) || Rythmik F15HP 'CM' (2x)

H&C Hifi

Volgens mij is er weer spontaan een reactie van mij verwijderd ?

maar laten we dit topic niet verder vergallen... er is nu wel genoeg gezegd.
Waar de consument ook koopt hij zal bij geen van de aanbieders op dit forum slecht behandeld worden, keus aan de consument wie hij / zij
het gunt.

Mediasluis

Quote from: raindog on April 29, 2016, 20:08:13
Dank voor je reactie. Wij kennen elkaar inderdaad niet, dat pretendeer ik ook niet, en ik geloof best dat jou bedoeling anders was dan het op mij over kwam maar communicatie is en blijft soms een lastig dingetje.
Overigens wil ik je oprecht nog de complimenten geven voor je review, die uitermate compleet en duidelijk geschreven is. Dat is eigenlijk waar dit topic over gaat en daar had ik mijn eerdere post ook mee moeten beginnen.

Dank je wel voor je complimenten en erg leuk dat je hem ook helemaal hebt doorgenomen..
Je schrijft zo'n review en dat kost heel wat tijd op deze manier zoals ik het heb gedaan en ik richt mij dan niet alleen op de kenners, want dan kan ik alleen de metingen plaatsen, maar juist ook op nieuwelingen die zoiets misschien nog nooit hebben gezien en dat je dit thuis kunt hebben en nog mooier dan in menig bioscoop theater.
Als je dat dan uiteindelijk opent op je website en de link post, dan geeft dat een heel feestelijk gevoel.
Dan slaat meteen het weer om en is het regen en onweer.

Dan zijn positieve berichten wel weer een aanmoediging, om er nog maar eens een te posten.
Mediasluis levert alle projectors inclusief volledige ISF-Kalibratie Service, waarbij je projector vooraf eerst wordt nagekeken en gecheckt op dooie pixels, waarbij meteen ook de panelen worden uitgelijnd alvorens deze zijn ISF-kalibratie ondergaat voor 2K SDR, ook in 3D en 4K HDR BT2020 (in DCI P3), dit met meerdere gratis her-kalibraties.

Neem gerust contact op met jouw persoonlijke ISF-servicedealer Matthieu,  of maak een afspraak voor een demonstratie bij Mediasluis via +31-180-853391 / +31-645650925 of zend een e-Mail naar [email protected] of kijk voor meer informatie op www.mediasluis.nl/webshop  op  www.mediasluis.nl/reviews  voor de zeer uitgebreide review van allerlei videoprojectors en toebehoren  of ga naar  https://www.facebook.com/mediasluis

J.A.F._Doorhof

Oh please....
Je moet niet zo overdreven doen hoor.
Je hebt zelf verkeerde conclusies getrokken.


Review is goed. Kritische noot van mijn kant was dus alleen bedoeld naar de fabrikanten toe.

Laten we nu gewoon positief doorgaan aub
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Mediasluis

Het lijkt nu een beetje alsof een ISF-kalibratie vermoeiend is en helemaal moet bijgehouden worden en anders niet interessant.
Het is waar dat het bijgehouden moet worden zodat de projector optimaal blijft, vandaar ook het ISF-tijdsschema dat ik aanhoud.
Zelf zie ik het verloop heel goed, omdat ik steeds vers gekalibreerde projectors zie en dit vergelijk met mijn eigen projectors als ik kijk.
Die hou ik dus ook steeds bij.

Maar een projector wordt nooit zo erg in zijn verloop, als dat een projector eruit ziet niet gekalibreerd vanuit de doos.
Het is met een her-kalibratie meer een kwestie van bijtrekken en dat maakt het beeld weer zeer schoon.

Ook is de diepte die ik eruit haal bij de eerste ISF-kalibratie met alle afstellingen die ik doe wel gewoon meteen een nieuwe basis standaard voor die projector om mee te beginnen en dat is stukken beter dan elke standaard Modes die er in zitten vanuit de doos.
* Het heeft geen zin om enkele van mijn settings over te zetten.
Op de review foto's staan niet altijd echt de settings die ik gebruik, maar mijn hoofdsettings zijn ook fijnafgesteld met de kalibretie van het  CMS en de witbalance.
Mediasluis levert alle projectors inclusief volledige ISF-Kalibratie Service, waarbij je projector vooraf eerst wordt nagekeken en gecheckt op dooie pixels, waarbij meteen ook de panelen worden uitgelijnd alvorens deze zijn ISF-kalibratie ondergaat voor 2K SDR, ook in 3D en 4K HDR BT2020 (in DCI P3), dit met meerdere gratis her-kalibraties.

Neem gerust contact op met jouw persoonlijke ISF-servicedealer Matthieu,  of maak een afspraak voor een demonstratie bij Mediasluis via +31-180-853391 / +31-645650925 of zend een e-Mail naar [email protected] of kijk voor meer informatie op www.mediasluis.nl/webshop  op  www.mediasluis.nl/reviews  voor de zeer uitgebreide review van allerlei videoprojectors en toebehoren  of ga naar  https://www.facebook.com/mediasluis

J.A.F._Doorhof

Helemaal waar.
Een projector met Alleen een 0 uurs calibratie is meestal beter na 600 uur dan een projector zonder.
Maar zoals je zegt de calibraties moeten bijgehouden worden.

Het overzetten van waardes heb ik onder het ISF board trouwens een heel artikel over gepost onder de stickies. Vooral in het begin werd dit regelmatig gedaan en het heeft totaal geen zin. Berucht waren Bv de Pioneer settings (plasma) die ik geloof 90% van de eigenaren in hun toestel hadden (en van geen meter klopte, sterker sommige waren in de 0 positie beter)

Als je een projector koopt koop hem inderdaad bij een dealer die een hercalibratie programma aanbiedt.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

sparda

Erg stevige review! Er nog niet helemaal doorheen, maar een knap staaltje werk iig!  :thumbs-up:
WoonkamerHT: LG 55OLEDC6 - Marantz SR7010 -  Front: Klipsch RP-280F - Center: Klipsch RP-450C - Rear: Klipsch RP-260F - Sub: Klipsch R-115SW - Pioneer BDP-LX58 - PS4

Mediasluis

Ik heb het eerste stuk al aangepast in mijn review en dus ook de eerste post hier in dit Topic.

Mij is altijd door JVC voorgehouden dat de inkoop even duur was.
Ik had hierom al eerdere keren navraag over gedaan.
Ik heb nu ook een wat mooiere inkoop voor de X-serie gekregen en kan deze dus ook mooier aanbieden en dit blijf ik met de ISF-service doen, want mijn mening blijft wat betreft de ISF-kalibratie vs zonder.
Wie in het vervolg dus voor een Zwarte JVC gaat moet dan voor het prijsverschil zelf bepalen of ze voor het gouden randje willen gaan of niet en met het gegeven van JVC dat ze kieskeuriger zijn met de onderdelen op de RS serie t.o.v. van de X serie. Ik kan het mij wel voorstellen, maar ik verdien er niet meer of minder op, maar geef de opties aan.
De klant mag kiezen.

De klant mag nu zelfs kiezen om de DLA-X5000/X7000 en X9000 zonder ISF-service bij Mediasluis te kopen voor dezelfde  prijzen al elders.
Wil je achteraf toch nog een ISF-kalibratie laten doen,... dan blijven de ISf-service modellen uiteindelijk toch wel interessanter, omdat de ISF-serviceprojector voor de verkoop een extra eindcontrole krijgt en met alle her-kalibraties uiteindelijk ook nog goedkoper is dan met de losse ISF-kalibraties.
Mediasluis levert alle projectors inclusief volledige ISF-Kalibratie Service, waarbij je projector vooraf eerst wordt nagekeken en gecheckt op dooie pixels, waarbij meteen ook de panelen worden uitgelijnd alvorens deze zijn ISF-kalibratie ondergaat voor 2K SDR, ook in 3D en 4K HDR BT2020 (in DCI P3), dit met meerdere gratis her-kalibraties.

Neem gerust contact op met jouw persoonlijke ISF-servicedealer Matthieu,  of maak een afspraak voor een demonstratie bij Mediasluis via +31-180-853391 / +31-645650925 of zend een e-Mail naar [email protected] of kijk voor meer informatie op www.mediasluis.nl/webshop  op  www.mediasluis.nl/reviews  voor de zeer uitgebreide review van allerlei videoprojectors en toebehoren  of ga naar  https://www.facebook.com/mediasluis

Luciano2008

JVC had mijn verteld dat er geen verschil is tussen de x5000 of de DLA R400  zij vertelde mijn dat het vroeger wel zo was dat in de pro S. betere spullen zaten ,maar dat was nu niet meer het geval , gehoord van de technische dienst van JVC NL. en het was de chef of de baas zelf. ? 

Mediasluis

Ik begrijp wat je bedoelt.
Als ik dit aankaart blijft het altijd wat vaag.
Ik geef daarom nu alleen de opties aan en vermeld het verhaal van JVC erbij.
Daarnaast kan de klant zien wat ze er zelf van vinden.

Ik moet zelf zeggen dat ik zojuist mijn demo projector heb verkocht en nu weer met 2 nieuwe demo modellen begin die gelijk kunnen oplopen qua lamp uren..
Het wordt nu een JVC DLA-RS500 en een JVC DLA-X5000 in het wit.
Zo kan de klant mooi zien wat het verschil in uiterlijk is en de keus is aan de klant zelf.
Ik blijf ook beide series naast elkaar verkopen.
Qua Advies verkoop prijs liggen ze officieel verder uit elkaar.
Het is dus handiger om contact op te nemen voor een eventuele aanbieding op [email protected].
Mediasluis levert alle projectors inclusief volledige ISF-Kalibratie Service, waarbij je projector vooraf eerst wordt nagekeken en gecheckt op dooie pixels, waarbij meteen ook de panelen worden uitgelijnd alvorens deze zijn ISF-kalibratie ondergaat voor 2K SDR, ook in 3D en 4K HDR BT2020 (in DCI P3), dit met meerdere gratis her-kalibraties.

Neem gerust contact op met jouw persoonlijke ISF-servicedealer Matthieu,  of maak een afspraak voor een demonstratie bij Mediasluis via +31-180-853391 / +31-645650925 of zend een e-Mail naar [email protected] of kijk voor meer informatie op www.mediasluis.nl/webshop  op  www.mediasluis.nl/reviews  voor de zeer uitgebreide review van allerlei videoprojectors en toebehoren  of ga naar  https://www.facebook.com/mediasluis

Mediasluis

Deze review is op het gebied van eShift4 en 4K HDR wat aangepast.
http://www.mediasluis.nl/review/jvc-dla-rs400-jvc-dla-x5000

De ontwikkelingen van UHD blijven nog wel een tijdje doorgaan; 12 Bit HDR DolbyVision, steeds groter wordende kleurenbereik, hogere Frame Rate 100fps/120fps  daarna op naar 8K en maar niet te spreken over de HDMI kabel zelf en het upgraden van je apparatuur.
Is dat een reden om niet te genieten van 4K HDR?

Ik kan mij voorstelklebn dat je niet de hoofdprijs wilt betalen voor een in ontwikkeling zijnde techniek.
De meesten van mijn klanten staan niet te springen om te pronken met iets wat een ander niet heeft.
Toch is het met de apparatuur die we nu hebben al zeer toegankelijk om te genieten van 4K HDR, door natuurlijk wel de aanschaf van een UHD player met wat films en met deze nieuwe serie toppers van een JVC DLA 2K projector die zeer goed met deze informatie weet om te gaan.
Dat maakt de stap voorlopig minder groot en de tijd wat draaglijker te overbruggen..
Mediasluis levert alle projectors inclusief volledige ISF-Kalibratie Service, waarbij je projector vooraf eerst wordt nagekeken en gecheckt op dooie pixels, waarbij meteen ook de panelen worden uitgelijnd alvorens deze zijn ISF-kalibratie ondergaat voor 2K SDR, ook in 3D en 4K HDR BT2020 (in DCI P3), dit met meerdere gratis her-kalibraties.

Neem gerust contact op met jouw persoonlijke ISF-servicedealer Matthieu,  of maak een afspraak voor een demonstratie bij Mediasluis via +31-180-853391 / +31-645650925 of zend een e-Mail naar [email protected] of kijk voor meer informatie op www.mediasluis.nl/webshop  op  www.mediasluis.nl/reviews  voor de zeer uitgebreide review van allerlei videoprojectors en toebehoren  of ga naar  https://www.facebook.com/mediasluis

williams

JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

Mediasluis

Ha Williams.

Intussen hebben wij elkaar al gesproken via de telefoon, maar voor diegene die meeleest,....
Dat is de Panasonic DMP-UB900.
Een mooie degelijke en compacte speler, maar wel erg prijzig, vooral als je al een Oppo Blu-Ray speler hebt, maar voor 4K moet je voorlopig wel.

Deze speler wordt overal helemaal de hemel ingeprezen zowel voor video alsook voor audio en hij is ook best goed.
Voor audio vind ik mijn Oppo 93EU toch mooier klinken, net iets meer open in het hoog.
Dat kan de combinatie met mijn Onkyo NR3009 zijn natuurlijk en dat ga ik van de week opnieuw vergelijken op de Denon AVR-X7200WA, zie hier:
http://www.mediasluis.nl/webshop/product/100/Denon-AVR-X7200WA

Tevens speelt de Oppo SACD af en dat doet deze Panasonic niet van schijf.
Beide Pink Floyd SACD's klinken werkelijk fantastisch en dat had ik graag via deze panasonic willen horen
De Panasonic klinkt met sommige CD's/nummers in het hoog wel wat meer zijdezacht, maar de lichte sss'jes komen net wat minder mijn kamer in.
Maar goed,... dit is natuurlijk meer iets voor een Panasonic DMP-UB900 topic.
Mediasluis levert alle projectors inclusief volledige ISF-Kalibratie Service, waarbij je projector vooraf eerst wordt nagekeken en gecheckt op dooie pixels, waarbij meteen ook de panelen worden uitgelijnd alvorens deze zijn ISF-kalibratie ondergaat voor 2K SDR, ook in 3D en 4K HDR BT2020 (in DCI P3), dit met meerdere gratis her-kalibraties.

Neem gerust contact op met jouw persoonlijke ISF-servicedealer Matthieu,  of maak een afspraak voor een demonstratie bij Mediasluis via +31-180-853391 / +31-645650925 of zend een e-Mail naar [email protected] of kijk voor meer informatie op www.mediasluis.nl/webshop  op  www.mediasluis.nl/reviews  voor de zeer uitgebreide review van allerlei videoprojectors en toebehoren  of ga naar  https://www.facebook.com/mediasluis

williams

Heb je om HDR i.c.m. het groter kleurenbereik ( 2020 )te kunnen weergeven ook nog een update moeten doen op de jvc en zoja hoe ging dat ?

JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

Mediasluis

De JVC Projectors die ik de laatste tijd steeds krijg hebben de laatste benodigde u83,2 firmware erop staan.

Voor wie zijn JVC moet updaten, zie de pdf.

Zie ook deze pagina en lees deze zorgvuildig door.
Bij het accepteren van de voorwaarden onderin, ga je verder en kun je de firmware downloaden
http://www3.jvckenwood.com/english/download/dla-x950r_x750r_x550r_x9000_x7000_x5000_xc7890r_xc6890r_xc5890r_rs600_rs500_rs400_uhd.html
Mediasluis levert alle projectors inclusief volledige ISF-Kalibratie Service, waarbij je projector vooraf eerst wordt nagekeken en gecheckt op dooie pixels, waarbij meteen ook de panelen worden uitgelijnd alvorens deze zijn ISF-kalibratie ondergaat voor 2K SDR, ook in 3D en 4K HDR BT2020 (in DCI P3), dit met meerdere gratis her-kalibraties.

Neem gerust contact op met jouw persoonlijke ISF-servicedealer Matthieu,  of maak een afspraak voor een demonstratie bij Mediasluis via +31-180-853391 / +31-645650925 of zend een e-Mail naar [email protected] of kijk voor meer informatie op www.mediasluis.nl/webshop  op  www.mediasluis.nl/reviews  voor de zeer uitgebreide review van allerlei videoprojectors en toebehoren  of ga naar  https://www.facebook.com/mediasluis

Mediasluis

Zojuist heb ik bij het 4K HDR gedeelte wel nog even ook de minpuntjes wat uitgelicht, want je mag niet al te rooskleurig zijn natuurlijk.
Mediasluis levert alle projectors inclusief volledige ISF-Kalibratie Service, waarbij je projector vooraf eerst wordt nagekeken en gecheckt op dooie pixels, waarbij meteen ook de panelen worden uitgelijnd alvorens deze zijn ISF-kalibratie ondergaat voor 2K SDR, ook in 3D en 4K HDR BT2020 (in DCI P3), dit met meerdere gratis her-kalibraties.

Neem gerust contact op met jouw persoonlijke ISF-servicedealer Matthieu,  of maak een afspraak voor een demonstratie bij Mediasluis via +31-180-853391 / +31-645650925 of zend een e-Mail naar [email protected] of kijk voor meer informatie op www.mediasluis.nl/webshop  op  www.mediasluis.nl/reviews  voor de zeer uitgebreide review van allerlei videoprojectors en toebehoren  of ga naar  https://www.facebook.com/mediasluis

john2910

Quote from: Mediasluis on July 25, 2016, 18:51:17
Zojuist heb ik bij het 4K HDR gedeelte wel nog even ook de minpuntjes wat uitgelicht, want je mag niet al te rooskleurig zijn natuurlijk.

Hallo weet jij of er een manier is om de JVC rs400 een facory reset te laten doen?

Ik heb namelijk een vreemd probleem,een soort van ghosting in 2d films.
Het is een soort ghosting om een persoon heen als de person beweegt.Een soort van silhouette .

Dit komt zeker enkele malen voor in een film.

Het is moeilijk uit te leggen maar dit deed hij in het begin niet.Ik heb de mpc settings en de motion flow etc al uitgezet maar dat heeft geen nut helaas.